Susan, nou dat klinkt als een nette score! Moet, wat de andere meiden ook schrijven, niet teveel eiblaasjes al hebben. Dan kun je nl wel doorgaan richting overstimulatie. Iedere spuit die je zet, werkt zo gemiddeld nog zeker 2 dagen door! Ik moest daarom op dag 7 al stoppen met spuiten. Zat toen al op 15 eiblaasjes met minmaal eentje van 18mm. Voel je je verder oke? Merel, balen dat bloedverlies.....maar zolang je er geen echte flinke krampen bij krijgt, dan hoef je je toch geen echte zorgen te maken? Blijf gewoon duimen dat het goed blijft gaan Mootje, oh meid.......je zult zien, de tijd gaat straks zo snel. Mrsmia, lekker meer genieten samen meid! Jewel, ben benieuwd hoe het schapje in jullie koelkast er straks uit ziet! Gaat rap zo ineens Moos, het de arts al wat aangegeven over de waardes? Ieoor, succes meid! Denk aan jullie.....na al dat wachten bij het JBZ nu actie! Hier gaat het vrij aardig. Heb mooi een aantal vrije dagen voor de boeg staan; van vandaag tot en met dinsdag Heerlijk...... Voel me verder best moe en wat hoofdpijn soms. Ook een zeurend gevoel in mijn onderbuik, maar probeer er maar niet teveel bij stil te staan. Blijf het relativeren aan andere dingen.... Zondag gaan we trouwens testen... liefs
Susan, dat klinkt zeker als een prima score. Fijn geen overstimulatie! Ieoor, spannende dag voor jou morgen. Ben ook heel benieuwd hoe dat gaat bij jou (IUI). Zou het ook al kunnen dat je morgen gelijk geïnsemineerd wordt? Wat een spannende tijd voor jullie Esser. Kom je deze moeilijke wachtdagen een beetje door? Lekker dat je vrij bent. Ga je leuke dingen doen? Jewel, heb je de medicijnen al in huis? Is het al bekend wanneer je ongeveer gaat beginnen met spuiten? Bedankt voor al jullie reacties op mijn (mannetjes) waardes. Ik moet de komende maanden gewoon wat geduld hebben. Even de testen afwachten. Pas daarna wil onze arts het hebben over de kansen en dus ook dan pas kijken of we in aanmerking komen voor IUI. Alles stap voor stap... Fijne avond!
Esser, houd je ons wel op de hoogte hoe het met je gaat? Ik gun het jullie zo enorm dat het nu eindelijk eens wel een keertje lukt! Snap dat je het probeert te relativeren maar dat is niet altijd even makkelijk. Moos, het is idd allemaal stap voor stap maar ja, dat wil niet zeggen dat het leuk is om maar elke keer op uitslagen te moeten wachten... Wij hier weten er alles van Ja, ik ben ook wel blij met mn score hoor, vooral dat ik niet tegen overstimulatie aan zit. Had gewoon liever wat meer grotere gehad maar ja, moet toch nog doorspuiten dus die zullen nog wel wat groeien. Was verder vanmiddag ook nog bij de acupuncturist. Die vond dat ik er erg bleek uit zag en kon aan me zien/voelen dat ik te weinig rust neem (wie had dat aan zien komen....... ). Moet van haar verplicht als ik vrij ben van 1 tot 3 rusten omdat het anders ook niet goed gaat. Vanavond moet ik helaas wel naar volleybaltraining want er zijn er heel weinig maar wrs kan ik volg wk toch niet omdat ik dan de punctie ergens zal hebben. Ook mijn wedstrijd van volg wk zaterdag heb ik afgezegd; grote kans dat ik die dag mn tp heb en om nou meteen erna te volleyballen...dat mag ik vast maar durf dat gewoon niet aan. Nog over gehad met manlief maar hij zei ook al, dat als het dan niet innestelt, ik mezelf de schuld ga geven omdat ik bijv wel zou zijn gaan volleyballen op de dag van de tp... Nou ik ga ff snel eten want moet over 30min weg naar volleybal! (heb nog wel ff geslapen vanmiddag)
Mia; grappig dat jij er meer verstand van hebt dan je mannetje Hoe is het op die (voorzichtige) roze wolk? Moos; jullie uitslagen. Inderdaad is 4 en 5 miljoen niet zo heel veel, maar de beweeglijkheid is wel goed. Ik denk goed genoeg voor IUI. Jullie ZK houdt inderdaad een beetje hetzelfde protocol aan als het onze (Den Bosch). Insemineren gaan ze morgen nog niet doen. Morgen is cyclusdag 10, dan krijg ik de 1e FM. Ik denk zo ergens rond dag 15 dat mijn eisprong zal zijn. Maar helemaal zeker weet ik dat nu niet. Ik gebruik nu medicijnen die ik nog nooit eerder heb gehad. En het ZK gaat bepalen wanneer ik de spuit moet zetten om de eisprong 'op te wekken'. Aan de hand van deze spuit gaan ze de inseminiatie plannen. Ja meid, geduld is een schone zaak, en dat valt niet altijd mee. Ik weet het. (ik heb het al vaker geschreven, manlief en ik zijn in totaal al zo'n 26 keer naar het ZK geweest voor onze MMM. En vanaf nu gebeurd er pas iets). Jewel; bij IUI krijg je geen punctie. Ze spuiten dmv een slangetje het bewerkte zaad (op het juiste tijdstip) direct in de baarmoeder. Na het opwerken van het zaad dienen er minimaal 1 miljoen beweeglijke zaadjes over te zijn. Geeft niks hoor dat je niet precies weet wat IUI is. Ik slaap slecht sinds ik Clomid gebruik, en mijn hoofdpijn is erger geworden. Als het hierbij blijft is het te doen hoor. Hoe is het met je medicijnen voorraad? Mootje; laten we het hopen dat dit topic aan het einde van het jaar dicht kan ! Suus; goed hoor 11 stuks. Je was al lekker vroeg terug van het ZK. Fijn dat je zo vroeg al bij jullie terecht kan. En heel fijn dat je op zondag voor de 2e keer kan komen. Hoef je fijn maandag niet vrij te nemen. Goed luisteren naar de accupuncturist hoor! En op tijd je rust nemen! Heel verstandig dat je de wedstrijd af hebt gezegd. Merel; het komt echt helemaal goed, let maar op! Esser; nog even meid, nog een paar daagjes en dan mogen jullie testen. Heel fijn dat je lekker vrij bent rondom jullie testdag. Ik denk aan jullie. Het is jullie van harte gegund dat het deze keer raak is. Duim, duim, duim. Ik hou zondag het topic in de gaten! Hoe is het met de rest? Hier gaat het sinds gisterenavond weer minder. Vandaag heb ik weer de hele dag (tot 15.00 uur) in bed gelegen met enorme hoofdpijn. Ik ben gisteren toch wat te enthousiast aan het werk geweest vrees ik. Morgen heb ik een drukke dag, eerst naar de fysio, dan 2 uurtjes werken, dan naar de fertiliteitsarts, en dan 3 uur daarna nog naar de dermatoloog. Daarna wil ik eigenlijk het huis nog gaan poetsen. Maar ik vrees dat dat allemaal een beetje teveel van het goede is voor mijn arme lijf (moet nu een beetje om mezelf lachen met m'n zelfmedelijden). In het weekend ga ik weer de nodige rust nemen. En morgen de fysio; daar knap ik echt van op. Ik hoop dat dit dipje volgende week weer verdwenen is.
Goedenavond! Susan, is idd een mooie score! Dat groeien komt wel goed hoor, zou ook niet best zijn als ze nu al heel groot waren toch? Kon jij het ook goed zien op de echo? Ben er wel benieuwd naar, toen ik een inwendige echo had kon ik meekijken maar ik zag de baarmoeder en eileiders of eierstokken helemaal niet, kon er niet wijs uit worden Ik zou na de tp ook maar niet gaan volleyballen. Misschien maakt het niets uit, maar zo als je al zegt als het niet innestelt krijg je miss een schuldgevoel. En rusten is altijd goed voor je! Dus zou maar goed luisteren naar je accupuncturist Moos, hoeveelheid is idd niet heel veel, maar de bewegelijkheid is idd wel goed genoeg voor IUI denk ik. Ik hoop voor jullie dat het niet te lang meer duurt! En je mag hier lekker klagen hoor! Ik mag 18 april beginnen met spuiten (ben ik jarig) en dan ong half mei de punctie of tp, is even afwachten hoe alles gaat. Duurt nog even, maar de eerste stappen zijn gezet! Ieoor, bedankt voor je uitleg van IUI, wist al wel een beetje maar nog niet alles, ben ik ook weer op de hoogte! En rustig aan doen hoor. Wel goed om je zelf denken! Anders laat je je mannetje het huis maar lekker schoonmaken hoor Meid, hoeveel artsen zie jij tegenwoordig? Fertiliteits arts, neuroloog, fysiotherapeut, dermatoloog? Nog meer? haha, je hebt het er maar druk mee. Esser, heerlijk een paar dagen vrij! Geniet er maar lekker van! En dan zondag testen.....Het kan alle kanten op, dat zie je ook al aan Mia, die dacht eerst ook dat het miss niet gelukt was....De duimen zullen hier overuren voor je draaien! Merel, vervelend dat je nog steeds bloed. Maar wat Esser ook al zegt, zolang je geen flinke krampen hebt, hoef je je niet echt zorgen te maken. Mootje, als je er voor staat denk je; wat duurt het nog lang, maar de tijd gaat best wel snel hoor! Ik weet er alles van Heb vanmiddag de medicijnen gehaald! Maar ik hoef alleen de puregon maar in de koelkast te bewaren en dat zijn maar drie doosjes. Ik had de hele groentela ontruimd maar was helemaal niet nodig De Lucrin zit in 2 ronde bakken en die kunnen op kamertemperatuur bewaard worden, net als de progestan bolletjes. Nu moest ik ruimte in de kast maken Gelukkig kwam ik geen bekenden tegen toen ik naar huis liep met 2 zakken vol medicijnen, is dan toch wel een nadeel dat je dan in een klein dorpje woont. Anders had ik gewoon gezegd; even een voorraadje van de pil gehaald De vrouw van de dokter (die doet de medicijnen altijd) wenste mij ook nog even succes met de behandeling. Doet je wel goed. Nu maar ongesteld worden en dan kan ik beginnen met de pil. (had nooit gedacht dat ik dat ooit weer zou zeggen ) 2bb, hoe is het met jou? Ben je al weer terug uit het buitenland? Fijne avond nog allemaal!
Hoi, hoi! Esser, het gaat dus nog erg goed Lekker dat je even vrij bent, dat vond ik ook heerlijk. Ik blijf voor je duimen, maar ik heb een zeer positief gevoel. Succes met de laatste paar dagen! Susan, lijkt me ook heel verstandig als je genoeg rust neemt. Ik ben zelf gestopt met sporten tijdens de Puregon. Ik voelde mijn buik steeds meer en het leek me gewoon even niet zo verstandig. Na de punctie had ik er helemaal geen beoefte aan en na de terugplaatsing durfde ik twee weken niet. Het had misschien wel gemogen, maar ik wilde me achteraf niet schuldig voelen. Ik ga nl altijd spinnen en mijn hartslag heeft nogal een groot bereik waardoor ik tijdens het fietsen makkelijk de 190 haal. Dat leek me dus niet zo goed voor een beebje wat graag bij mij moet blijven. Binnenkort ga ik wel weer beginnen, maar erg rustig aan (dus niet spinnen). Ik denk ook dat het de behandeling goed heeft gedan omdat ik veel rust heb genomen (dit is natuurlijk geen garantie). Moos, een beetje geduld helaas, maar de tijd tikt gewoon door dus jullie komen er ook wel! Ieoor, wat vervelend dat het minder met je gaat! Ik denk ook dat je het echt rustig moet houden. Je lichaam is nog niet gewend aan al die actie. Dus laat dat huis maar even lekker vies, of zet je mannetje aan de slag Succes morgen! Jewel, dus die Lucrin hoeft niet in de koelkast? Dat is wel fijn, scheelt weer ruimte. Op naar 18 april! Enneh: utrogestan is progestan toch?! Hier is het even wat minder Ik had vandaag wat last van bruinverlies. In het begin was het heel licht (beetje troebele afscheiding en niet helder wit), maar net was het donker bruin. Niet heel erg veel, maar je maakt je toch snel zorgen. Ik heb er ook af en toe wat krampen bij, maar ja, dat hoort ook volgens mij. Ik natuurlijk gelijk mijn zus gebeld, ze zei dat zij dat ook had gehad in het begin en zolang het bruin is ik me geen zorgen hoef te maken, want dan is het oud bloed (dat zei mijn mannetje ook al, maar je hoort het toch liever van een vrouw, ha, ha). Ze zei dat haar schoonmoeder bij alle drie haar kinderen de volledige zwangerschap af en toe bloedverlies had gehad, dus Merel, bij jou komt het ook gewoon goed! Verder heb ik vandag duidelijk meer last gehad van de HCG, want ik voelde me vanochtend een beetje duizelig en daarna wat wazig/ nog niet echt misselijk, maar het hing ertegen aan. Toch ben ik wel inzeker door dat bruinverlies, je hoopt zoooo dat het goed blijft gaan. Denken jullie dat als je een tweeling krijgt (zou nl kunnen met mijn 2 C-tjes), dat je dan meer last hebt van krampjes omdat de baarmoeder 2x zo hard groeit? Ik heb wel al gelezen dat je dan meer last van het HCG kan hebben. Nou, genoeg onzeker geklets van mij. Zolang de HCG nog hoog is strooi ik bij deze wat naar jullie toe: *HCG**HCG**HCG**HCG**HCG**HCG**HCG**HCG** Oja, mijn mannetje wil dat ik minder achter de pc zit want hij denkt dat ik er alleen maar onzekerder van wordt Liefs Mia
Heej meiden, Mia: wordt het al een beetje meer werkelijkheid? Balen wel van het bruinverlies, maakt je toch onzeker hè. Maar maak je nog geen zorgen, het komt vast goed met je fantastische C-tjes! Esser: Spannend meid, het is je zóóóóó gegund, deze eskimo moet gewoon lekker blijven zitten. duim duim duim Ieoor: Meid jij hebt het maar druk met al die doktersbezoekjes! Ik zou morgen lekker even het poetsen overslaan Heel veel succes met de 1e FM en we horen et wel! Susan: Nette score hoor! Dat komt helemaal in orde. Nog even rustig doorspuiten en dan zondag weer een echo. Gefeliciteerd met de ondertrouw nog Moos: toch weer even geduld hebben........dat is echt hét kenmerk van de MMM. Wachten....wachten...wachten. Sterkte ermee! Jewel: fijn, alles in huis! Dan ben je er alvast helemaal klaar voor. Ik heb ook m'n koelkast nog vol liggen. Als alles goed gaat, heb ik de medicijnen voorlopig niet nodig! Maar ik las dat je het niet kon teruggeven aan de apotheek. Dan gooien ze t weg . Snap het wel, maar toch.... Ik zal eens kijken naar de houdbaarheidsdatum... Hier verder alles goed. Ik leef heel erg toe naar de 1e echo, want het blijft toch heel spannend. De ene dag voel ik bijna niks en de andere dag heb ik meer last van symptomen. Maar nog niet echt misselijk ofzo. Wat ik het meest merk is dat ik slecht slaap. Wordt na een paar uurtjes slapen wakker midden in de nacht en dan slaap ik bijna niet meer. Dus overdag wel best moe daardoor. Maar mij hoor je niet klagen, ik had nooit durven dromen dat we zo'n geluk zouden hebben. Maar....eerst maar es de echo! Ik ga nog even Wie is de Mol kijken, had ik opgenomen. Liefs en welterusten allemaal! Zon
Haj meiden, Sinds afgelopen woensdag hebben wij ook te horen gekregen dat mijn man maar 5 procent levensvatbare zwemmertjes heeft!Erg weinig dus. Mijn cyclus lijkt gewoon normaal. Erge telleurstelling alsje zo hoopt op een normale zwangerschap (tja wie niet). FLink wat tranen gelaten en er goed over gepraat..vrij genomen vanmijn werk en flink gesjopt! (altijd een goed medicijn, maar helaas niet om een beter spermakwaliteit te behalen.) We gaan volgende week vrijdag langs de huisarts om onze mogelijkheden te bespreken. Wordt het dan IVF of ICSI? Of beginnen ze altijd eerst met IUI? Tjee, nooit gedacht dat we in deze molen terecht zouden komen..maar onze kinderwens is zo sterk dat we graag ons hierin willen verdiepen en er voor willen gaan! Jullie ook allemaal veel sterkte..we kunnen elkaar een beetje steunen gelukkig.
Kloontje, welkom (helaas)! Iedereen hier begrijpt heel goed hoe je je voelt dus je kan al je vragen en gevoelens bij ons kwijt. Wat betreft een evt behandeling, reken er maar op dat je zal worden doorverwezen naar een zkh waar een behoorlijk aantal testen zal worden gedaan, zowel bij jou als bij je man. Je man zal nog wel vaker zaadjes in moeten leveren waarbij er ook 1x een zgn, opwerktest wordt gedaan. De echt slechte vallen dan af en wat er dan over blijft, zal een indicatie zijn voor de behandeling die je krijgt. Als ik zo lees over 5%, ben ik bang dat jullie richting ivf/icsi zullen gaan maar ja, misschien heeft je man wel koorts gehad binnen 3 mnd voor de test...? Daarom ook meerdere zaadtesten om te kijken of het eenmalig slecht is of niet... Hopelijk geeft dit je al iets meer duidelijkheid. Mia, snap dat je je ongerust maakt over dat bloedverlies maar het hoeft echt niets te betekenen! Word je echt onzekerder door alles wat er wordt geschreven en gezegd op internet? Er staan nl ook vast genoeg succesverhalen op internet waarbij de zwangere vrouw ook bloedverlies had. Bovendien, kunnen wij ook gewoonweg niet zonder je Zon, 5 maart is al lekker snel zeg! Kan me zo voorstellen dat je daar echt naartoe leeft! Dan wordt het toch allemaal een stuk echter he Merel, hoe gaat het bij jou? Esser, houd jij het nog vol? Jewel, heerlijk al die medicijnen! Lucrin niet in de koelkast dus? Nou ook prima...als je het maar allemaal in huis hebt Wanneer verwacht je je ongi? Kan je lekker aan de pil... Microgynon 30? Ieoor, hoe verloopt je artsen-bezoekdag? En hoe was de FM? Dames, wat fijn dat jullie zo positief zijn over mijn score; dat doet me wel goed want ben er toch wat onzeker over. Merk nu dat de angst er toch wel in zit hoor... Heb ik wel voldoende eitjes, zijn ze van goede kwaliteit, zijn er strax voldoende zaadjes, treedt er sowieso bevruchting op, en zoja wat is de kwaliteit daarvan? Weet inmiddels dat de kwaliteit niets zegt maar ja, het blijft toch ook iets psychisch he... Vandaag nog steeds weinig last van mn buik. Heb wel het idee dat ie wat harder is en wat uitsteekt (meer dan normaal iig ) maar geen pijn of gevoelige stokjes ofzo. Gisteren heeft de acupuncturist de stimulatie ook nog ns gestimuleerd dus we zullen zondag het resultaat wel horen/zien! Gisteravond nog wel iets irritants tijdens de volleybaltraining: kreeg een bal vol op mijn uitgestrekte duim (op het puntje van de duim) dus dat deed echt gigapijn. Heb toen ff koud water opgedaan en weer verder gaan volleyballen (rustiger aan want had pijn). Nu is ie wat dikker en heel stijf. Huisarts al gebeld en zou worden teruggebeld. Dat is inmiddels 4 uur geleden......... Het werken gaat gelukkig wel, ook al is het mijn rechter duim en ben ik rechts, maar fijn is anders! Kan niet wachten tot de werkdag om is! Ook maakt die duim nu tijdens buigen geluid (een knakje), lijkt me ook geen erg goed teken maar ja........... Wil trouwens wel gewoon zondag hockeyen, hahahaha. Hoop zo dat mijn kinderen later niet zo eigenwijs zijn als ik Meiden, ik moet helaas weer aan de bak hier dus tot later!
Jewel; fijn dat je geen bekenden tegen bent gekomen. Ik ken het, bij de apotheek wil ik ook het liefste anoniem naar binnen en buiten als het over zo'n onderwerp gaat. Mia; wat een drukte in jouw hoofd. Je maakt je zorgen, wat denk ik wel begrijpelijk is. Probeer van het positieve uit te gaan. Je kan met al je gedachtes toch niets veranderen aan wat er zich van binnen in je lijf zich afspeelt. Ik begrijp dat ik makkelijk praten heb....... Blijf maar lekker rustig aan doen, en goed naar je lijf luisteren! (misschien toch maar naar je mannetje luisteren, als je onzeker wordt van deze site). Zon; een volle koelkast. Ik zou het persoonlijk bewaren (mits de houdbaarheidsdatum dat toelaat). Wie weet voor een volgende kinderwens. Ik wil niet doemdenken, maar misschien heb je er dan nog wat aan. Verder heb ik al meerdere keren gelezen, dat je je medicatie aan het ZK kunt geven. Die maken er dan vrouwen blij mee, die de behandeling zelf moeten betalen, omdat het de 4e poging of meer is die de verzekering niet betaald. Alles wat ze dan krijgen van andere, scheelt in hun kosten. Kloontje; Helaas ook welkom hier. 5%, is niet zo heel erg veel. Maar de hoeveelheid is enorm belangrijk. 5% van 1 miljoen is iets anders dan 5% van 30 miljoen. De huisarts zal je waarschijnlijk doorsturen naar de fertiliteitsarts. Daar gaan ze dan diverse onderzoekjes doen. Aan de hand daarvan besluit het ZK wat de beste behandeling is voor jullie. Ze beginnen (meestal) met IUI, als de zaadkwaliteit, en de uitslagen van jullie onderzoeken, dat toestaan. Na opwerking van het zaad moeten er minimaal 1 miljoen zaadjes over blijven. Ik ben terug van het ZK. Er zaten meerdere kleine eitjes en 1 van 10 en 1 van 12 mm. Ze kon er nog heel weinig van zeggen, het is pas dag 10. Maandag moet ik weer terug. Meiden; ik begin het zo spannend te vinden. Die behandeling op zich niet. Maar het feit dat ik het gevoel heb, dat we nu voor het eerst kans gaan maken op een bevruchting. Al die maanden hiervoor, was, blijkt nu achteraf, spek en bonen te zijn geweest. Ik hoor jullie daar nooit over. Ben ik nu echt de enige die het spannend vind? ( Heb mijn enkel net verzwikt, kon er ook nog wel bij....)
Hee allemaal! Terug van weggeweest! Ben al wat langer terug uit het buitenland, maar ben nog steeds zo duizelig dat ik echt rustig aan moet doen ook met internetten. Wat is er een hoop gebeurd en we hebben er zwangeren bij! JOEHOE! wat is dat supergaaf zeg. Zon wat een wonder, wat fantastisch en natuurlijk Mia ook! Ben erg blij voor jullie. nu is het wachten op de pos. uitslag van Esser en dan begint de weegschaal echt naar de goede kant uit te slaan! Hier alles z'n gangetje. Ben lekker aan de pil en as zondag gaat de eerste spuit lucrin erin! Brrr, nee hoor maak me eigenlijk niet druk. Overigens hoeven mijn Lucrin en gonalF allebei niet in de koelkast. heb een super prikpen, waardoor ik niks hoef te doen behalve op een knopje te drukken. Ideaal dus. En ieoor: dat gevoel had ik ook hoor, hehe eindelijk actie! had ook weinig hoop op een spontane zwangerschap met die slome slapies van mijn vriend. Nou ik probeer zoveel mogelijk bij en mee te lezen en alvast een fijn weekeinde iedereen! groetjes
Sorry, even heel ego, maar ik ben bang dat het hier een aflopende zaak is. De bruine afscheiding begint op bloed te lijken (vooral bij het afvegen). Ook heb ik echte ongesteldheidskrampen in mijn buik. Morgen maar even het ZH bellen. Ik reageer later nog wel op jullie berichten. Liefs Mia
2BB, you're back! Gezellig! En zondag de 1e spuit erin, komt helemaal goed! Mia, wat schrijf je nu?! Ik hoop zo voor je dat het toch meevalt... Morgen idd maar even het ziekenhuis bellen en ik duim heel hard voor je dat het toch goed afloopt voor jullie.
F*ck Mia......nee......! Dat mag nu niet gebeuren hoor! Is het niet zoals bij Merel? 2bb, je bent er weer! Gezellig Susan, druk in de weer? Werk, bruiloft e.d.? Ieoor, goed nieuws hoor meid. Ben benieuwd wat maandag met zich meebrengt! liefs
En nu is het helaas echt voorbij Heb net zwaar bloedverlies gehad met stolsels er in: Game Over dus... Helaas heeft het niet zo mogen zijn. Het was misschien ook wel iets te mooi om waar te zijn om met C-tjes in de eerste ronde al zwanger te worden. Het is maar goed dat het nu al mis is gegaan en niet over 3 weken of zo. Even rust Liefs Mia
Sorry dat ik even inbreek, Heb eind december even met jullie meegeschreven, maar door een paar keer slecht nieuws heb ik even afstand genomen...Wij moeten ook meteen voor ICSI... Mia, wat erg voor je meis...de tranen staan in mijn ogen! Hoe snel een droom ineens een nachtmerrie wordt...het is gewoon niet eerlijk! Heel veel sterkte! Liefs Loesie
Esser, je schrijft niets over jezelf, hoe het gaat enzo... Ben toch wel erg benieuwd hoor! Loesie, ik zie dat je 9 maart je intake hebt voor ICSI en daarna mag je je bij je 1e ongi meteen aanmelden? Esser, ben idd druk met werk en sporten ook nog steeds (probeer het zolang mogelijk vol te houden ). Voor de bruiloft zijn bijna alle dingen al geregeld dus dat schiet ook al op. Mag ook wel want het is tenslotte al over 2mnd............ Ben best moe en vanavond heb ik een surprise-verjaardag van mn nichtje (die IUI doet) dus dat is wel leuk. Ga denk ik wel zo ff een kort slaapje doen.... Ik snap trouwens nix van haar IUI hoor. Ze zit ook aan de Puregon (50IE) en nu heeft ze meerdere follikels waarvan de grootste 11mm zijn (idd ja, meervoud)! Ze moet doorgaan met Puregon en dan maandag terug voor de 4e fm... Toch he, als ze dan strax Pregnyl moet spuiten, gaan ze toch allemaal springen? Hoeveel eitjes komen er dan in godsnaam vrij? Kan/moet je dan wel insemineren? Nou echt vreemd hoor........ (Clomid is voor haar geen optie, bij 50 mg groeide er niets, bij 100mg kreeg ze overstimulatie). Snappen jullie er iets van?