Hai, Mijn zoon is nu ruim drie maanden en sinds 1 week heeft hij weer hevige aanvallen van buikkrampjes echt gillen en heel erg overstrekken en hele vieze winden laten. Het zijn echt aanvallen dus niet de hele dag door. Sinds een week of 3 waren de kramphjes echt bijna verdwenen....en voorts dacht ik dat die krampjes bij 3 maanden toch ook wel echt over waren. Hoe kan het dat hij nu weer zulke erge krampjes heeft? Nb hij krijgt volledige borstvoeding, maar hij is de afgelopen 2 weken wel geleidelijk van 6 naar 5 voedingen gegaan.
Ik heb hier zo geen verklaring voor waarom de krampjes nu weer terug zijn. Misschien jouw eetpatroon gewijzigd..andere produkten? Ilja
Zat ik ook al aan te denken. Heb nogal veel sinaasappels gegeten de afgelopen week. Normaal eet ik mandarijnen, dacht dat dat niet zo'n verschil zou maken...ik eet ook al sinds zijn geboorte prei en uien ed...en daar nooit echt extra last mee gehad.... Maar ik ga er natuurlijk wel op letten nu. Ik vroeg me meer af of het wel normaal is dat hij nog krampjes heeft met 3 maanden?
Kan heel goed met de sinaasppels te maken hebben. Je mag deze rustig blijven eten, maar misschien in iets mindere mate. Vooral als de kleine er op reageert. Krampjes verdwijnen normaal gesproken rond de derde maand, maar er zijn kleintjes genoeg die er met 4 a 5 maanden ook nog last van hebben. Het kan geen kwaad, maar is natuurlijk wel vervelend. Ilja
Dank! Ja wilde weten of er inderdaad wel kinderen zijn met nog krampen bij 3/4 maanden. Dacht eigenlijk dat het nu wel over moest zijn, maar gelukkig is het niet geheel abnormaal....