Linkerborst stuk

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door Anna1978, 20 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anna1978

Anna1978 Actief lid

7 okt 2007
    419
    0
    0
    Den Haag
    Nou de titel zegt het al, mijn linker borst geeft plots bijna niets meer.
    Omdat mijn productie sterk terugliep ben ik 3 dagen geleden weer begonnen met lkolfsessies. Dat ging goed mijn productie steeg weer.
    Nu kreeg ik vanmorgen uit mijn linker 50 (normaal 200) en nu net 3 druppels. Ik krijg ook geen ts. Nu heb ik mijn borst goed bekeken en ik heb een kloof van 1 cm boven mijn tepel, ik denk door de borstschild.
    Mijn borst vertoont geen harded plekken en is niet gestuwd.
    Ik snap er niets van, iemand tips?

2. appeltje

appeltje Niet meer actief

Kolfde je tussen 2 voedingen in of in plaats van een voeding? Dat kan nogal veel uitmaken voor de mililiters.

Maar ik zou meteen een ander borstschild halen (bij de thuiszorgwinkel). Als je pijn hebt tijdens het kolven (of voeden) is dat niet bevordelijk voor de tsr. Dus die kloof behandelen en zowel voor als na het kolven insmeren en elke keer na het voeden. Een recept voor Syntocinin neusspray kan je vragen aan de huisarts en gebruiken bij het kolven, daar krijg je een goede tsr van.

Sterkte!

3. Anna1978

Anna1978 Actief lid

7 okt 2007
    419
    0
    0
    Den Haag
    Ik kolfde ipv een voeding. Ik kreeg toevallig vanmiddag nieuwe borstschilden binnen. Vandaag een beetje rustig aan gedaan et kolven, alleen de voedingen niet extra.
    Wanneer het morgen wat minder pijnlijk is ga ik weer door met de sessies.
    Ik heb voor morgen maar wee wat uit de vriezer gehaald, hopelijk komt het snel weer op pijl.

Ik merk dat het steeds mee moeite kost om de 1050 ml per dag bij elkaar te sprokkelen....

4. Kolf je full time? Of drinkt je kindje ook live?

Bv aan de tepel smeren en laten drogen aan de lucht, doet kloven ook goed genezen.

Krijg je je menstruatie toevallig? Heb je stress? Dit kan je tsr beïnvloeden. Maar er is ook zoiets als de 'viermaandendip'. En als ik naar je banner kijk...
    http://www.borstvoeding.com/columns/mij ... tbaby.html

Deel Deze Pagina