Pff ik heb hulp nodig, ons zoontje slaapt zo slecht. Savonds gaat hij na 10 min krijsen (zodra hij zn bed aanraakt is het brullem) wel goed slapen. Rond 3 uur snachts is hij wakker, krijst alles bij elkaar en gaat na 6 uur weer slapen, we weten niet wat we moeten doen. Alles al gedaan, om de 5 min troosten. In zn bed laten, uit zn bed, op de arm, inons bed... Niks werkt. Zelfs na een fles gaa hij niet verder slapen. Overdag hetzelfde probleem. Wij zijn kapot, wat kunnen we nog doen?!
Pff, lastig. Ik wilde eerst zeggen inbakeren, maar ik zie dat de kleine daar al te oud voor is. Heeft hij dit al lang? Heeft hij anders misschien last van tandjes of een sprongetje?
Ooit gaat het 1 nacht goed, maar 9 van de 10 nachten dus niet. Sprongetje, tja.. Dan zit hij constant in een sprong 2 tandjes zijn net door.. Verder niks op komst. Doorslapen heeft hij nooit gedaan, vanaf begin dec is het echte drama eigenlijk begonnen...
Misschien heb je dat al maar een vast ritme voor het slapengaan werkt ook altijd goed! Maar ik denk dat wanneer ik alles al heb geprobeerd ik het op het consultatiebureau zou aan kaarten! Wie weet is het iets simpels ofzo of iets wat door bv een chiropractor verholpen kan worden, succes ermee!!!
Ja ga het zeker even aankaarten bij de volgende afspraak op het cb. Het gekke is, vannacht is hij wezen logeren zodat wij even bij kunnen slapen.. Dan slaapt hij gewoon door, is nu al een paar x wezen logeren en is dan nooit wakker. Snap er niks van, zou hij bang zijn op zn kamer ofzo? Een vast ritueel hebben we.. Blijf ik ook doen
ooooh, zo herkenbaar! Dit drama heeft bij ons een half jaar geduurd, ook echt alles geprobeerd.. heb je ook al geprobeerd om het bedje anders neer te zetten? Of anders misschien het bedje tijdelijk bij jullie op de kamer? Verlatingsangst? Lampje aan laten? Onze dochter sliep van een op andere moment opeens weer door..geen idee waar het aan gelegen heeft. We zitten nu middenin een verhuizing, daardoor slaapt ze nu weer slecht...ik hoop dat dit niet weer zo lang gaat duren.. Sterkte, ik weet hoe slopend dit is!!
Blij dat we niet de enige zijn guusje. Hopelijk gaat het nu goed bij jullie.. Bedje verplaatsen heeft 1 nachtgewerkt daarna niet meer. Vanavond het bed maar bij ons op de kamer.. Wie weet, pff
tja, we moeten er hoe dan ook doorheen..het komt uiteindelijk allemaal wel goed dus daar moeten we dan maar aan denken toch?
Ik weet niet of dit een idee is; wij hebben en telefoonnummer van het cb, zorgcentrale die je 7*24 uur kan bellen, waar je advies in kan winnen en even je verhaal kan doen op dat moment.Misschien geven ze op dat moment net de tip die op dat moment kan helpen. Verder zou ik het niet weten. Ik sta aan het begin, mijn zoontje is net 2 weken oud. Heel veel suc6.