Slechte kwaliteit sperma

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by mammma2, Sep 19, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. zon1980

zon1980 Bekend lid

Dec 16, 2007
    915
    174
    43
    Lieve meiden,

Lang niks meer van me laten horen. Heb een superdrukke week achter de rug.

Ieoor: Meid, wat balen zeg, ik had goede hoop vooor je! Goed dat je nu acupunctuur gaat doen. Baat het niet dan schaadt het niet toch?

Susan: lekker op de roze wolk?

2bb: Wat gaat het al snel! Goede score hoor en hopelijk kan je mannetje gewoon bij de punctie zijn. lijkt me toch wel prettiger.

Mia (en ook esser en Ieoor): ik snap je gevoel heel goed. Eigenlijk om dezelfde reden heb ik besloten om me meer terug te trekken uit het forum. Door dit wonder zit ik nu in een andere situatie dan de meesten van jullie en ik wil jullie hier ook niet mee confronteren. Dus jullie zullen nog maar weinig van me gaan horen. Ik lees af en toe nog wel stiekem hoe het met jullie gaat en ik hoop zó dat het met iedereen goedkomt, echt, ik gun het jullie zó erg.

Liefs en geniet van het mooie weer allemaal,

Zon

2. Ieoor

Ieoor Fanatiek lid

Dec 16, 2008
    2,688
    0
    36
    Zon; voel je om mij écht niet bezwaard (spelling ?) om hier te komen kletsen hoor.
    Ik vind het juist leuk om te horen hoe het met je gaat. Op de een of andere manier heb ik toch een beetje een band gekregen met de vaste bezoekers van ons topic.

Ik begrijp je wel, maar hoop toch af en toe nog wat van je te horen.

Geniet volop van je zwangerschap he meid. Want ik gun het je van harte.

Liefs,
    Ieoor

3. 2bb

2bb Niet meer actief

Hee zon,

Sluit me volledig aan bij ieoor, voel je vooral niet bezwaard: we snappen je, maar gunnen het je zo!

groetjes

4. Jewel83

Jewel83 Fanatiek lid

Jan 22, 2009
    1,847
    0
    36
    Hey Zon, ik sluit mij ook helemaal bij de anderen aan hoor! Voel je niet bezwaard. Ik vind het juist leuk dat je zo nu en dan komt 'buurten' :D Is altijd leuk om positieve verhalen te horen!

Ieoor, wat vervelend dat het met je hoofd nog steeds niet beter gaat. Ik hoop dat je er wel ooit eens vanaf komt....maar denk wel dat het lang zal gaan duren :( Hoop dat de bedrijfsarts toch nog iets voor je kan doen.
    Gelukkig is er ook een beetje goed nieuws: 2e poging is begonnen! :)

Moos, heerlijk even een weekendje weg! Vooral met dit weer. Geniet er maar lekker van!

2bb, morgen weer FM? Ik hoop ook dat het spuiten bij mij net zo goed gaat als bij jou! Maar gezien ik al 'last' van de pil heb.....
    Ik hoop voor je dat alles een beetje goed uitkomt met de punctie enzo!

Mia, ja alleen bevallen lijkt mij ook niet erg leuk....maar langer wachten is ook weer vervelend! Lastig zeg, ik hoop dat alles goed verloopt voor jullie!

Suus, je mag ons best vervelen met je kwaaltjes hoor! :D Vindt ik helemaal niet erg ;)

Hier alles goed, nog steeds wel een beetje opgezet van het vocht, maar is gelukkig niet zo erg meer.
    Kreeg van de week een telefoontje van mijn schoonzusje. Ze vertelde heel voorzichtig dat ze zwanger was omdat ze het toch wel een beetje moeilijk vond om het mij te vertellen. Ik snap dat wel, maar ben natuurlijk super blij voor ze! En natuurlijk wil ik zelf ook, maar ja, we moeten nog even geduld hebben. ;) En weer tante worden is natuurlijk ook super leuk, ze hebben al een zoontje van bijna 3 en dat is wel zo'n lief kereltje! Moeder zijn is natuurljik mooier, maar tante zijn is ook geweldig! :D

Nou dames, geniet lekker van dit mooie weer en een fijn weekend!
    Liefs Jewel

5. Mrs Mia

Mrs Mia Fanatiek lid

May 5, 2008
    1,299
    1
    0
    Hey Zon, ik weet dat ik af en toe loop te klagen, maar voel je absoluut niet bezwaard hoor! Je hoeft van mij echt niet minder hier te zijn. Ik ben alleen maar blij dat er ook goede voorbeelden zijn dat het wel kan :D

Ik zelf heb alleen een beetje een dipje omdat ik nu voor mijn gevoel niet verder kan en erg lang moet wachten op poging 2. Dit heeft echter niks met de zwangeren hier te maken, voor hen (jou, Merel, Suus, Moos ea)ben ik echt heel blij.

Dus: voel je zeker niet bezwaard! Liefs Mia

6. gaby1986

gaby1986 Niet meer actief

uhm ik heb geen internet meer!? k doe mijn best maar kan het niet meer volgen hier! :( ik kom af en toe beetje bij lezen en de zwangere feliciteren.. 6 april heb ik weer internet als het goed is...en dan ben ik er weer.... sorry maar kan er niks aan doen als het zo over komt..
    denkt iedereen er zo over...?

7. gaby1986

gaby1986 Niet meer actief

nieuwe zwangere Gefeliciteerd! super leuk..!

8. Mootje20

Mootje20 Actief lid

Jun 29, 2008
    374
    0
    0
    he meiden ik hou het evne heel kort, krijg namelijk een heeel druk weekend. Heb zo een verjaardag dus dacht nog ff snel van te voren op het forum kijken :) hihi, hoezo nieuwsgierig?

Ik lees wel altijd mee, en heb jullie ook veel te vragen maar andere zijn me steeds weer voor! haha.

zon jij blijft gewoon komen hier hoor! ahah ik wil alles weten hoe het met je gaat!

En mia: balen zeg dat je zo zit met die datums.....hoop dat je beetje meer geluk!

2bb: spannend weet je al wanneer je punctie is?

Ieroor: vind je het niet erg dat je met IUI bezig, met weinig slagingskans? Lijkt me zo moeilijk. Komen jullie niet in aanmerking voor IVF/ICSI? mag ik je misschien vragen hoe oud je bent?

Esser: weeer in de race! woehoee hihi

Gaby: ik denk er niet zo over. We horen je wel weer als je internet hebt! als je wel groot nieuws heb moet je maar ff op iemand anders zn computer gaan hoor! ahah.
    Ik praat zelf ook best veel over mezelf, en vraag ook niet altijd aan iedereen hoe en wat. Maar ik leef eccht wel mee met iedereen maar ik ben hier natuurlijk ook voor mezelf, dat ik mijn ei kwijt kan en dat ik ervaringsverhalen hoor en zo beter in deze molen kan stappen. Maar ik merk wel dat is steeds meer aan jullie ga denken! haha klinkt beetje als een slijmbal maar ik vind het voor iedereen zo spannend allemaa!

Jewel: wel moeilijk van je schoonzusje hoor, maar tis denk ik ook anders omdat ze al kinderen hebben. Ik zou de eerste zijn...of mijn zus. Die is al wel 3 jaar ouder als mij, wil ook graag kinderen......lijkt me wel moeilijk als zij gaat vertellen dat ze zwanger is, ook al gun ik het haar wwel!

Ik ben trouwens weer ongi geworden, aan de ene kant balen want dus niet zwanger, maar aan de andere kant blij dat er wat regelmaat in komt.
    Tja...volgende maand weer proberen dus!
    Fijn weekend meiden!

9. hypo

hypo Fanatiek lid

Oct 28, 2008
    1,940
    0
    0
    Hey dames!
    Het is weer lekker weekend! En wat een heerlijk weertje; ik ga zo maar s lekker naar buiten.
    Dit weer bevordert zeker een beter humeur!

@Zon; jij bent ons voorbeeld hoor! En dat je nog ff af en toe komt zeggen hoe het met je is vind ik alleen maar leuk! Het is je enorm gegund! Geniet er maar lekker van. Ik snap echter ook wel als je afscheid wilt nemen van dit forum. (spieken hoe t met ons gaat mag altijd natuurlijk)

@Ieoor: dat lijkt me vervelend zo'n uitgangsecho als je ongi bent. Nooit bij stilgestaan dat dat ook zou moeten.... :( Moet er niet aan denken. Maar goed; alles went? Of niet? En dan ook nog een man...slik!

@Mootje; fijn dat je wat regelmaat krijgt. Zag idd lange cylclussen in je banner. Hoe zat t ookal weer met jou? Was dat ook een probleem of alleen het zaad van je vriend/man? (ik ben t af en toe ff kwijt hoor)

@all: Wij zijn hier aan t aftellen. Woensdag tweede zaadonderzoek en vrijdag de uitslag. Ben inmiddels weer enigszins uit mijn dipje, maar doe t nog ff rustig aan. Over twee weken ga ik naar die haptotherapeut. Verder gisteren naar de tandarts geweest vanwege enorme kiespijn. Bleek een enorm gat in mijn kies te zitten (niet te zien van de buitenkant) dat lekker aan het ontsteken was. Dus...kies getrokken! Dat kon er ook nog wel ff bij :confused: Nou ja, tis klaar en t doet niet eens meer superzeer!
    Fijn weekend allemaal! Geniet van het lekkere weer en zeker van elkaar!xxx hypo

10. 2bb

2bb Niet meer actief

Hey meiden,

Even ego: nu zit ik in een dipje. Vandaag Fm gehad en er zijn er maar 2 goed doorgegroeid, de rest blijft achter. Moet nu nog 2 dagen doorspuiten en dan maandag weer een echo en wordt er bepaald wat we gaan doen (escape IUI?). Ben echt een beetje verdrietig....

groetjes

11. elke1976

elke1976 Fanatiek lid

Oct 15, 2007
    3,250
    0
    0
    logopediste
    Friesland
    2bb: hele dikke knuf voor jou!

12. He meiden....ik wil jullie allemaal een paar zonnestralen toewensen....kijk maar naar buiten...die zijn voor jullie! Hoever je ook in een dip zit en/of aan het piekeren bent...probeer er toch even van te genieten!

Liefs Kloontje

13. Vraagje trouwens...je krijgt bij een basispakket maar 3 IVF/ICSI behandelingen vergoed he?
    Maar wat als je nou een 2e kindje zou willen?
    Moet je die dan zelf betalen?

14. Esser

Esser Fanatiek lid

Jun 29, 2006
    3,190
    4
    38
    Pedagoog
    N-Brabant
    2bb; he bah meid........dat zijn geen fijne berichten :( Heeft het ziekenhuis nu bepaalde verwachtingen uitgesproken? Toch door gaan voor ivf of overstap naar iui?
    Ga voor je duimen en hoop dat de volgende echo toch wat positiever uitpakt.....Denk aan je...!

Kloontje; je krijgt idd 3 pogingen vergoed.
    Ben je na alle drie de pogingen nog niet zwanger dan kun je er voor kiezen om de pogingen er na zelf te gaan betalen. = ong. €3000 per poging.
    (mits ook het ZH hier positief in staat)
    Ben je binnen een van deze 3 pogingen zwanger, of zwanger geraakt maar na ong. 12 weken zwangerschap alsnog een miskraam, dan begint de telling van de 3 pogingen weer opnieuw.
    Dus ga je voor een 2e kindje op den duur, dan heb je dus 3 pogingen weer volledig staan. ;)

hypo; spannende week dus meid! En wel sh*t wat je kies betreft, bah! En auw! Hopelijk gaat het snel beter.

Hier heel de dag (van 10.00u. tot 15.30u.) genoten van het geweldige weer op de stallen! Heerlijk!
    Ook de paarden waren er helemaal van in hun hum. Vanavond naar Indoor brabant met manlief, gezellig!
    Meiden, ga zo even een hapje eten. Jullie allenmaal nog een fijn weekend!
    liefs

15. Esser:

oh...oke! Nu is het me helemaal duidelijk!
    Bedankt voor je duidelijke uitleg.
    Geniet van de knollekes vanavond....

Liefs

16. mammma2

mammma2 VIP lid

Aug 13, 2008
    6,372
    0
    36
    2BB, nee he! Tuurlijk voel je je rot hieronder! 2 grotere follikels is niet veel nee. Hoezo zjin die anderen niet gaan doorgroeien? Hadden ze daar een verklaring voor? Ik hoop iig dat ze je maandag beter nieuws kunnen vertellen. Ga heel hard voor je duimen!

17. 2bb

2bb Niet meer actief

Even ego: nee geen verklaring, ik ben blijkbaar wat moeilijker te stimuleren: mijn lichaam laat zich niet sturen wat op zich wel weer bij mij past ;). Ze hopen dat die kleintjes alsnog mee gaan doen en dat ik igg een stuk of 4 a 5 folly's heb voor de punctie. We zien morgen wel, ben wel erg teleurgesteld in mijn eigen lichaam.

Met iedereen verder alles goed? wat een heerlijk weer he? ik denk en hoop dat jullie daar allemaal van aan het genieten zijn!

Ik ga nu hockeyen en daarna gaan ook wij lekker op pad.

liefs

18. Mootje20

Mootje20 Actief lid

Jun 29, 2008
    374
    0
    0
    balen 2bb! Nou hopen dat je morgen beter nieuws krijgt. Succes!

Wij hebben morgen onze 1e afspraak bij de kliniek.... vind het best spannend....terwijl we misschien niks wijzer worden van die ene afspraak maargoed. Betekend dat we eindelijk meedoen in deze oh zo leuke en gezellig molen :S

Fijn weekend nog even!

19. Mootje20

Mootje20 Actief lid

Jun 29, 2008
    374
    0
    0
    hee hypo, fijn dat je uit je dipje bent! En vrijdag al de uitslag....dat is wel snel! Bij ons duurt dat steeds 2 weken, maar een ander zaad onderzoek denk ik dan?
    En idd wel fijn iets meer regelmaat, bij mij is er dacht ik zo niet echt een probleem. Het probleem ligt meer bij mijn vriend. Maarja....ik ben niet echt nagekeken dus we gaan er maar vanuit dat het bij mij goed zit maar dat weet je natuurlijk nooit. Maar morgen hebben we onze eerste afpsraak in e fertiliteitskliniek, hopelijk worden we daar iets wijzer van.
    Hoe gaat het nu met je kies?

20. Moos76

Moos76 Lid

Dec 11, 2008
    28
    0
    0
    He, 2bb wat ontzettend rot. Hopelijk groeien de kleintjes nog even goed mee! Liefs.

Share This Page