Gynaecoloog vond het niet zo bijzonder omdat we hem eerder met de echo's wel gevuld hebben gezien, maar mijzelf kennende toch eens kijken of ik er iets over kan vinden, maar het meeste is toch rond de 20 weken echo waar dan de inhoud weinig is of mist. Zodoende iemand ervaring mee dat er zo laat geen maag inhoud schijnt te zijn? Morgen 38 weken. Groei heeft altijd op de middellijn gezeten, iets erboven en nu weer een stukje eronder. maar ook dit was niks zorgelijks volgens de gyn.
Hee meid, Bij mij in combinatie met veel vruchtwater. Toen ook naar Maastricht gestuurd. Maaginhoud is echt een momentopname hebben ze me daar verteld. Verder met de echo s wel maaginhoud gehad??
Eerdere echo's idd gewoon maaginhoud gehad, dat is me teminste altijd verteld, de afgelopen keren niet naar gekeken, maar goed neem aan dat het niet opeens stopt. Maak me ook geen zorgen hoor, maar ben erg nieuwsgierig aangelegd en wil graag alles weten
Ik had vandaag bij 25+6 minder maaginhoud. Bij 20 weken echo was het prima. Idd moment opname kan net de maaglediging gewerst zijn
Klinkt als een momentopname, vooral als het eerder goed was. Bij problemen met slokdarm of slikken (wat het kan zijn als het bij herhaling zou zijn gezien) krijg je ook teveel vruchtwater en is er ook geen blaasinhoud. Zou me dus geen zorgen maken.
Ja drinken doet die wel, hij hikt wat af haha. Zolang de gyn zich geen zorgen maakt doe ik dat ook niet, maar zoals ik al zei wil graag veel weten
Wij hebben het met een echo gehad, was een moment opname volgens de gyn idd. Er zat wel wat in het blaasje. De echo daarna was het maagje weer gewoon gevuld.