Moos; geweldig, gefeliciteerd. Jij bent ons 2e wonder na Zon. Had je al vermoedens dat je zwanger was? Geniet ervan. Suus; Wat lees ik nu? Ook jij van harte gefeliciteerd. Morgen de definitieve bevestiging. Geweldig. Weer 2 zwangeren...... Dit topic moet inderdaad binnekort zijn deuren sluiten Esser; al een datum staan bij de accupuncturist? Koelkast weer lekker vol? Helemaal klaar voor een nieuwe ronde. Klussertje; welkom hier. De uroloog zal een lichamelijk onderzoek doen, en waarschijnlijk een echo willen maken. Aan de hand van die uitslagen volgen er wellicht nog meer echo's. Ik ga braaf met testen wachten tot donderdagmorgen. Ik kan me ook nog heel goed beheersen. Heb ontzettende zere borsten en kon vannacht niet goed slapen. Half in mijn slaap heb ik vannacht tegen manlief gemompeld, ik moet wel zwanger zijn, dat kan niet anders..... Hoe is het met de rest?
Ieoor, jij krijgt toch geen utrogestan bolletjes? Dan zouden die zere borsten idd wel ns een goed voorteken kunnen zijn! Oh spannend joh! Dan gaan we echt de goede kant op zeg! Ik ga er vanuit dat de rest heel snel volgt... Klussertje, wij zijn niet doorverwezen naar de uroloog dus kan je daar nix over vertellen.
Suus; nee ik heb geen bolletjes (vind ik niet erg). Ik weet het niet of het een goed teken is, mijn zere borsten. Ik heb wel vaker net voordat ik ongesteld moet worden zere borsten...... Het kan nog 2 kanten op. En kun je iets nuttigs doen vandaag? Of zit je alleen maar te zwijmelen op je roze wolk? Hoe is het met je IUI nichtje?
Whow, moet vaker een weekendje weggaan denk ik.....2 zwangeren! Gefeliciteerd Susan! Geweldig, morgen de bevestiging. Nog een beetje onwerkelijk of niet? Dit heb je wel verdiend na alles wat je hebt meegemaakt hoor! En Moos, alweer een wonder! Super zeg, gefeliciteerd! Hoe voel je je? Reageer vanavond of morgen even uitgebreider, ben net thuis en was benieuwd hoe het hier ging .....goed dus, haha Zal nu even verder met opruimen/wassen... liefs Jewel
Whow, moet vaker een weekendje weggaan denk ik.....2 zwangeren! Gefeliciteerd Susan! Geweldig, morgen de bevestiging. Nog een beetje onwerkelijk of niet? Dit heb je wel verdiend na alles wat je hebt meegemaakt hoor! En Moos, alweer een wonder! Super zeg, gefeliciteerd! Hoe voel je je? Reageer vanavond of morgen even uitgebreider, ben net thuis en was benieuwd hoe het hier ging .....goed dus, haha Zal nu even verder met opruimen/wassen... liefs Jewel
Ieoor, ja kan idd nog 2 kanten op... Hoop de goede kant op natuurlijk! Met mn IUI nichtje is het allemaal verkeerd afgelopen. Die kreeg een overstimulatie (5 grote follikels) dus voor de 2e keer afgebroken........ Van Clomid 100mg had ze ook een overstimulatie en met 50mg gebeurde er niets! Nu heeft ze 2.5 week voor nix met Puregon gespoten, echt sneu! Woensdag heeft ze een gesprek met dr gyn dus ik ben benieuwd waar die mee gaat komen. Denk dat mn nichtje zelf meteen ivf gaat voorstellen. Denk nl zelf ook dat IUI bij haar een gebed zonder end wordt... Ja Jewel, ongelooflijk veel gebeurd he in zo'n weekend! Heb je wel een beetje genoten? Ik ben gewoon aan het werk hoor dus wat dat betreft een normale dag zoals alle anderen. Merk alleen wel dat ik nu echt mn grote mond niet kan houden Ik zeg wel tegen iedereen dat het heel voorzichtige blijdschap is omdat we eerst morgen nog moeten afwachten en dan de 1e 16 wkn......... (heb de termijn ff wat ruimer genomen) dus dat ze moeten blijven duimen!
Tssss wat een nieuws allemaal! Leuk hoor! Als ik nu al zo blij ben....laat staan hoe blij ik zal zijn als ik zelf zwanger was......... Hoe reageerde jullie mannentjes? en hoe hebben jullie het verteld, of waren ze bij de test? Dat lijkt me bijna het leukste van een zwangerschap, het vertellen aan mn man hihi Maar hoop natuurlijk dat we samen zoon test doen. Nou ik moet eerlijk toegeven: ik ben wel jaloers hoor Maar tis jullie echt gegunt! En het doet me echt goed dat je ook nog spontaan zwanger kan worden, en na de eerste behandeling zwanger! Kheb weer helemaal hoop gekregen! Geniet er allebei van en laat morgen ff weten he susan! En Ieoor.......donderdag juichen we allemaal voor jou! Hopelijk! Jewel: hoe was je weekendje? Beetje genoten?
Dankjulliewel allemaal voor de felicitaties! Ik voel eigenlijk nog heel weinig. Dacht vorige weekend ook echt dat ik ongesteld ging worden. Heb vorige week eigenlijk hele week 'last' gehad van kleine steekjes/krampjes. Later in de week kreeg ik pijn aan mijn borsten (met name de zijkanten). Verder nog helemaal niet misselijk geweest. Ieoor, wat goed dat je je kan inhouden door nog geen test te doen. Erg spannend....
Nou mijn mannetje was er niet bij want die had weer eens dienst. Had positief getest om half 5 vannacht dus heb hem wakker gebeld... Nuchtere hij reageerde dus ook niet heel erg enthousiast terwijl ik zowat uit mn plaat ging aan de tel! Uiteindelijk zag ik m toch nog eventjes voordat hij naar Duitsland vertrok maar hij had haast en ik kreeg vluchtig een kusje........ Het kan dus ook niet leuk zijn om het aan je mannetje te vertellen! Woensdag komt hij thuis, dan weten we echt hoe het zit met de VU-uitslag erbij, en hopelijk is hij dan iets enthousiaster 2BB, wanneer heb jij nou je 1e FM? Woensdag, als ik me niet vergis?
He, dat was niet de reactie die je wenst. Maar misschien dat je (bijna ) man toch wat meer zekerheid wil. Wij hebben vorige week zondag een testje gedaan van de babyboomshop: deze gaf een heel licht streepje: voor mij positief. M'n mannetje wilde een duidelijkere streep. Die kreeg hij maandag (met een Kruidvat test). Die hebben we ook samen gedaan. Toen al door het dolle, maar we hadden afgesproken om vrijdag nog een clear blue test met indicator te doen. Toen deze 'zwanger' aangaf hebben we dat echt gevierd. M'n mannetje had al een zwangerschapsdagboek en een boek met namen gekocht ) Fijne avond!
He Moos, Superrrrrrrrrrrrgefeliciteerd.Jeetje wat ben ik jaloers ahah..dit willen we allemaal wel. Tof hoor! Het kan dus toch zie je wel. Hoeveel procent was er dan levensvatbaar bij jouw mannetjes zaad? Ohhh geniet ervan...en hopelijk zien we je hier niet meer terug (positief bedoeld dan he?) hahaha........ Liefs Kloontje
Hallo allemaal! Hier weer eens even een berichtje van mij. Ik lees nog regelmatig met jullie mee hoor; maar heb gewoon weinig nieuws omdat we nog steeds wachten op het tweede zaadonderzoek (nog twee weken en dan is het eindelijk zo ver!). Jippie; weer een aantal zwangeren erbij; dat geeft de burger weer moed! Moos; geweldig; wat een verrassing! Suzan; een voorzichtige felicitatie! Zo'n clearblue test met schermpje lijkt me ook het beste als je twijfelt over wel/niet streepje. Geweldig lijkt t me om "zwanger" in het schermpje te zien staan! Esser gaat al bijna weer voor de volgende ronde; heel veel succes weer meid; het is je zo gegund! Ik vind t trouwens wel opmerkelijk hoe verschillend er per ziekenhuis omgegaan wordt met allerlei onderzoeken e.d. De ene man moet wel naar de uroloog, de ander weer niet. Je zou toch denken dat er wat meer lijn in zou zitten. Ieoor; voor jou is het nog even spannend; wie weet bij jij de volgende op rij die zwanger is! Ik zit momenteel ff in een dipje. Jullie kennen t misschien wel; zoveel onzekerheid, dan weet je soms ff niet meer hoe je van 'gewone' dingen moet genieten. Ook nog eens een rotcyclus gehad met de laatste week enorme pijn in mijn borsten en steken.......maar niet zwanger. Wat kan je lijf je af en toe in de maling nemen. Ben even naar de huisarts geweest om het e.a. te bespreken, omdat ik zelf nu even niet uit het dipje kom. Ik maak binnenkort een afspraak met een haptotherapeut, zodat ik eens even wat zaken van me af kan leren zetten. En misschien kan hij ervoor zorgen dat mijn lijf en ik ook weer betere vriendjes worden. Nog een teleurstelling; we hadden een supermooi nieuw huis gekocht (keuken en badkamer al uitgezocht e.d.); wordt het huis helemaal niet gebouwd! Mooi balen! Ik hoop dat wij binnenkort ook wat meer duidelijkheid hebben; dat zou al erg helpen! Ik ga nu maar s naar bed; ben supermoe! Tot snel weer allemaal! Groetjes, hypo
Hey allemaal, even héél snel want het het zo druk: Suus en Moos: GEFELICITEERD! Wat een nieuws zeg helemaal super, ookal is het nog pril, toch heel positief dit soort verhalen Hypo leuk jou weer eens te 'spreken' hopelijk ben je snel uit je dipje Ieoor sterkte nog de laatste dagen, ik duim voor je! groetjes
Hee Hypo! Leuk dat je er weer bent, alleen wel erg jammer te lezen dat het eigenlijk niet zo goed met je gaat! Misschien een stomme vraag, maar wat doet een haptotherapeut? Je lichaam kan je idd voor de gek houden en je gaat dan toch hopen op meer he! Je ziet aan Zon en Moos dat wonderen echt de wereld nog niet uit zijn. En dan ook nog het huis dat niet doorgaat! Hoe kan dat, als je al van alles hebt uitgezocht?! En nu op zoek naar een nieuw huis? Heel veel sterkte de komende tijd en laat je ons wel even weten wat de uitslag van het zaadonderzoek is? 2bb, je bent weinig online dus hopelijk lees je dit nog voor je 1e FM van woensdag, heel veel succes! Ik hoop op een aantal mooie grote follikels! Meiden, ik ga naar bed, ben kapot! Ik laat jullie morgen (wrs pas na 4-en 's middags) weten wat de definitieve uitslag is!
Joehoe! Ben er even een dagje niet en zomaar 2 zwangeren erbij! Gefeliciteerd Susan! Klopte je voorgevoel toch hè, dat je dacht dat het wel zou gaan lukken...! Echt supperleuk voor jullie. Hopelijk wordt mannetje ook wat enthousiaster want dat is inderdaad niet de reactie waar je op hoopt. Heel veel succes met de bloedtest, maarree....dat zal wel goedzitten! Moos, jij ook gefeliciteerd, wondertjes zijn de wereld niet uit zullen we maar zeggen Oh....en voor Ieoor wordt het ook spannend, klinkt positief meid.....de duimen draaien hier! Hypo: balen meid dat het tegen zit. Wat vervelend van dat huis ook. Heeft t te maken met de kredietcrisis dat ze niet gaan bouwen ofzo? Nou, ik heb weer es een veeeeels te lange werkdag achter de rug. Wordt tijs om te gaan slapen, welterusten meiden! Liefs Zon
Hallo! Ik heb nog steeds geen tijd om uitgebreid te reageren, maar ik dacht vanochtend: even snel bijlezen en wat een nieuws Susan en Moos: Van Harte Gefeliciteerd! Helemaal super zeg. =D> \/ Susan, is al dat slechte slapen toch niet voor niets geweest he (is trouwens ook een symptoom he) Moos: wat een wonder, wij zijn blij om te lezen dat het ook zo kan (je bent het 2e wonder al hier). Voor de rest reageer ik later weer, want ik heb geen tijd, sorry. Liefs Mia
Meiden, mn bloed ligt bij de VU en ik word gebeld tussen 13.30 uur en 15.00 uur met de uitslag. HCG-waarde wordt exact gemeten. Indien te laag dan moet ik volg wk weer bloed laten prikken, anders meteen een afspraak voor de 1e echo... Moet nu aan de slag!
Wauw susan, wat een mooie foto van jullie test! Super. Spannend vanmiddag de bloeduitslag! Ik ben vanmorgen spontaan ongesteld geworden terwijl ik vanmorgen een afspraak had voor een echo (om te kijken waarom de ongesteldheid wegbleef)! Natuurlijk ben ik daar blij mee dan hoeft het tenminste niet opgewekt te worden. Ik ga nu wel voor de zekerheid met de pil starten. Mochten we snel kunnen beginnen met een poging loop ik niet tegen weer een lange cyclus aan te hikken en kunnen we starten met de Decapeptyl wanneer er plaats is in het z'huis en natuurlijk wanneer het zaad goed is! Vanmorgen het eerste "potje zaad" gebracht, nog 2 te gaan en dan 16 april de uitslag! Vooralsnog kunnen we niet meer doen dan alleen duimen! Gr. Sabrien.
Hey Meiden! Susan, is idd niet de reactie die je verwacht van je man. Maar miss wil hij absolute zekerheid hebben en wil hij wachten op de uitslag van de bloedtest. Mooie foto van je test! Daar gaan wij ook voor! Ben je ook misselijk oid? Of heb je nog niet zoveel symptomen? Oh ja, hoe is het trouwens met jullie hond? Loopt hij nog mank? Moos, leuk dat je man al van alles heeft gekocht Denk niet dat die van mij dat zou doen...Meid geniet er lekker van hè! Hypo, hopenlijk kom je snel uit je dip. Ben ook wel benieuwd wat die haptotherapeut nou precies doet... Wat kl*te van jullie huis zeg! Krijgen jullie nog een andere optie o.i.d. ? 2bb, hoe gaat het met het broeden? Morgen de eerste fm toch? Ben heel benieuwd! Ieoor, jij mag morgen testen toch? Spannend! Voel je al wat of nog helemaal niets? Als jij ook zwanger bent, wordt het clubje hier snel minder (moet ook natuurlijk ) Sabrien, fijn dat je ongi toch is doorgekomen. Is idd makkelijk dat je nu aan de pil gaat, heb je tenminste daar wat controle over. Het eerste potje weggebracht! Hoe vindt je man dat eigenlijk dat hij zovaak achterelkaar zaad moet inleveren? Die van mij vindt het maar helemaal niks...Vooral in zo'n kamertje....Maar hij moet zich er maar even door heen zetten! En de rest, hoe gaat het met jullie? Heb niet alles teruggelezen Maar dat betekent niet dat ik jullie vergeten ben hoor Hier is alles goed. We hebben een heerlijk weekend gehad! Lekker veel gewandeld en ge-relaxed Even uit de sleur. Alleen onze hond was de eerste dag wat onwenning....zat steeds bij de deur zo van: wanneer gaan we weer weg? Maar de volgende dag was hij al helemaal gewend. Over twee weekjes de prikinstructie al! En dan krijgen we volgens mij ook de uitslag van het chromosoon onderzoek....ben ik wel benieuwd naar! Nou weet ik niet of het door de pil komt, maar ik ben een paar kilo's aangekomen, terwijl ik momenteel een beetje aan het lijnen ben (niet heel streng) Ik had 2 weken niet op de weegschaal gestaan, maar vanochtend was ik 4 kilo zwaarder dan 2 weken geleden! En ik heb echt niet veel gegeten ofzo...Ik baal hier wel van. Nou ja, maar wat meer sporten en (nog) minder eten....Wil graag voor de behandeling op mijn streefgewicht zijn. Fijne dag nog allemaal! Liefs Jewel