Ik heb nu ruim een week last van dat ik 's nachts wakker word. Elke keer rond 2.45 word ik wakker, en kom ik heel slecht weer in slaap. Ook heb ik het dan zo warm. Ik zie er 's avonds steeds meer tegenop om naar bed te gaan, terwijl ik dan echt moe ben. Iemand tips? :
Heb hetzelfde probleem... Ik douche voor het slapen gaan heel warm. (schijnt voor zwangeren vermoeiend te zijn) Ook drink ik warme melk met anijs en put ik mezelf helemaal uit.... Dan nog word ik om het uur wakker, maar val redelijk snel weer in slaap...
Hier nog iemand met het zelfde probleem rond 4 uur wordt ik wakker moet ik plassen en voordat ik dan eindelijk weer in slaap kom duurt minimaal een uur, terwijl ik kei kapot ben, ach hoort erbij. liefs fredje
Ik heb er de laatste weken ook last van. Om 3 uur ben ik klaarwakker. Meestal ga ik even beneden zitten met een kop warme melk.
Heb ik hier ook een topic over gestart. Bij mij is de uiteindelijke oplossing sedinal plus druppels van de apotheek geweest (je hebt ze in pilletjes ook, maar de druppels hebben een zachtere, doch betere werking) Op basis van kruiden, helemaal niet schadelijk voor de baby, rustgevend en slaapverwekkend. Misschien dat het jou ook helpt?
Goed idee, ik ga het opschrijven en proberen. Want ik heb het gevoel of ik overreden ben door een vrachtwagen
Vreselijk he! Deze ellende begint bij mij nu ook. Ik slaap heel licht en om de haverklap wakker. Overdag kapot. Het vervelende hiervan is dat ik op het werk er juist meer werk bij heb gekregen, doordat ik mijn vervangster (als ik strakjes op verlof ben..) inwerk. Heb al moeite met mijn geheugen en concentratie en dan ook nog iemand inwerken + mijn eigen werk.....
oh..heel herkenbaar, Nu dat mijn bed ook in de hoogte is, maakt het het in en uitstappen ook niet gemakkelijker! Elke keer als ik weer wakker word dan denk ik "gaan we weer, en sleep me naar de wc" Betrapte me er laatst op dat ik dacht......"oh nog eventjes dan kan ik weer door slapen...". HAHAHAHAHAHAHA realiseerde me vrijwel meteen dat dat niet gaat lukken met zo'n klein frummeltje die je nodig heeft....aaaarrgggg
oh..heel herkenbaar, Nu dat mijn bed ook in de hoogte is, maakt het het in en uitstappen ook niet gemakkelijker! Elke keer als ik weer wakker word dan denk ik "gaan we weer, en sleep me naar de wc" Betrapte me er laatst op dat ik dacht......"oh nog eventjes dan kan ik weer door slapen...". HAHAHAHAHAHAHA realiseerde me vrijwel meteen dat dat niet gaat lukken met zo'n klein frummeltje die je nodig heeft....aaaarrgggg
ik slaap in principe goed maar mijn ventje die slaapt slecht al een tijdje hoor maar dan komt ie pas zo rond een uur of 3 naar bed en dan word ik dus ook wakker en duurt het ook effe voor ik weer in slaap kom
ik slaap ook heel slecht.. om het uur wakker.. en niks helpt er meer tegen brandend maagzuur bij mij.. dus slaap met me hoofdeinde omhoog, half zittend dus..
ik slaap ook erg slecht, kweet geen goede houding meer te vinden. En lig ik net lekker moet ik weer op om naar de wc te gaan
ik heb juist het omgekeerde van jullie ik slaap als een blok s'nachts en overdag slaap ik ook hel veel ik probeer mij bezig te houden maar dat lukt bijna ni. ik ben echt kapot, en zou zo graag terug mijn huishouden terug wa onderhouden. ik ben een wrak voor het ogenblik, ik hoop dat het beter gaat gaan. groetjes ann
Ik ben ook elke nacht nadat ik naar de wc ben geweest klaar wakker :x zo irritant. Duurt soms wel 1,5 uur voordat ik weer in slaap val.
ik heb juist het omgekeerde van jullie ik slaap als een blok s'nachts en overdag slaap ik ook hel veel ik probeer mij bezig te houden maar dat lukt bijna ni. Is normaal éh meis, die vermoeidheid duurt meestal tot eind derde maand. Ik ben er net omgekeerd in, niets geen vermoeidheid... (nu wel door het slaaptekort maar ja)
Pfff hier begint het ook weer. Was juist zo blij dat ik sinds een paar weekjes weer wat beter ben gaan slapen! Moet momenteel gemiddeld zo'n 3 keer per nacht naar de wc en in slaap komen daarna? Ho maar! Heb er ook nog eens enorm rusteloze benen en voeten bij, dus zit maar te draaien en bewegen en dat draaien kost ook steeds meer moeite! Dat wordt nog wat, aangezien die buik gestaag doorgroeit Nou moet ik erbij zeggen dat de moeheid overdag nog wel meevalt, net alsof m'n lijf nu al echt aan het weinige slapen begint te wennen (voorbereiding op strakjes?)
Ik ben bij ons bij de drogist geweest. En ik heb druppels van dr A Vogel gekocht Dormeasan. Ze heeft voor de zekerheid nog gebeld, of ze wel mogen ivm met zwangerschap, en dat mag. Hopelijk kan ik vanavond weer eens slapen. Ik ben helemaal gebroken.