Hypo kan je gewoon geven zit het zelfde in als in gewone opvolg melk alleen de eiwitten zijn kleiner gemaakt zodat de kleine er niet zo snel op reageert. Ik heb het de vorige keer gewoon gevraagd bij kruidvat of ik het eventueel terug mocht brengen en dat zou mogen maar wel dezelfde dag anders mocht het niet. Ik vind het ook wel goed dat ze nee hierop zeggen ook om wat er gezegd word je weet niet hoe een andere ermee om gegaan.
Ik heb iemand gebelt die bij de voedselbank werkt en er is daar een gezin die de hypoallergeen opvolg melk geeft aan haar kindje dus kan er gelukkig iemand blij mee maken!
Een beetje goodwill tonen zou ook niet verkeerd zijn. Heb jaren als ass.bedrijfsleider in een kleding/schoenenwinkel gewerkt, maar ben nooit zo star geweest hoor. Zeker niet als het dezelfde dag gekocht is, duidelijk niet open gemaakt,kassabon bewaard én de verkoopster het verkeerde product heeft meegegeven. Slechte service vind ik het, staat de Etos niet netjes. Ik zou alsnog teruggaan en vriendelijk vragen om een leidinggevende, komt vast goed.
Dat zou super zijn! Goed idee van je.. Verder vind ik het niet netjes dat Etos zo moeilijk doet. Zij hebben een fout gemaakt door onjuiste informatie te verstrekken en vind het dan ook niet netjes dat ze de klant daarvoor laten opdraaien..
Wat zou er dan in die korte tijd mee kunnen gebeuren?? Ik vind het erg vergezocht allemaal. Nog even en dan kunnen we het zelfs niet meer kopen, weet jij veel wat die verkoopsters ermee gedaan hebben.of misschien zelfs in de fabriek waar dat spul verpakt wordt.
Nou zo iets heb ik nog nooit mee gemaakt bij de etos! Ik heb veel geruild daar. Ook pakken die ik daar niet eens gekocht heb.
Ik vind het helemaal niet vergezocht, sterker nog: het is helemaal niet mijn bedoeling om er complottheorieën aan te hangen, dat maak jij/jullie er van Ik geef alleen aan dat ik het logisch vind dat het niet teruggenomen wordt en persoonlijk ook niet een bus hoef te hebben waar mee geknoeid zou kunnen zijn. Niets meer en niets minder hoor. Niet zo'n drama van maken
Dat snap ik ook wel, in dat opzicht zou ik ook geen "tweedehands" bus willen hebben Maar toch vind ik het niet netjes van Etos. Zij hebben een fout gemaakt.. Natuurlijk, vertrouwen is goed, controle is beter maar als je er totaal geen verstand van hebt is het nogal lastig om te controleren. Juist daarom is het door de man van TS nagevraagd..
in dit geval vind ik dat beide partijen fout waren. Zowel de winkel als de klant zelf. Om het nu alleen bij de etos in de schoenen te schuiven is wel een beetje overdreven. Ik bedoel blindelings op iemand vertrouwen qua voeding vind ik ook niet super handig. Wbt voeding, dit mag officieel idd niet teruggenomen worden. Wordt dit wel gedaan moet dit vernietigt worden. Dit ivm waarborging van de voeding. van deze vestiging vind ik het wel een beetje flauw. , ik werk zelf ook bij Etos en het beleid is niet moeilijk doen en eigen merk producten mogen altijd terug. @ts, ik zou zeker morgen met je pak teruggaan en anders het hoofdkantoor contacten via bijv de Etos facebook.
maarja dan nog kan een winkelmedewerker zich ook enorm vergissen en dan had de man beter een briefje mee kunnen nemen waar de omschrijving exact hetzelfde op stond als op het pak en het dan moeten controleren. Vind dat beide partijen hier de plank misslaan Maar vind wel dat deze vestiging bijzonder flauw doet en zou als Ts hier ook zeker niet meer akkoord gaan. gezien dit ook geen beleid is van Etos.
Klopt ook wel hoor. Maar stel dat het nou het eerste pak opvolgmelk ever was wat ts en haar man gingen kopen.. Kan me dan ergens nog wel voorstellen dat je totaal niet weet wat je moet kopen.. Maargoed, we waren er niet bij, weten niet hoe het gesprek gegaan is dus ik denk dat ts een mooie oplossing heeft gevonden door het naar de voedselbank te willen brengen
Nou, nee... ik vind niet direct dat zij een fout hebben gemaakt. We weten immers niet hoe het gesprek tussen de man van TS en de winkelbediende is verlopen én de man van TS kan bijvoorbeeld ook altijd even naar huis bellen om te verifiëren of hij de juiste bus te pakken heeft. Bij een aankoop die zo "belangrijk" is als babyvoeding (en het is ook niet goedkoop...) had ik dat, bij twijfel, zeker wel even gedaan. Ik denk dat de fout minstens net zoveel bij de man van TS ligt als misschien wel bij de winkel.
Zie mijn reactie boven die van jou Daarin zeg ik ook dat wij er niet bij waren en we niet weten hoe het gesprek is gegaan