alle kwaaltjes zomaar ineens weg?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door joseetje26, 11 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. joseetje26

joseetje26 Fanatiek lid

30 mei 2007
    2.431
    0
    36
    zuid holland
    Hallo allemaal.... vorige week heb ik hier nog een topic geopend omdat ik zoooooo vreselijk misselijk was en me geen raad wist... vrijdag een goede echo gehad.. en nu zijn vanaf vrijdag al m,n kwaaltjes weg... ik ben niet meer zo moe...niet meer misselijk.. heb wel ineens erg veel honger..kan echt blijven eten..

ik vind het zo raar.. is dat wel goed dat ik ineesn me niet meer zwanger voel? moet wel zeggen dat ik vorige week maandag nog maar net hersteld was van een keelontsteking met griep... de huisarts dacht dat ik daarom extra misselijk was..

ik verlies ook geen bloed of krampen ofzo... denken jullie dat ik me bezorgd moet maken?

groetjes jose

2. Arevinol

Arevinol VIP lid

7 okt 2007
    7.759
    3
    0
    mama!
    Dat kan hoor, heerlijk toch dat je niet meer misselijk bent?!

Extra honger kan ook een zwangerschapskwaal zijn, nou die zou ik toch veel liever hebben dan misselijkheid!

Ik zou me dus geen zorgen maken. Pas als je bloed verliest kan het mis zijn. Geniet er lekker van dat je je weer goed voelt!

3. Chamaro

Chamaro Fanatiek lid

9 apr 2008
    3.448
    0
    36
    Vrouw
    Pm-er
    Drenthe
    Ik ben gelukkig nog niet misselijk geweest..:D
    Hoop dat het wegblijft..
    Ik heb alleen lompe vreetkicken..:p
    Gister de grootste pot augurken in huis gehaald..
    Daar had ik echt zin aaan..;)
    Veder heb ik alleen pijnlijke borsten, verder heb ik ook geen kwaaltjes..:D

4. Libra

Libra Fanatiek lid

2 okt 2007
    2.354
    0
    0
    Ja hoor, heel goed mogelijk!

Ik ben in het begin precies anderhalve week misselijk geweest en toen was het in eens weg. Ik was nog wel moe, maar dat was met 12 weken ook plots verdwenen. Die dingen komen en gaan. :)

Geniet er van, ik vind het misselijk zijn echt het minste.

5. joseetje26

joseetje26 Fanatiek lid

30 mei 2007
    2.431
    0
    36
    zuid holland
    ja mischien maak ik me ook zorgen voor niks.... ik was gewoon zo misselijk... en nu ineens niet meer... moet ook wel zeggen dat het grote eten nu is begonnen... daardoor is mijn buik continu gevuld... werd steeds erg misselijk als m,n buik leeg was...
    gr Jose

6. Libra

Libra Fanatiek lid

2 okt 2007
    2.354
    0
    0
    Ik zou zeggen, lekker aan toegeven.

Denk maar zo, de kwaaltjes komen altijd bij een X procent van de zwangeren voor. Als jij er geen last van hebt op een bepaald moment, dan hoor je misschien gewoon niet bij die X procent... plus dat daarnaast kwaaltjes gewoon niet altijd voor komen. Je kunt een ochtend misselijk zijn, je kunt je ook prima voelen. Het kan allemaal.

7. Elladine

Elladine Nieuw lid

26 sep 2008
    4
    0
    0
    haha, wat grappig, ik had precies dezelfde vraag. voel me ineens ook veel minder misselijk dan vorige week. ik ben wel gruwelijk moe, maar slaap ook ontzettend slecht..... maar ik heb ook de hele tijd honger, maar soms weet ik niet of dat hongergevoel wel echt honger is. en met avondeten zit ik heel snel vol.
    ik ben een beetje bezorgd dat ik niet misselijk meer ben, maar tegelijkertijd voel ik denk ik toch genoeg andere dingen waardoor het misschien toch nog goed zit allemaal!
    xx danielle

8. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.068
    3.862
    113
    Ik heb het ook hoor, vorige week was ik kotsmisselijk, veel overgegeven en nu...het is helemaal weg sinds gisteren. Erg hè, het is ook nooit goed, maar nu maak ik me dan ook weer gelijk lichtelijk zorgen. Vorige zwangerschap had ik het ook, dagen misselijk en dan weer 2 weken ofzo geen enkel kwaaltje en daarna kwam het weer terug. Ging en kwam echt in vlagen.

9. Angelala

Angelala Actief lid

3 apr 2008
    296
    0
    0
    Ik had dat ook tot ongeveer 7/8 weken was ik echt heel erg beroerd(misselijk en blaasontsteking en gewoon lamlendig :) ) en ineens was dat over en ben ik eigenlijk nauwelijks meer misselijk geweest :D En dat vond ik helemaal niet verkeerd eigenlijk :)

10. spacey

spacey Lid

29 jan 2008
    81
    0
    0
    account-manager
    geldrop
    Ooooch gelukkig! ik heb ook bijna nergens meer last van alleen van een niet te stillen honger. Ik heb een beetje last van mijn buik die terkt net onder mijn navel.....herkent iemand dit? Ze hadden me al verteld dat dit slopende weken zijn omdat alles afneemt je voelt eigenlijk niets meer maar je weet dat je zwanger bent. Ook andere hormonen gaan het overnemen en je kan je daardoor heel erg onzeker gaan voelen en twijfelen maar ik hoefde me niet ongerust te maken dat hoort bij deze week. Maar ik zal toch wat geruster zijn als ik volgende week weer die echo heb gehad! hahaha

11. joseetje26

joseetje26 Fanatiek lid

30 mei 2007
    2.431
    0
    36
    zuid holland
    oh ik ben wel blij met jullie antwoorden... het is gewoon zo raar, de kwaaltjes komen en gaan dus kennelijk... maarja zoalng ik veel kwaaltjes heb voel ik me echt zwanger.. het is nog zo klein en zo onwerkelijk.. als je dan niks voelt is het net alsof je niet zwanger bent.. en ik kan niet vergelijken want het is de 1e

xxxx jose

12. Liz01

Liz01 Actief lid

26 sep 2008
    167
    0
    0
    Drenthe
    Ik ben ook sinds 2 dagen echt alle misselijkheidsgevoelens kwijt. Maandag moest ik de hele ochtend nog overgeven en was ik echt op mijn dieptepunt qua beroerdheid aanbeland, maar gisteren en vandaag is het echt super en heb ik het gevoel alsof ik de hele wereld aankan! Zo maar ineens! Dus ik kan er ook geen pijl op trekken. Ik voel me niet ongerust, want gisteren heb ik nog een prachtige echo gezien met een druk beweeglijk kindje in mijn buik. Ik hoop zelfs stiekum een beetje dat de misselijkheid nu verleden tijd wordt.....

Liz01

13. Mommy2be

Mommy2be Bekend lid

13 mrt 2008
    528
    0
    16
    Och jeetje wees BLIJ dat je niet meer misselijk bent! Maak je geen zorgen, het verschilt gewoon per vrouw. De een is wat misselijker dan de ander!

14. Lesley

Lesley Actief lid

4 jan 2006
    134
    0
    0
    bediende
    Antwerpen
    Amai, kon ik dit ook maar zeggen. Al 2 weken doodziek, maar zo ziek, dan ik het soms niet meer zie zitten. Elk uur in wc om over te even, alles wat ik eet, ga er terug uit, maagpijn,.. alles erop en eraan, gewoon slecht. Kon ik ook op een morgen opstaan en alles weg was. :)

15. joseetje26

joseetje26 Fanatiek lid

30 mei 2007
    2.431
    0
    36
    zuid holland
    oh meiden jullie vinden me vast een zeur.. en normaal ben ik echt niet zo onzeker..
    maar alle kwaaltjes zijn echt weg... ik had er niet vreselijk veel behalve erg misselijk en snel moe...
    ik maak me echt zorgen.. vorige week een kloppend hartje gezien en ook geen kramp of bloedverlies gehad... maar toch ben ik bang dat misschien het hartje niet meer klopt omdat alle kwaaltjes weg zijn...

ik krijg nog wel steeds m,n warme eten niet weg enzo... ik weet het ook niet.. kan het nou echt zomaar zijn dat de kwaaltjes al bij de 8e week verdwijnen? ik heb af en toe wel zo,n misselijke vlaag maar het is bij lange na niet wat het was...

xxx Jose

16. makey

makey Fanatiek lid

16 feb 2006
    1.999
    0
    0
    nou meid hier precies hetzelfde ik heb met 8.6 weken een kloppend hartje gezien, maar nu zijn de kwaaltjes wel minder en ook bang dta t niet meer goed zit.

volgesn mij hebben heel veel dat

17. joseetje26

joseetje26 Fanatiek lid

30 mei 2007
    2.431
    0
    36
    zuid holland
    ja dat zal ook wel.. het is meer dat ik dan lees dat een van de symptomen van een miskraam kan zijn dat de kwaaltjes afnemen en dan gaan bij mij meteen de alarmbellen rinkelen... stom ook soms om dan zoveel op internet te gaan kijken want je word er alleen maar onzeker door he?

xxx jose

18. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Niet teveel op internet enzo lezen meid ;)

Doe je écht geen goed mee...

Ik had ook rond die tijd een paar dagen dat het ineens weg was, en ik dacht 'zit het nog wel goed?' maar...een weekje later ofzo kwam het met volle kracht terug. :)

Tot 17 weken dan nog, dankjewel! :p

Deel Deze Pagina