Hallo, Mijn zoontje van 8 mnd had vanmorgen zwarte kleine slietjes in zijn ontlasting... Het leken wel kleine verteerde grassprietjes. Maar dat kan niet, want hij is afgelopen dagen absoluut niet bij gras in de buurt geweest! Iemand anders dit toevallig ook meegemaakt?
Ja mijn zoontje heeft dit ook zo nu en dan... Kleine zwarte sliertjes, het lijkt bij mijn zoontje door banaan te komen? Maar weet dit niet zeker
Ja idd, net als shag! Ik had eerst ook zoiets wat is dit dan toch... Maar hij heeft het nu vaker en hij krijgt met regelmaat banaan (eet alleen nog maar fruit) dus dat kan ik dan makkelijker bepalen he Heeft je zoontje banaan gehad?
Ja, gister en vandaag. Hij was afgelopen dagen wat ziekjes en had niet veel meer op dan melk, pap en een banaan. Dus ik wist zeker dat 't dit keer niet van gras kon zijn! Hij heeft het aleens eerder gehad, maar of tie toen ook banaan op had??? is het bij jou zoontje altijd als hij banaan op heeft, of soms ook niet?
Wat me nu opgevallen is alleen bij banaan. Hij krijgt alleen nog maar fruit en ik geef meestal 3 dagen dezelfde soort fruit, nu weer 2 dagen banaan gehad en zn poep gisteren zaten die sliertjes in Vandaag zit ik op zn werk dus weet niet hoe dit er vandaag uitziet