Slechte relatie met schoonouders, hoe met kleinkind?

Discussie in 'De lounge' gestart door Sisa, 30 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sisa

Sisa VIP lid

13 jun 2008
    5.552
    1
    0
    Het probleem is dat ze heel pijnlijke dingen hebben gedaan en gezegd wat mij en onze dochter betreft. Ik heb het inderdaad redelijk onder controle en ga er ook inderdaad volwassen mee om, dat heb je goed gelezen, komt omdat ik ook volwassen ben ;) en redelijk goed nadenk voordat ik een beslissing neem of dingen zeg.
    Bij mijn schoonouders is dat niet het geval geweest, die hebben dingen gedaan en gezegd zonder nadenken, nu achteraf hebben ze daar heel veel spijt van maar ik heb het wel gezien en gehoord wat er gebeurd en gezegd is. Dat kan en zal ik zomaar niet vergeten.
    We hebben nu dus gepraat, iedereen heeft zijn zegje gedaan maar voor mij is de kous niet meteen daarmee af. Ze weten en zeiden ook te begrijpen dat de dingen die ze hebben gezegd en gedaan, zullen moeten slijten.

Al met al hebben mijn man en ik afgesproken dat we er binnenkort wel weer eens een uurtje langsgaan maar verder hoeft het voor mij even niet. Ik heb even rust nodig om alles een plek te geven en op den duur zal het wel slijten inderdaad maar ik zal nooit vergeten wat er de laatste maanden is gebeurd en gezegd. Dat is nou eenmaal ook mijn karakter, ik vergeef wel gauw maar vergeten wat iemand ooit zei of deed zal ik NOOIT doen.

Bedankt voor alle lieve reacties en voor iedereen die in hetzelfde schuitje zit: veel sterkte!

ps. topic mag van mij gesloten worden.

2. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Was niet kleinerend bedoeld hoor, dat ik zei dat je er volwassen mee omging. ;) Was een compliment, omdat veel anderen in jouw plaats de emoties zouden laten leiden en er meteen een ... nou ja... groter drama van maken. ;) Was dus een compliment.

Ik ben trouwens compleet het tegenovergestelde. Ik vergeet makkelijk, maar vergeef minder snel. Ook niet handig, hoor! :D

Deel Deze Pagina