Hoi dames, Voor diegenen die het aandurven (handen goed wassen, geen scherpe nagels!); hoe is jullie baarmoedermond in de prille zwangerschap? Bij mijn vroege miskraam vorig jaar zat hij erg hoog en dicht, maar nu voelt ie eigenlijk gewoon normaal... Los daarvan voelt alles eigenlijk verder beter dan vorig jaar, dus eigenlijk zou ik best hoopvol zijn, alleen dat die baarmoedermond gewoon aanvoelt alsof ik elk moment ongesteld kan worden.... Hij zit niet hoog of laag, hij is niet enorm dicht (ook niet wijdopen), niet bijzonder hard of zacht... Gewoon normaal, zeg maar... Wie kan mij geruststellen?
Ha meis, ik keek er heel vaak naar omdat ik mn slijm checkte en dan voel je het sowieso. Maar.....het zegt allemaal niets. Bij de een zit hij wat hoger en bij de ander wat lager. De een is misselijk, de ander niet etc. Snap heel goed je angst...die deel ik wel met je! Spannend allemaal he?! Wanneer heb je een echo? X
Hoi Chriss, Nee ik weet dat het officieel niets zegt, maar ja, je gaat toch twijfelen he... Nog geen echo ingepland staan, ben er pas vandaag achter gekomen dat ik zwanger ben! Maar neem aan dat het ergens begin juli zal worden, als we terugkomen van zomervakantie... Gefeliciteerd met jouw zwangerschap!
Geloof mij niet meer voelen het maakt je zo onzeker ! Al een paar keer gehad nu in het begin dat ik dacht oh nee hij staat los ! En later gewoon een goede echo gehad , het veranderd continu de stand enz
Heb sinds de posi test (goed, dat was ehmm... minder dan 12 uur geleden) niet meer gevoeld hoor . Maar tot gisteren dus wel, vandaar dat het nog vers in mijn geheugen zit!