heeft iemadn net als mij vroeg in de zwangerschap meegemaakt dat het hcg gehalte in het bloed niet voldoende steeg? dit zou elke 48 uur moeten verdubbelen bij mij is dit niet het geval.ik ben benieuwd hoe het bij jullie is afgelopen....of het nou echt altijd betekend dat de zwangerschap dan al per definitie verkeerd is...ik weet niet zeker of ik deze bij zwangerschap of miskraam moet plaatsen...maar ik hoopte eigenlijk positieve verhalen te horen hier van rouwen die nog steeds zwanger zijn...
Geen ervaring mee maar wil je wel even sterkte wensen en ik hoop dat het toch nog goed komt! Wanneer krijg je te horen hoe het zit?
ik heb geen idee zolang er op de echo geen duidelijkheid komt weet ik niks...moet maandag terug voor de derde echo binnen een week
Geen ervaring mee, ik duim voor je dat alles lekker in orde is met de beeb, en verder heel veel sterkte!
Ik heb daar helaas wel ervaring mee... Bij mij is het geeindigd in een miskraam... Ik wens je heel veel sterkte toe! Groetjes,Alida
ohw nee dat meen je niet? ik hoop dat mijn hcg gehalte zich nog inhaalt...dat hoor je ook wel eens...heb gelukkig nog geen klachten die erop wijzen dat ik snel een miskraam krijg...had jij klachten toen je een miskraam kreeg?daarvoor bedoel ik?pijntjes die je normaal niet hebt ofzo?
iemand anders die ervaring heeft?goede ervaringen zijn ook welkom,..kan wel wat hoop gebruiken eigenlijk
Neej ook geen ervaring mee. Wel over de klachten die erop wijzen dat je een mk krijgt. Ik heb met 7 weken een echo gehad. Daarom leek het dat ik minder ver was. Was eerder 5 weken. Maar 4 weken later zou ik weer een echo krijgen. De week na de echo namen m'n symptomen toe en werd ik steeds misselijker en was ik heel erg moe etc. Maar tot mijn grote schrik begon 1,5 week later m'n mk. Dus dat je gewoon nog zwanger voelt zegt niet altijd wat... Sorry.
Ik snap dat het niet is, wat je graag zou willen horen. Niemand kan vertellen hoe het afloopt, en dat maakt je vast vreselijk onzeker. Ik hoop voor je dat het allemaal goed blijft gaan. Sterkte en een knuffel!
kan je ook niet veel goeds zeggen afgelopen keer niks van gemerkt dat het niet goed zou gaan tot een paar dagen na curretage nog de klachten gehad Mk vorig jaar heb ik 6 weken doorgelopen met een dood beebje (wel eho gehad niet goed) en al die weken gingen mn klachten door en n gyn zei ook je kunt blijven testen je testen zullen posi blijven
Ah meisje toch...dit vind ik heel erg voor je! Maar het HOEFT toch geen MK te worden? Ik snap dat je de hoop liever laat varen, dan kan het altijd nog meevallen, maar toch... Weet niet zo goed wat ik moet zeggen. Alleen: heel veel sterkte, en als je het aankan wil je ons dan in dit topic op de hoogte houden? Zijn hier genoeg mensen die je een hart onder de riem kunnen steken, *knuffel*
Misschien moet je dan toch maar van het ergste uitgaan. En hopelijk heeft de gyn het fout en is er morgen iets moois te zien. Mijn duimen draaien op volle toeren.