Mijn telefoon is sinds gisteren kapot (kan niet meer op een netwerk). Heb nu een samsung s8 en die beviel goed (4 jaar oud). Ik baal best wel want mijn gsm heeft nog geen een krasje. Hij is ook niet gevallen ofzo, ineens kon ik niet meer bellen/internetten (alleen via wifi). Ik ga dus maar een nieuwe kopen maar welke? Het hoeft geen super de luxe te zijn maar wil wel een fatsoenlijke batterij en camera. Welke modellen bevallen jullie goed? Dan wordt mijn zoekgebied al wat kleiner
Ik heb de Oppo a74. Jaren Samsung gehad en sinds afgelopen September de Oppo. Heel tevreden over. Qua menu vergelijkbaar met Samsung.
Lastig. Ik heb sinds vorig jaar de iPhone 12 en moest wennen om weer van Android naar Apple te gaan. Mijn man heeft een One Plus en is daar mega tevreden over.
Ik ben heel tevreden over de Samsung S20 alleen de batterij is waardeloos. Wel heb ik de s20 enterprise, van werk. Kan het ook nog aan liggen. Maar dat weet ik niet..
De S20 was wel een model wat ik aan het overwegen was. Ik heb nu de A52s op het oog. Die is goedkoop (€ 350) en lijkt een goede batterij en camera te hebben. Reviews zijn ook goed. Is een mid range telefoon maar lijkt prima waar ik hem voor wil gebruiken. Als ik de S20/S21 koop dan zit ik zo rond de € 500. Op zich vind ik dat ook nog acceptabel (heb ik ook aan mijn huidige uitgegeven) maar aan de andere kant is deze denk ik ook goed genoeg. Mocht ie dan weer naar een paar jaar de geest geven dan doet dat wel minder pijn als bij zo een dure.
De A serie van Samsung staat bekend om extra goede batterij en goede camera kwaliteit. Ik neem altijd de A serie. Onze dochter heeft nu gespaard voor een flip. Die is vooral mooi. Geen idee of die ook echt goed is.
Ik heb de Samsung S21 Plus. Sowieso altijd Samsung, en de camerakwaliteit van de S21 is geweldig. Ik gebruik hem dagelijks voor foto's en video's voor mijn werk.
Ik heb de Samsung S20 FE, niet al te duur en erg tevreden over. Hiervoor had ik een A40. Wat een verschil
Deze heeft mijn dochter nu ook na haar a40. Vind het een fijne telefoon en ik ga daar ook voor als mijn huidige telefoon (s9) kapot is. Of tzt de s21fe. Ligt er een beetje aan.
Ik ben van de s8 naar de s20 gegaan, maar vindt het geen vooruitgang. Vindt de camera niet beter en de batterij nog meer. Wel al jaren Samsung, daar ben ik wel tevreden over, maar dus niet over de S20.
Hier een A50 en ben er heel tevreden mee, camera is best ok voor die prijs, batterijduur is ook goed.
Ik heb de Samsung S22 plus besteld. De gewone S22 heeft een mega slechte batterij namelijk. Overigens heb ik via mijn werk de A52 en deze batterij is ook erg goed en de telefoon is erg fijn. De reden dat ik hem privé niet neem is dat mijn hobby foto's maken is. Interesseert de camera je weinig of doe je er weinig mee dan zou is voor de S52 gaan. Scheelt je namelijk erg veel geld.
Ik heb de S21FE besteld gister. Samsung had een 100 euro cashback actie tot vandaag en daarmee werd de prijs erg aantrekkelijk. Heb nu een S10.
Bedankt heb net toch de A52s besteld (moest voor 23.30 zodat ik hem morgen heb, al is het wel lekker rustig dat ik niet gebeld kan worden ). Ik had de cashback actie van de S21 ook gezien en heb wel ff getwijfeld maar de gierigheid in mij had de overhand en heb dus toch de A52s besteld.
@to gefeliciteerd met je aankoop! mag ik heel ff je topic kapen, met hoop dat ik eindelijk een beslissing kan nemen? Aangezien mijn a50 heel vaak gevallen is,is de scherm vol barsten en twijfel ik of ik nu voor een iPhone 13pro moet gaan of niet? Ik wil heel graag een goede camera, al doe ik er niet veel mee. Tot nu toe heb ik enkel budget telefoons gehad, want vind het echt te veel geld voor een telefoon, maar als ik de kwaliteit van de foto's zie en het scherm denk ik toch van gewoon voor een keer een echt goede kopen. Dus dames die hem al hebben, wat zijn de voor en nadelen,vinden jullie iphone 13pro zijn geld waard en zouden jullie aanraden om hem te nemen?