Slechte nacht, temp omhoog of omlaag?

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Nienke87, 21 nov 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nienke87

Nienke87 Fanatiek lid

12 nov 2015
    1.244
    6
    38
    Even een vraagje..

Eigenlijk verwacht ik gewoon ongesteld te worden hoor, maar ben toch wel benieuwd wat jullie ervaring hierin is.

Ik had vanmorgen een dip van 0.4 graden, maar heb een héle slechte nacht gehad.. Viel pas tegen 2u in slaap, 4u weer wakker en 6u ging de wekker alweer.. Heel veel liggen draaien, dan weer gedeeltelijk boven de dekens, dan weer eronder.. Héél erg druk in mn hoofd en dus niet kunnen slapen..
    Is dit "slaap"-gedrag normaal reden tot juist een verhoging of verlaging in de temperatuur?

Even de achtergrond:
    Ik had gister mn NOD na IUI behandeling, en had zaterdagochtend wat bruine afscheiding. (Normaal kan ik de klok erop gelijk zetten dat ik op 12 of 13 dpo ongesteld word, zit nu op 14dpo)
    Sinds die bruine afscheiding is er niets meer te zien. Heb al iets meer dan een week wat lichte ongesteldheidskrampen, maar tot op heden nog niet zo erg als elke maand wanneer het zover is (heb endometriose, dus moet echt aan de pijnstilling dan)

Nogmaals, ik verwacht toch alsnog gewoon ongesteld te worden en dat deze dip de voorbode is, maar ben gewoon benieuwd :) Heb trouwens ook nog niet getest. Dit wil ik pas morgenavond of woensdag doen wanneer mn vriend er bij is en ik echt een paar dagen overtijd zou zijn.

2. Wish88

Wish88 Bekend lid

31 jan 2014
    893
    0
    16
    als ik een slechte nacht heb daalt mijn temp meestel 0.1 grade.. de laatste keer is die met 0.4 gezakt toen ik ongi moest worden.
    hopelijk voor jou dat het een dipje is en je temp morgen weer stijgt natuurlijk

Deel Deze Pagina