Hoi, Ik snap iets niet.. de bolletjes zijn open toch als je op het verkeerde tijdstip (te laat) hebt ingevoerd toch? Nu heb ik al 2x gehad dat de app het niet deed en ik het dus had opgeschreven en later in FF had gezet wat de open bolletjes verklaard. 1x moest ik voor mijn werk extreem vroeg opstaan dus ook verkeerde tijd getemp eigenlijk. Alleen nu zag ik eens dat de bolletjes die voorheen dicht waren nu inenss open zijn.. hoe kan dat? Of waarom doet FF dat?
Ik zou even goed kijken of alle tijden nu kloppen met het moment dat je hebt getemperatuurd en het later hebt ingevuld, je kan de tijd namelijk handmatig veranderen. Als je het alleen later hebt ingevuld maar wel op de goede tijd hebt getemperatuurd vul je dus de tijd in dat je hebt getempt en niet de tijd van het invullen. Alles binnen een half uur (dus bijvoorbeeld tussen 07:00 en 07:30) is een dicht bolletje.
Ohhhh dat wist ik niet.. Maar wat ik eigenlijk bedoel is dat de bolletjes op de printscreen van afgelopen vrijdag nog dicht waren nu ineens open zijn?? Zo was op de printscreen van vrijdag de temp van 30okt een dicht bolletje en als ik vandaag kijk is dat bolletje van 30okt ineens open...
Oke vreemd.. ik heb nu handmatig de tijden aangepast bij de bolletjes waar ik eigenlijk op tijd had getempt maar te laat ingevoerd en ineens zijn de andere open bolletjes ook weer weg.. snap er niks van maar het is opgelost hahaha
Volens mij pakt FF automatisch de tijd die het meest voorkomt als "juist" tijdstip en dus als dicht bolletje. Als je heel vaak een ander tijdstip gebruikt dan veranderen de open bolletjes in dicht en andersom. Je kan overigens ook instellen dat FF standaard de tijd van temperaturen invult ongeacht op welk tijdstip jij het invult. Bij Settings en dan Set Default Values.