wij zijn op zoek naar een nieuwe kledingkast. Die van ons komt van de Goossens maar daar zie ik momenteel niks wat ik mooi vind. Verder ken ik alleen de ikea, leen bakker, etc die kledingkasten verkoopt maar mijn man vind de kwaliteit bij deze winkels niet stevig genoeg dus hij wilt daar geen meubels kopen. Waar komt jullie kledingkast vandaan en hoe is de kwaliteit?
Van Woninginrichting Aanhuis. Onze kledingkast is op maat gemaakt ivm schuin dak. Hiervoor pax van Ikea. Beviel heel goed.
onze kast komt van leen bakker. soort pax idee. zelf samengesteld/ingedeeld en hij staat super stevig hoor.
Beetje van onszelf en een beetje van de Gamma Wij hebben op zolder bij het schuine gedeelte schuifdeuren gemaakt van planken van de Gamma en daarachter kledingkasten gemaakt. Wij zijn nogal van de crea bea
Pax, ideaal om precies in te delen zoals je zelf wilt en ze geven 10 jaar garantie dus de kwaliteit is goed.
Pax Ikea is echt heel fijn. En daarnaast een van https://burgenburg.nl/ nog steeds onverwoestbaar na 11 jaar.