Suus; hoe gaat het ermee? ( Ballen zijn functioneel hoor! ) 2bb; ben je alweer terug uit het buitenland?
Goedemorgen Meiden, Hypo, welkom! Is idd moeilijk om er niet altijd bezig mee te zijn. Vooral als je dan ook nog vaak op kraamvisite moet... Dat wachten is echt vervelend ja! Wij hebben in totaal 3x sperma moeten inleveren; de eerste keer was het niet goed en de 2e keer was het niet beter... De derde keer hebben ze het zaad opgewerkt om te kijken wat voor behandeling het werdt IVF of ICSI. Alleen bij ons zat er tussen de 1e en 2e test 4 weken, dus dat viel nog wel een beetje mee. Toch wel gek dat dat medium zoveel dingen toch wist! Hopen dat ze gelijk heeft dat het niet zo lang meer duurt! Ieoor, is idd fijn dat het zkh niet zo ver weg is, vooral straks met de echo's. Wij wonen ook ong 20-30 minuten van het zkh af, dus is ook te doen. Alleen voor de tp moeten we naar het UMCG dat is ong een uur rijden. De tijd gaat toch best wel snel ja. Wij zijn in juni 2008 ook voor de eerste keer naar het zkh geweest en nu ook bijna de behandeling. Maar dat komt ook door de wachtlijst van een half jaar! Wel vervelend dat je hoofdpijn erger is, zou best van de clomid kunnen zijn. En goed dat je een halfuurtje langer hebt gewerkt! Zo kom je er wel weer! Mensendieck heb ik ook nog nooit van gehoord. Heb je al wat meer informatie erover? Oh ja, de hond is idd weer schoon geworden Mia, heerlijk er even uit! Of zijn jullie al weer terug? Zou je vanavond al gaan testen? Spannend zeg! Ik duim hier voor je! Esser, mooi dat je het zo druk hebt Succes met de laatste dingen voor de badkamer. Straks kun je lekker genieten van je nieuwe badkamer En hopen dat er straks natuurlijk ook een babybadje in komt te staan Susan, gaat het spuiten al iets beter? Ik hoop het wel voor je. Donderdag de eerste FM! Is het nog gelukt met de uitnodigingen? Mootje, zou ook even vragen naar dat chromosoon onderzoek. Is wel verschillend per zkh. Wij krijgen eind maart de uitslag, in januari heeft mijn vriend bloed daarvoor laten prikken. Ik heb zondag de 20 weken echo van mijn schoonzusje gezien. Dat is echt bijzonder hoor! Alles is nagekeken en gemeten en alles was gelukkig goed! Het ruggengraatje kon je heel goed zien, het hartje en de hartkamers, de nieren en de maag. Was echt heel mooi om te zien. Fijne dag nog allemaal! Liefs Jewel
Mia, hoe was het in Haarlem? Heb je het nog een beetje af kunnen zetten? Ben zo benieuwd naar vanavond! Je gaat toch testen? Ieoor, wat fijn dat zn ballen weer normaal zijn Ook bij jullie ben ik wel heel erg benieuwd of zijn kwaliteit nou echt verbeterd is door de operatie. Hoop het uiteraard wel! Hoe gaat het met de Clomid? Jewel, als je zo'n 20 wkn echo ziet, moet je dan niet even slikken? Dat een ander het (al) wel heeft en jij (nog) niet? Een hockeyvriendinnetje van me heeft pas geleden een pretecho gehad (een 4D-echo); ze vond het geweldig! Misschien ook iets voor je schoonzusje? Hier gaat alles prima. Gisteren bij de drukkerij geweest voor de uitnodigingen en nu krijgen we deze week per post de proefdruk. Als dat goed is, worden de uitnodigingen bedrukt dus ook weer een zorg minder Met het spuiten gaat het ook weer prima! Had gewoon echt 2 off-days achter elkaar vorige week. Van de Puregon eigenlijk geen klachten en voel me toch iets meer mezelf worden (krijg meer zin om dingen te doen)... Af en toe voel ik wel 'iets' onderin mn buik maar dat is ook alleen omdat je er nu meer mee bezig bent natuurlijk. Anders was het me wrs niet eens opgevallen! Donderdag de 1e FM dus ben benieuwd! Spannend allemaal hoor, maar wel leuk spannend. Manlief en ik gokken op 14 follikels en dat ik dit weekend mn 2e fm zal hebben. Wat wel vervelend is, is dat mn mannetje 16, 17 en 18 maart weg is in Duitsland voor zn werk en dan heeft hij 19 maart weer 24-uurs dienst... Ik verwacht dat we 1 van die dagen mogen testen dus dan zit ik lekker in mn eentje. Lekker balen dus! Nu hopen dat we vrijdag 20 maart mogen testen. Dat klinkt trouwens wel erg ver weg! hahaha Mia, hopelijk horen we snel (goed!) nieuws van je!
Hallo allemaal! Als eerste: Merel, Van Harte Gefeliciteerd met ullie knipperlicht! Wat fijn dat het allemaal goed aat. Jij bent mijn grote voorbeeld dat het met C-tjes ook goed kan komen Susan, wat fijn dat hetbeter gaat met spuiten en dat jullie ook al een eind op weg zijn met de uitnodigingen. Wat betreft die 24-uurs dienst: eerst nog maar even kijken of het werkelijk die datum is dat jullie mogen testen en anders: kun je niet gewoon bij hem langs gaan op zijn werk? Jewel, wat leuk dat je mee mocht kijken met die echo. Toch wel bijzonder he. Fijn dat alles goed was. Ieoor, inderdaad vliegt de tijd soms he. Dan lijkt het lang wachten maar valt het achteraf allemaal wel mee. Gelukkig kunnen jullie ook bijna beginnen nu. Mootje, Sinja, Zon en de rest, wat fijn dat jullie allemaal meeleven
Sorry, berichtje moest even in tweeen, want ik kreeg telefoon... Dan nu ons verhaal: We zijn heerlijk naar Haarlem geweest, lekker ontspannen geshopt, gegeten en de bioscoop bezocht. We hadden al besloten om deze ochtend te gaan testen ipv morgen ochtend (een dagje eerder kan geen kwaad toch?). Ik was vanaf gister al zeer zenuwachtig en onzeker: wel/ niet/ wel/ niet. Ik had af en toe wat krampjes en was emotioneler, maar waren dat nou werkelijk symptomen? Toen ik vanochtend de eerste test deed (eentje van sensitest die ik ooit bij ovutesten had gekregen) gaf hij geen streepje aan Maar, ik wilde toch ook even mijn digitale Clear Blue testen en wat zei die: ZWANGER! Daarna dus maar 2 andere testen erbij gehaald en deze zeiden ook zwanger, dus het is gelukt! Lang leven de C-tjes 's Middags nog lekker over het strand gewandeld en darna naar huis gereden om het onze ouders te vertellen. Wij zijn helemaal gelukkig Natuurlijk houden we wel een slag om de arm, want we zijn er nog lang niet, maar zo ver zijn we nog nooit gekomen! Morgen ga ik nog een keer testen en dan gelijk het ZH bellen. Lieve meiden, ik hoop dat jullie allemaal mogen volgen Liefs Mia
YOEHOO. Weer een zwanger. Gefeliciteerd meid. Wat zal dat bizar zijn om te zien. Zwanger! Lang leven de C-tjes!
WAAAAAAAAAAAAAAUWWW echt superrr! Wat fijn, iemand de eerste keer icsi, en Ctjes! Ik ben zelfs gelukkig nu hahaha Hoop dat alles goed gaat meid tis je echt gegunt! Die merel, zon en mia......
Ja, gek he, het staat dan gewoon in het schermpje en je kan er echt niet meer omheen! We zijn ook erg blij dat het met C-tjes in een keer gelukt is (maar we zijn er natuurlijk nog niet hoor). Ik hoop dat ik een mooi voorbeeld kan zijn voor jullie allemaal! Liefs Mia
Ik begrijp dat jullie nog voorzichtig blij zijn. Natuurlijk is het nog pril. Maar zoals je zelf al zegt 'zover zijn jullie nog nooit gekomen'. En wat Mootje zegt; de 1e ICSI poging raak. Goed hoor. Ga er maar alvast van genieten. En dan ook jullie op weg naar de 1e echo! Wat zullen jullie een fijne dag hebben gehad. Nu weet ik het zeker. Mocht het bij ons ooit zover komen, dan moeten wij ook naar Haarlem een nachtje!
Ik begrijp dat jullie nog voorzichtig blij zijn. Natuurlijk is het nog pril. Maar zoals je zelf al zegt 'zover zijn jullie nog nooit gekomen'. En wat Mootje zegt; de 1e ICSI poging raak. Goed hoor. Ga er maar alvast van genieten. En dan ook jullie op weg naar de 1e echo! Wat zullen jullie een fijne dag hebben gehad. Nu weet ik het zeker. Mocht het bij ons ooit zover komen, dan moeten wij ook naar Haarlem een nachtje!
Hi, hi, ik zei ook al: van Haarlem maken we een traditie. Wij hebben dus lekker op de hotelkamer getest en dat maake het ook wel weer speciaal. Ik moet wel zeggen dat ik afgelopen nacht geen oog dicht gedaan heb, van alle spanning.... Vanavond maar vroeg mijn nest in duiken
WAUW! HOERA! GEFELICITEERD! Zal allemaal nog wel onwerkelijk zijn, maar geniet van die (voorzichtige) roze wolk! Idd wat Ieoor zegt: met zn allen naar Haarlem Hier gaat het even wat minder, heb vanaf vijf uur wat bloedverlies. Niet super veel, maar het is er wel! Misschien komt het wel van de vaginale echo van gisteren etc, het zou toch gek zijn dat 24 uur terug het hartje klopt en de gyn zegt dat alles er zo mooi uitziet, baarmoederslijm, afm etc. en dat het nu dan ineens over zou zijn? Maar goed, alles kan natuurlijk! We wachten maar af wat het wordt! Sorry dames, ga snel weer op jullie reageren.
Hey Merel wat lees ik nu. Mhmmh , maar ik denk niet direct iets om je zorgen om te maken. Mijn schoonzusje is zwanger en ze verloor na de positieve test ook een paar dagen wat bloed. Maar ze is nog steeds zwanger. Innestelingsbloeding misschien? Ga je het ZK ervoor bellen? Succes ermee meid.
Mia, wow, wat supergoed! Gefeliciteerd! Zo zie je maar, kwaliteit zegt niets Geniet maar lekker van je (voorzichtige) roze wolk...
Merel, idd wat vervelender nieuws... Bloedingen zeggen nix he, kan je de hele zwangerschap houden! Probeer positief te blijven en wie weet anders even het zkh bellen?
ey nog even kort, Mia kmoest je feliciteren van mijn vriend. Heheh...we hebben hier een beetje mee geleefd Merel, niet teveel zorgen maken hoor! Het zit vast wel goed! Kzou misschien wel ff bellen en dit doorgeven? Misschien mag je ff langskomen om te kijken of het goed is, dan weet je het iig zeker. Sterkte!
JAAAAAAA Mia, wat een vet nieuws! Ben zo blij voor je! Wat goed zeg, die C-jes toch! Kwaliteit wil dus echt niet alles zeggen. Jij en Merel geven iedereen hoop waqt dat betreft! Wauw, vind het echt supernieuws. Zo zie je maar he, wel/geen symptomen, het kan allemaal.
En nu Merel: gets meid, wat een onzekerheid. Sluit me bij de rest aan dat het natuurlijk niets hoeft te betekenen, maar prettig is het niet natuurlijk. Ga je ziekenhuis nog bellen? Ik hoop dat het van de inwendige echo was of iets anders onschuldigs. Heb je ook krampen?