Ben ook weer even hier spieken, maar nog steeds geen Mia...spannend.. 2BB wat fijn dat jullie mogen starten!
Hoi Meiden, sorry dat het zo lang duurde, maar ik moest na de terugplaatsing gewoon werken en ben daarna bij een vriendin gaan eten (mijn mannetje had een etentje met zijn werk). Ik ben dus net thuis en kan nu pas reageren (doe ik ook niet op mijn werk, want daar kijkt iedereen mee). We gingen vol goede moed naar het ZH voor de TP. We hadden de uitslag van de embryo's nog niet op internet gezien omdat we allebei op tijd de deur uit moesten. Helaas hebben we alleen maar C-tjes gemaakt Dus ik ben de trotse bezitster van twee C-tjes. Ik moet eerlijk zeggen dat ik wel teleurgesteld was, want je verwacht dat er toch minstens een B-tje bij zit. Alles was zo goed gegaan de afgelopen tijd, dus ik hield weinig rekening met 2xC. Helaas is het dus wel zo.... Mijn mannetje zegt dat ik positief moet blijven dus dat probeer ik ook, maar vandaag ben ik toch best verdrietig. Hoewel ik iedere keer Merel als grote voorbeeld zie Het is natuurlijk maar een "kans" waar ze het over hebben. Ík ga de komende twee weken lekker rustig aan doen en proberen positief te blijven. Mocht het nou niks worden dan gaan we in april gewoon beginnen aan ronde 2. Sorry, alleen even mijn verhaal, maar ik zag dat jullie erg nieuwsgierig waren Dan ga ik nu alles bijlezen.... Liefs Mia
Nou, ik ben bijgelezen Jullie waren wel heeeeeeeeeel nieuwsgierig (lief hoor). 2bb, wat ontzettend fijn dat jullie kunnen beginnen! En zo snel ook: jippie! Zon, het duurt misschien wel even voordat jouw eerste spuit er in gaat, maar het gaat nu wel de goede kant op. Je kan al beginnen met aftellen hoor. Ieoor, fijn dat het alweer wat beter gaat met jullie. Ook mooi dat je langzaam gaat beginnen met werken, kun je eindelijk wat doen. Susan, ha, ha, dat verversen van het zaad, daar moest ik wel om lachen. Ik moet zeggen dat wij "het" ook doen, maar gelukkig voelt het niet verplicht. Het scheelt ook sinds we weten dat het zaad slecht is, vanaf dat moment werd het eigenlijk alleen maar weer leuker. Ik had nl een hele lange cyclus en wist niet wanneer mijn eisprong was met als gevolg dat we een behoorlijke tijd om de dag aan het klussen waren Gaby, succs met al je prikken en aan het einde van de maand zien we je vast wel weer meer hier! Esser, we zitten straks samen in de wachtweken (alleen loop ik een paar dagen voor op jou, maar niet veel). Wel weer spannend he. Wie zal als eerste de 100 aanraken/ beschrijven? Nou, iedereen succes! Liefs Mia
heej mia, Sorry voor de nieuwsgierigheid ... je hoeft je niet te excuseren hoor dat je nu pas verteld hoe het is geweest! Gefeliciteerd met je emmy's! Ik snap wel dat je verdrietig bent vandaag, ik had ook gedacht dat je er een paar toppers bij zou hebben. Maar.....kijk naar Merel, het bewijs dat het met C-emmy's prima kan slagen! Dus........blijf positief. Uiteraard zal ik net als de andere meiden voor je duimen de wachtweken! Liefs Zon
@Mia, je bent er! Helemaal geweldig dat je 2 emmy's in je buikkie hebt! En wat nou kwaliteit.........echt, je daar niet zo aan vast houden hoor....... Wij hadden een maal perfect en bij onze laatste 2 cryo's waren deze goed. En zie.......beide keren niet gelukt.... En Merel? Die had matig en is nu hartstikke zwanger! Dus manlief en ik houden echt niet zo vast aan de 'kwaliteitsdeling'. Het zijn 'onze' emmy's en daar zijn we hoe dan ook trots op Duimen draaien voor jullie! liefs
Jullie hebben ook gelijk hoor: ik moet positief blijven. Wel fijn van die vriendinnetjes hier op het forum Esser, het gaat jou ook lukken deze keer! Iedereen: het gaat ons gewoon allemaal lukken in 2009! Liefs Mia
Ach Mia we voeren de druk goed op zo, hihihi, maar het is allemaal goed bedoeld dat weet je. Ik sluit me helemaal bij Esser aan: wat zegt die kwaliteit nu echt? Het komt er nu op neer dat ze zich lekker in je gaan delen en nestelen. Dus doe idd maar lekker rustig aan en veel sterkte de komende 2 weken!
Ik sluit me helemaal bij de rest aan! En Merel is natuurlijk een supermooi voorbeeld Veel succes en sterkte de komende weken!
Even snel tussendoor: Mia, maak je er maar niet te druk over en hou je rustig! Wij waren ook teleurgesteld, zeker omdat we best veel (7) emmy's hadden en er geen 1 een toppertje was. Er zijn ook meiden hier op ZwP die express niet willen weten wat de kwaliteit is van de emmy('s) omdat je anders met een ander gevoel aan de behandeling begint. En wat betreft mijn emmy's als voorbeeld: dat weten we natuurlijk echt pas 23 februari! Maar zwanger worden kan in ieder geval, het is wat Esser ook zegt: je weet het gewoon niet. Wat ik wel weet is dat RUST echt belangrijk is, luisteren naar jezelf, zeg maar! 2BB wat fijn dat je kunt gaan beginnen! Ik ga weer snel mn dvdtje kijken! Tot morgen!
Mia, 2 emmy's in je buik...! Hoe voelt dat nou? Voelt dat nou niet speciaal? Ik kan me voorstellen dat je het jammer vond van de C-kwaliteit maar idd, Merel is het grote voorbeeld, dat het gewoon kan. Probeer je te ontspannen de komende 2 wkn want het zal steeds zwaarder worden naarmate de testdag dichterbij komt. Wij zijn er iig voor je, als je het zwaar hebt, en je lieve maar oh zo nuchtere mannetje heb je natuurlijk altijd nog! Oh en Esser, wanneer gaan ze beginnen met ontdooien? Donderdag? Wanneer hoor je dan of het gelukt is? Ook voor jou spannende tijden weer... Hier weer in afwachting van spuit 6 (nog 5 min)... 1e doos is bijna op Morgenavond is mijn laatste pil dus dan afwachten wanneer ik ongi word. Weet iemand nog hoe dat was? Wanneer kwam die ongeveer?
Mia; 2 emmy's in je buik is geweldig Ik sluit me helemaal aan bij de rest. Kijk naar ons grote voorbeeld Merel. Die is zwanger met Ctjes. Helemaal goed dus. En dat gaat bij jou ook gebeuren, let maar op!
Goede morgen! Twee emmies voelt ook wel lekker hoor! Wij hadden afgesproken dat we bij A er eentje zouden doen, maar stiekem hoopte ik ook op twee. Dus ik ga hier maar van "genieten", zover dat het kan. We hebben trouwens ook twee foto's van onze emmy's op de digitale site van het ZH staan en we hebben een echo foto meegekregen van de inseminatie. Zou welleuk zijn als je later tegen je kind kan zeggen: kijk, dit ben jij Ieoor, gefeliciteerd met de 100e pagina: jij hebt gewonen (wij zijn jaloers). Susan, ik slikte op woensdag mijn laatste pil en op zondag werd ik ongesteld, maar dat was bij mij altijd aan de late kant. De hormoonspuiten hebben hier geen verandering ingebracht. Heel gk, maar straks ben je echt blij met je ongi! Esser, ik hoop dat jouw A-tjes goed ontdooien en dat het deze keer wel gaat lukken. Je gaat er twee terugzetten toch? Veel succes! Mijn mannetje zei gisteravond: zo ver zijn we nog nooit gekomen! En dat is natuurlijk waar, want die zaadcellen van hem hebben mijn matige eitjes nog nooit bevrucht Iedere stap is er weer eentje dichterbij he. Fijne dag nog allen! Liefs Mia
Mia, idd zo moet je het ook bekijken... Jullie hebben op een natuurlijke manier nog nooit een bevruchting gehad en dat is nu iig wel gelukt! Er zijn dus zeker stappen in de goede richting gemaakt en dat geeft toch een positief gevoel voor de toekomst lijkt me (tenzij deze 2 Ctjes het zo lekker vinden bij je dat je na deze TP meteen klaar bent daar hopen we natuurlijk op!). Kan je die foto's niet in je album zetten? Ik ben wel errug benieuwd nl! Lijkt me echt fantastisch om te zien! Had de emmy's van CG ook gezien en dat was echt super! Ik hoop dat ze het bij de VU ook gaan doen maar dat is nog even afwachten... Ieoor, ben jaloers! Als 1e op de 100e pagina! Nou ja, iedereen had het mogen zijn hoor want we hebben zo'n leuk forum. Hier gaat het wel oke. 's Nachts slaap ik echt slecht, word elke keer wakker doordat ik t heet heb en 's ochtends heb ik lichte hoofdpijn met misselijkheid. Het is nog prima te doen hoor maar vooral dat wakker worden 's nachts is doodvermoeiend. Nu zijn ze ook nog ns hier in de buurt aan het verbouwen dus werd vanmorgen wakker door zo'n boor die het hele huis doorgaat, verschrikkelijk! Vanavond de laatste pil en ook de laatste spuit van de 1e doos. Ga die pil denk ik wat eerder innemen vandaag, rond 6- of 7-en vanavond want wil echt dat die ongi lekker snel komt zodat ik met de stimulatie kan beginnen. Gisteren toen ik spoot trouwens, deed het toch aan de linkerkant waar die bloeduitstorting zat maar dan iets ernaast, haalde die naald eruit en er kwam toch een zooi bloed uit! Heeft wel vaker gebloed maar nu was het wel echt veel! Verwachtte dus ook een nieuwe bloeduitstorting maar nee, helemaal nix! Ik ga maar ns bellen met mn verzekeraar. Heb nog steeds mn goedkeuring niet binnen en wil mn medicijnen indienen zodat ik mn Euro 1182,- weer terug heb...
Meiden, ik moet even iets van me afschrijven... Ik zit hier echt te koken van woede. Net gebeld met mn verzekeraar en die machtiging is nog niet eens in behandeling genomen. Zal wel ergens bij iemand op zn bureau liggen, onderaan een stapel papieren... Ik voel me er zo rot onder, zit gewoon te janken hier. Voor veel mensen is het een half maandsalaris wat ik heb voorgeschoten en dan verdommen zij het er een beetje tempo in te gooien terwijl ik dat gevraagd heb in mijn begeleidende brief en mijn tussenpersoon heeft er ook nog eens achteraan gebeld. Wat nou als ik het niet had kunnen voorschieten? Dan had ik niet eens kunnen starten met de behandeling...! Sorry voor mn geklaag maar manlief zit in overleg dus daar kan ik mn ei niet aan kwijt. Tussenpersoon heeft ook al een pissig mailtje van me gehad dat hij op zoek moet gaan naar een andere zorgverzekeraar, ook al krijg ik korting bij deze... Dan maar iets meer betalen maar dan heb je dit gezeik tenminste niet. (je zou denken dat dit oplucht maar ik blijf even pissig. Ik ga maar even douchen ofzo)
Suus; wat belachelijk van je verzekering zeg . Ik begrijp het helemaal dat je boos bent. Ze hadden op zijn minst ernaar kunnen kijken. Het is heel erg, maar bij veel grote bedrijven/verzekeringen ben je toch al gauw een nummer, en niet een persoon. Ik zou er bovenop blijven zitten, blijven bellen en mailen waar je geld blijft. Balen dat je snachts zo slecht slaapt. Wie weet kan de accupunctuur morgen in je 'slaapknobbel' steken, en is dat ook opgelost Mia; jullie bekijken het samen heel positief als ik je zo hoor. Harstikke goed. En inderdaad, zover zijn jullie nog nooit geweest. En wie weet (over 2 weken...), dan blijken jullie ook gewoon helemaal klaar te zijn (dat zou pas mooi zijn). Doe je lekker rustig aan de komende 2 weken?
Mia, ik sluit mij helemaal bij de anderen aan! Snap je gevoelens wel, maar Merel is een goed voorbeeld dat het eigenlijk niets uitmaakt welke kwaliteit ze zijn! En miss wel een tweeling.....Doe maar lekker rustig aan deze twee weken, hoop voor jou dat ze heel snel voorbij gaan! Lijkt mij wel heel speciaal dat je er ook foto's van hebt! Zal idd heel leuk staan in het foto album later... Susan, wat een kl*te verzekeraar zeg! Je hebt alle recht om boos te zijn! Dit vind ik ook niet normaal! En het gaat ook nog om zoveel geld! Ik was naar een andere verzekering gegaan. Ik zou als het kan een klacht indienen en niet zo'n kleine ook! ( Als je al wisselt, vergeet niet dat accupunctuur dan wel vergoedt wordt ) Wel vervelend dat je zo slecht slaapt. Heb je nu ook veel last van je buik? Lijkt mij niet erg fijn dat er zoveel bloed uitkwam, en dan moet ik nog beginnen.... 2bb, super dat het DNA goed was en dat de behandeling gewoon door kan gaan! Wat zal dat een opluchting zijn! Succes met de prik instructie! Ieoor, fijn dat het met je mannetje beter gaat, is toch ook niet niks zo'n operatie. Goed dat je toch wat uurtjes gaat werken, maar doe wel rustig aan hoor. Vervelend dat de hoofdpijn nog niet over is, wanneer kun je bij de neuroloog terecht? Iig sterkte en rustig aan! Gaby, lijkt mij ook niet fijn dat vele prikken...Maar denk maar zo, het is voor een goed doel! Sinja, hoe is het met jou? 6 dagen overtijd? Esser, de 14e komt steeds dichterbij! Denk je nog steeds om naar een therapeut te gaan? Hahaha, moet toch wel een beetje lachen om dat 'verplichte' klussen.... Voor dat we in de mmm terecht kwamen, deden we het ook om de dag, op een gegeven moment was ik het ook zat hoor, vooral omdat ik in het begin ook best wel lange cyclussen had, maar sinds wij weten dat het zaad slecht is, doen we gewoon wanneer we zin hebben. Moet ook leuk blijven toch? Fijne dag nog! Liefs Jewel
Hallo Meiden, Even een ego berichtje hoor. Ik heb vandaag een brief van het zkh gekregen met informatie over de behandeling en de recepten en het behandelschema! Joepie! Als ik weer ongesteld wordt moet ik op dag 3 beginnen met de pil. Deze moet ik doorslikken t/m 21 april. Op 18 april moet ik starten met de Lucrin injecties (dan ben ik jarig!) En op 30 april moet ik starten met de puregon injecties. Ik moet 's ochtends prikken. En dan heb ik op 7 mei de eerste echo. Ben gewoon heel erg blij! Het duurt nog wel even, maar nu weet ik iig wat en wanneer er wat gaat gebeuren! Voor de experts hier; is dit nou de lange of korte versie? En is die echo op 7 mei voor de eerste FM? En wanneer hebben jullie de medicijnen opgehaald? Is nu wel erg vroeg of niet? Stond ook wel een telefoonnr. voor vragen bij, maar dacht vraag eerst hier even
Jewel, wat fantastisch nieuws! Nu heb je echt iets om naartoe te leven! Ik zou gewoon nu al je medicijnen halen want ze zullen misschien niet alles op voorraad hebben enzo. Strax krijg je hetzelfde gezeur als wat ik had met die machtiging enzo en dan heb je tenminste nog even de tijd om dat te regelen. Die medicijnen zijn toch een paar jaar houdbaar dus daar hoef je het niet voor te laten. 7 mei zal idd je 1e FM zijn... Gezien het feit dat je eerst aan de pil gaat, zit je aan het lange protocol... Heerlijkheid meid! Wat een verjaardagscadeau trouwens; je 1e spuit
Goede avond! Jewel wat een fijn nieuws Heerlijk he, als je een datum hebt. En inderdaad een leuk verjaardagscadeau. Susan, ik zou gelijk opstappen bij die verzekering. Dit slaat echt alles. Zo'n bedrag en dan op zo'n manier. Erg slecht! Hopelijk gaat het prikken je vandaag beter af en kun je ook een keer goed slapen. Ik sliep in het begin ook slecht, maar dat verbeterde wel op den duur. Fijne avond nog! Liefs Mia