Slechte slaper

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door bloem82, 20 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bloem82

bloem82 VIP lid

5 sep 2007
    11.197
    601
    113
    Goedenmorgen allemaal :D

Ik heb even een vraag met betrekking tot het slapen. Vanaf 10 weken slaapt mijn zoontje het klokje rond.

Alleen slaapt hij nu vanaf 5 maanden ontzettend slecht. Rond 20,00 uur gaat hij naar bed en rond 23.00 uur wordt hij weer wakker (soms eerder) vanaf dat tijdstip komt hij gewoon elk uur.

Soms slaapt hij 2 nachten wel door, maar wanneer ik net denk nu gaat het goed, dan gaat het weer mis natuurlijk :(

Bedje heb ik ook al wat verschoven, hierdoor sliep hij een paar nachten weer goed, maar nu is het weer mis.

Heeft iemand tips voor mij wat het zou kunnen zijn of wat bij jullie hielp? Want het breekt je wel een beetje op ;)

2. ElleNY

ElleNY Fanatiek lid

26 mrt 2008
    1.987
    1
    0
    Poeh dat is een lastige van afstand maar een paar vragen: hoeveel slaapt hij gedurende de dag? Hoe gaat het eten? Wat wil jij als hij wakker wordt en wat doe jij dan?

3. bloem82

bloem82 VIP lid

5 sep 2007
    11.197
    601
    113
    Overdag gaat het zo zoals altijd. Opstaan, flesje, spelen en slapen. Soms slaapt hij tussen twee flessen niet.

Het is echt vanaf 23.00 uur tot ongeveer 6 uur en daarna slaapt hij weer gewoon.

Omdat het snachts is haal ik hem uit zijn bedje geef hem borstvoeding, hij valt weer in slaap en ik leg hem weer weg (of hij is nog een beetje wakker en gaat gewoon weer slapen) dus misschien is het gewenning, (hij krijgt voeding genoeg)?

Eten ging wat moeilijk de laatste tijd, maar nu ik speen drie gebruik gaat dat weer goed.

4. bloem82

bloem82 VIP lid

5 sep 2007
    11.197
    601
    113
    Hij is verder lekker warm, armpjes voelen soms wel een beetje fris aan. Hij heeft en winterslaapzakje zonder mauwtjes met pyama en rompertje.

Nu kan ik de mauwen er wel opzetten dat ik zijn pyamatruitje eronder weglaat, maar ik weet niet of dat te warm is?

Heb iig niet het gevoel dat het aandacht trekken is, want hij sliep altijd goed en bij een goede nacht wordt hij wakker en valt zelf weer in slaap. Zou het misschien tochten?

Deel Deze Pagina