Wauw, dat is goed nieuws Merel. Al onze hoop is op jouw gericht, ik ga heel erg hard duimen. Onze zaaduitslagen weet ik niet meer precies, in ieder geval telkens rond de 0,01 en 0,04 zwemmers (ipv van de miljoenen) met zeer matige tot bijna geen bewegelijkheid en ook nog eens afwijkend van vorm Maar ja nog een weekje wachten (jaja echt waar we krijgen een telefonisch consult (omdat we anders heel lang moeten rijden..) al op 16 oktober \/ ) en dan weten we hopelijk meer ! Dus ik ga ook een beetje voor onszelf duimen Maar ik moet zeggen dat ik vandaag weer een superdag heb, hoop dat dat voorlopig even zo blijft... Maar ja, ga nu maar de ramen lappen want die zien er (alweer) niet meer uit.... Liefs C.G.
Hallo! Merel, dat ziet er goed uit! Ga jij maar even lekker broeden En hopelijk is ergeen tp meer nodig... We duimen voor je! CG, goed nieuws zeg! De 16e is al bijna.... 2bb, voor jou duimen we ook morgen. Laat je weten wat de uitslag is geworden? Groetjes van Mia
10 okt (2bb) 16 okt (CG) 17 okt (Mia) 22 okt (Suus) 23 okt (Zon1980) 28 okt (Kanjer) 04 nov (Laris) Volgens mij ziet et er nu zo uit...
Merel wat fantastisch! Laten we hopen dat die kleine zich goed vasthoud in jouw oventje! Ik laat zeker morgen weten hoe of wat. groetjes
hihi, ben er ook erg blij mee... (straks als we op mogen voor icsi (i hope so) is het vast wel anders ) Nou dat word weer flink duimen
Merel; super nieuws! Nu op naar de 21e Wij hebben morgen middag onze intake voor de icsi. We zijn benieuwd! Krijgen dan ook, als 't goed is, alle recepten mee voor de pil, medicatie, spuiten e.d. Verwacht zo dit weekend mijn ongi.... liefs
@Esser: ook voor jou spannend! Ben benieuwd naar wat je allemaal moet doen. Heb zo'n idee dat wij iig niet in aanmerking gaan komen voor IUI dus op zn minst iVF of ICSI. Meiden, slaap lekker en morgen hopelijk weer een goede dag!
Merel, mooi hoor een emmy in je buik! Esser, veel succes morgen! Ik voel me de laatste dagen heel fijn. Raar maar waar. Ik heb lekker gewerkt en morgen gaan mijn man en ik een lang weekend naar Schiermonnikoog. Emme gaat naar opa en oma. Dus even heerlijk tijd voor onszelf. En ik zit nog in mijn vruchtbare dagen ook......ach ja hoop doet leven he. Ik hoop dat ik ook gauw een datum heb om naar toe te leven. Zweef nu in niemandsland, en dat is niet zo fijn. * Duwt deze gedachte maar weer opzij* Goed weekend en tot zondag/maandag! Pim
Ik ben nu ook aan het wachten op een datum Pim, omdat ik eerst moet wachten tot ik omgi word. Op een of andere manier geeft het mij juist rust, even niets. Maar iedereen gaat er natuurlijk op haar eigen manier mee om. Hoop voor jou dat je snel een datum hebt om naar toe te leven. GC: Fijn dat je de uitslag 4 dagen eerder krijgt. Liefs Zora
Hoihoi! @Merel81: wat geweldig meis! Ik duim voor je dat je de 21ste een enorm positieve test in handen mag hebben. Spannend! @Esser: vandaag intake ICSI, ben benieuwd hoe je het ervaren hebt? @2bb: 3e uitslag vandaag! Krijg je dan gelijk meer te horen over verdere behandelingen? Ik moet over een kleine anderhalve week weer ongi worden.......volgens de uroloog is er bij ons een héééééééééééle kleine kans dat het op natuurlijke wijze lukt, dus ook al reken ik nergens op, er is toch altijd weer een klein sprankje hoop Wij gaan ervanuit dat het, als de zwemmers zo blijven, wij waarschijnlijk op moeten voor IVF of ICSI maar je weet natuurlijk maar nooit...wellicht gebeurd er een wondertje
He Esser: succes met je intake! Maak een lijstje met alle vragen die je hebt, ik had, toen we weer buiten stonden, zoveel vragen en toen kon ik ze niet meer stellen! @all: dat gevoel van wachten ken ik goed, maar het is ook lekker dat je even niks anders kan doen dan dat. Dat je het allemaal even los kan laten. Je moet er nog zo lang heel veel mee bezig zijn! Een heel fijn weekend!
Hoi allemaal, Vandaag naar de uroloog geweest voor de 3e uitslag van de zaadtest en het blijft maar stijgen: 59 milj. zaadcellen, 0,8 ml. waarvan 12% beweegelijk en 1,5% morfologie. Dus aantallen zijn goed, maar het is heel erg sloom zaad....We weten nu echter nog niks over behandelingen. De uroloog gaf aan dat van nature zwanger worden moeilijk wordt en dus zijn we wéér doorverwezen en nu terug naar de gyn. Afspraak staat 11-11 (ook ons nieuwe huisnummer en mijn geluksnummer, dat kan toch geen toeval zijn ) Maar we hebben geen idee wat deze uitslagen betekenen qua behandelingen, helaas weer wachten pffff.
@2bb: Ik denk dat ze IUI gaan adviseren. Hebben wij ook 1 x gedaan. Maar voordat we zo ver waren, heb ik eerst nog een laparascopie gehad om vast te stellen dat bij mij ales werkt zoals het moet, daarna 1 x IUI, maar het zaad was zo slecht dat dat een nutteloze behandeling is geweest. toen zijn we gelijk overgestapt naar ICSI. Onze uitslagen waren ook ong zo. En nu wachten op een positieve test, hoop ik!
Hee Dames, Hoe gaat het met allemaal ? Ik draai me de duimen hier kapot Kan bijna niet wachten tot donderdag de sfeer is nu erg goed in huis, we zijn allebei relaxed, en liggen regelmatig in een deuk met elkaar (ahh heerlijk, net zoals vroeger) Maar ik voel een dipje aankomen, als ik aan mijn zwangere schoonzus denk, dan zinkt me de moed gelijk weer in de schoenen, waarom zij wel en ik niet. Misschien komt het wel omdat ze binnenkort langskomt en ik er onbewust toch weer tegenop zie om haar nog mooier zwanger te zien... Dus als iemand tips heeft hoor ik ze graag, want ik begin me weer redelijk onmenselijk te voelen, omdat ik het haar eigenlijk niet gun Nou ja, we houden de meligheid erin, nog een half dagje werken en dan heb ik eindelijk weekend ! \/
Gobblingglow; goed dat je ook je meligheid hebt! Fijn er aan vasthouden hoor! En een tip mbt je schoonzus............tja, zo'n tip wil ik ook wel. Heb er te vaak ook nog steeds last van en voel me dan ook sh*t Dus als andere meiden tips hebben...? Merel; hoe voel je je meid? 2bb; op dus naar de afspraak op 11-11......en toeval bestaat niet hoor! Ben erg benieuwd wat de gyn. te vertellen heeft over de uitslag. Spannend hoor! Laris; tot wanneer moeten jullie het zelf dan proberen? Of heb je al zicht op mogelijke start van behandeling? De intake verliep prima! Hebben 3 kwartier in gesprek gezeten met de arts. Punt voor punt alles nog eens doorgelopen en ons embryo contract mee naar huis gekregen. Ook de recepten mee gekregen en die meteen bij de apotheek in het ZH opgehaald. Een volle plastic tas en wel met een waarde van ruim 1000! Poeh! Medicatie opgeruimd en een deel ervan ligt nu in onze koelkast Wel een gek gezicht hoor.... A.s. maandag nog bloedprikken op FSH waarde en infectieziekte en 's avonds beginnen met de pil! liefs
@ Esser, wat fijn joh ! spannend hoor..., ik hoop dat je snel resultaat hebt ! En ook ik geloof : toeval bestaat niet , dus 11-11 is een top datum, net zoals 16 oktober de trouwdag van mijn ouders is... (is ook geen toeval) dus volgens mij gaan we er allemaal wel komen
Hoihoi! @ Esser: fijn dat de intake zo goed is verlopen en nog even en je kan beginnen . Gaaf hoor, ben tuurlijk heel benieuwd naar je ervaringen als je ermee bezig bent! @ 2bb: blijft een beetje balen hè, al dat wachten.......heb ik ook last van. Er is wel wat in werking gezet, maar het duurt allemaal zóóóóó lang.....voor m'n gevoel dan! Maar 11-11 krijgen jullie wellicht te horen wat voor behandeling mogelijk zijn/of ze aanraden? @ Esser: wij moeten het iig zelf proberen tot 17-12, dan hebben we weer een afspraak bij de uroloog. Mijn kerel slikt nu op recept van de uroloog Proxeed Plus om de zwemmers te verbeteren en 17-12 gaan ze bekijken of dat iets heeft uitgehaald. Dat heeft wel de tijd nodig om te werken, als het aanslaat. Het is mede afhankelijk van die uitslag wat ze gaan adviseren. Op 4 november moet ik naar de gyneacoloog om de uitslag te bespreken van mijn bloedwaardes (daarvoor moet ik 14/10 nog een keer bloedprikken). Dan hopen we ook wijzer te worden wat betreft eventuele behandelingen, tenminste, daar ga ik wel naar vragen! Mijn gyneacoloog heeft ook de uitslagen van mijn man bij de hand, het is hetzelfde ziekenhuis, dus dat is wel handig. Neem een lijstje mee met al m'n vragen, want anders vergeet ik de helft.....wat ik me dan altijd herinner als ik weer buiten loop Meiden, allemaal heel fijn weekend en tot snel weer! Liefs, Laris
merel wat fijn zeg! nog ergens last van?pijn?gevoeligg of iets? maar omg zeg gewoon 3 eitjessss bevrucht zeg ! w00h0000 en 1 teruggeplaatst jah goed hoor nu maar hopen dat dit n mooooie beeb mag worden doe voor jullie duimen hoor! pfft en de rest bijna almaal ant wachten heh.. vreselijk! maarja in de tussentijd kunnen we weinig meer doen dan kletsen/afleiding zoeken/ en wachten.. hier nog voor de zkr heid ff gebeld ivm ongesteldheid dan.. maar kan gewoon doorgaan de intake, kunnen ze dezelfde dag meteen bloed prikken en dan op dag 10/11 echografisch onderzoek en kweekjes. dus spannend almaal maar wel weer beetje meer id van hoe en wat.. voelt lekker .. kan me voorstellen dat als er geen datum is om naar uit te kijken dat je je dan n beetje in niemandsland voelt/bevind. je heb toch steeds weer n dag/datum nodig om naar iets toe te kunnen leven zeg maar.. heb ik tenminste verder allez goed nog met almaal?