Mijn man ging net naar de Etos toe en vroeg hem om alvast een pak opvolgmelk mee te nemen. Mijn man heeft het voor de zekerheid in de winkel gevraagd aan de verkoopster en die pakte het pak welke hij moest hebben volgens haar. Nu kwam hij thuis met Hypoallergeen ipv de normale en is gelijk terug gegaan naar de winkel en het mag dus niet omgeruild worden..... Mijn man zei trouwens nog bij de kassa dat hij het raar vond dat de opvolgmelk 4,- duurder was als het nr.1 pak maar vertrouwde blind op de verkoopster. Kan ik hier nog iets aan doen ik weet dat normaliter het niet geruild mag worden maar ik vind het echt de schuld van de verkoopster.
Waarom mag dat niet terug genomen worden dan? Zo lang dat veiligheids stripje aan die deksel zit moet dat toch gewoon terug genomen worden?
zolang het pak onaangebroken is moet je het gewoon kunnen ruilen lijkt me. en anders de desbetrefende cassiere/verkoopster erop aan spreken
Zoals al gepost, ruilen en retouren is een gunst, geen plicht. Beetje hard gezegd misschien, maar dan had hij beter moeten opletten.
Ik zou terug gaan en de bedrijfsleider vragen. Vind het heeeeel kinderachtig en echt geen service! Hier juist een top etos!
Willen ze het ook niet ruilen voor een gelijkwaardig bedrag? Hier doet onze etos trouwens nooit moeilijk. Echt top! (Andere vestiging in druk winkelcentrum hier vlakbij werken de mensen duidelijk vooral omdat ze er voor betaalt krijgen en anders niet. Terwijl "onze" vestiging er enkel de eigenaar en z'n familie werkt. )
Wat vervelend , Ik zou het volgende week nog eens proberen als er een andere verkoopster is Het kan zijn dat het deze week niet geruild mag worden omdat het in de aanbieding is. Ik weet bij onze Etos is super service mag dingen ruilen zonder Bin... Ze doen Helemaal niet moeilijk.. Succes
Nou sorry hoor maar ik zou niet zomaar aan mijn kind een andere voeding geven .. Heb 16 weken lang een huil baby gehad ...
Ik vind dat je groot gelijk hebt. Als je man om gewone voeding vraagt en je krijgt hypo dan is het haar fout. Neemt niet weg dat je man misschien ook wel ff had kunnen dubbelchecken. Toch vind ik het slechte service. Het pak is dicht, het is niet de juiste voeding dan kan het toch gewoon geruild worden ??
Babyvoeding mag niet geruild worden voor de veiligheid. Ik werk ook in een winkel en daar mag het ook niet. Het is natuurlijk wel vervelend maar ze moeten zich wel aan de regels houden. Er zijn vast wel winkels waar het wel gebeurd maar officieel mag het niet.
Laatst 3 pakken voeding gekocht bij etos, 1 pak nr 2 en 2 pakken nr 3. De medewerkster zei nog dat ik de bon moest bewaren, dan kon het altijd geruild worden...
Wij gebruiken nutramigen. Had bij de apotheek een flinke voorraad gekregen, mocht mijn dochter na twee weken over op de vervolg melk. Apotheek mocht het niet terug nemen. Zij weten niet hoe het bewaard is of wat er mee gebeurd is... Zit zeker wel wat in... Maar bij kruidvat kan het gewoon geruild worden.. Zelfs zonder bon.
Ik heb ook wel eens pepti terug gebracht, geen probleem.. Ik zou idd een andere vestiging proberen, maar snap niet dat als je zo snel terug komt en het ruilt voor een ander pak dat ze moeilijk doen?! Zonde van je geld...