baby (11 mnd) slaapt veel na operatie

Discussie in 'Mama en gezin' gestart door MamaChantal, 26 mrt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.541
    3.057
    113
    Dinsdag is ons zoontje geopereerd
    buisjes en neus amandelen..

Maar hij slaapt nu veel meer dan eerst.
    Vandaag bijvoorbeeld: 6.30 wakker, 8.30 tot 10u geslapen, met moeite gegeten en rest bij me gehangen en nu slaapt hij weer.

Gister heeft hij ook erg veel geslapen, hij valt gewoon steeds in slaap. Hij voelt zich ook niet happy, is sago, net een hang aapje en heeft verhoging.

hadden andere kids dat ook?

2. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.227
    7.275
    113
    Vrouw
    Brabant
    Geen ervaring met kinderen en narcose, maar ik ik weet wel dat volwassenen er soms lang last van kunnen hebben. En toen Lisa 2 weken in het ziekenhuis had gelegen (geen narcose gehad), sliep ze thuis de eerste weken urenlang achter elkaar. Ze kreeg toen sondevoeding dus wij lieten haar lekker slapen en lieten de sondevoeding gewoon lopen. De tweede dag thuis heeft ze van ongeveer 10 tot 15 geslapen en de nacht ook gewoon normaal. Moest denk ik een hoop indrukken verwerken.

3. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.541
    3.057
    113
    Ja bij valt continu in slaap, hij word wakker, eet wat en valt in slaap.
    huilt veel tussendoor als hij wakker is.

Ja zijn idd wel veel prikkels geweest.. Misschien is hij daardoor gewoon van slag :)

4. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.227
    7.275
    113
    Vrouw
    Brabant
    En misschien heeft hij ook nog wel pijn door de amandelen... zou het nog even aankijken denk ik en als je je toch zorgen maakt morgenochtend even de huisarts/ziekenhuis bellen om te kijken of het normaal is of niet.

5. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.541
    3.057
    113
    Hij was net wel even een tijdje wakker, net weer 2u geslapen en valt nu (na max 10 Min wakker zijn) Weer in slaap.
    Ik wacht nog even af hoe het morgen gaat en anders bel ik huisarts ff.

6. Teddy26

Teddy26 Niet meer actief

Onze zoon heeft ook onlangs buisjes gehad. Dus alleen advies wat dat betreft.
    Hij hoorde daarvoor niet veel en hij praat daarom waarschijnlijk ook nog niet. Hij kon/kan zich dus lastig uiten en dat hebben we gemerkt. Kort daarna prikkelbaar, nachtmerries en veel huilen.
    De arts zei al dat meer kinderen dat hebben en dat zo'n hele ervaring best indrukwekkend is. Het is een mini-trauma wat sommige te verwerken hebben. Mijn zoon ging ook best heftig de narcose in, aangezien zijn speen uit moest en dit juist geruststellend was:)

Daarnaast (althans in ons geval) hoorde mijn zoon opeens veel meer. Al die prikkels en geluiden moet hij OOK zien te verwerken.

Al met al kunnen ze er best een tijdje last van hebben, afhankelijk hoe gevoelig je kindje is en of ze wat buisjes betreft daarvoor wel wat hebben gehoord.

Als het goed is heb je een folder over nazorg meegekregen, daar vind je het nummer van de afdeling. Die kan je altijd bellen als je vragen hebt;)

7. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.541
    3.057
    113
    Ja net had hij 38.1
    kno gebeld en moest huisarts bellen.
    kno dacht griepje eroverheen.
    Huisarts zei dat ik direct moest komen want hij had al opgeknapt moeten zijn.
    zit daar nu te wachten.

8. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.541
    3.057
    113
    Weer antibiotica kuurtje.
    Zijn huig is dik en rood en zit wit beslag op.
    Doet hardstikke zeer volgens dokter :(
    Arm kind

9. GeoLilly

GeoLilly Bekend lid

2 aug 2013
    796
    0
    16
    Vrouw
    België
    Veel beterschap!!

10. Teddy26

Teddy26 Niet meer actief

Och arm poppetje! Ook dat nog...
    Beterschap

11. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.541
    3.057
    113
    Vandaag is hij Gelukkig iets vrolijker en meer wakker :)
    Wel nog steeds koorts (39.5) Maat eet en drinkt redelijk.

Deel Deze Pagina