bij mij houdt het m'n ongi niet tegen.Sterker ik word met die hormonen al binnen 10 dagen na eisprong ongesteld. Zijn er hier meiden die dit ook hebben en toch een keer pas veel later ongesteld zijn geworden? Een vriendin van mij zit te wachten tot ze kan testen.Heeft morgen precies 2 weken geleden een tp gehad en werd de vorige keer ook al na 1 week al ongesteld en nu helemaal niks. Ze heeft alleen vanacht behoorlijke krampen gehad. Hoe groot is de kans dat ze nu wel zwanger is? Zou die progestan nu opeens wel een ongi tegen kunnen houden?
ik word meestal ook gewoon te vroeg ongi ondanks de progestan maar heb 1x gehad dat ik 2 dagen overtijd ging en toen pas ongi werd. de ene keer zal het wel tegengaan en de andere x niet.
o, bah.Dan weten we dus eigenlijk nog niks. Ik vind het zo spannend voor haar. Ze heeft hetzelfde als ik, onbegrepen infertiliteit en is nu zo'n 5 jaar bezig. Had nu echt gedacht een strohalm te hebben. Afwachten en duimen dus.
ja balen is dat he het enige wat je kunt doen is wachten tot testdatum wel spannend zeg hopelijk is het raak voor haar
Ik werd het ook veel later..stond al een echo en bloedonderzoek gepland. Gelukkig werd ik het op de 6e dag alsnog. Later hoorde ik dat het inderdaad wel een dikke week KAN duren. Succes voor je vriendin.
heb ik ook nog een vraagje over die balletjes, klopt het dat je op dag 15 er mee moet stoppen twee dagen voor je testdatum? want ze zijn hier op.. ik hoop dat iemand het weet.. gr vivian