best jammer... mn vriend vroeg al of het een idee was om sophie iets later naar bed te doen, is ze misschien ook later wakker. ben bang dat die fiets niet op gaat..
mijn neefje deed het ook altijd, die sliep altijd de klok zowat rond, of hij nou om 7 uur naar bed ging of om 10 uur savonds .
hier werkt dat niet, autoklokje...wordt altijd zelfde tijd wakker, hoe laat het de avond ervoor ook is geworden!
Hier werkt het wel een beetje maar de hele dag ligt in puin. Het ritme is helemaal zoek en meneertje wordt daar niet blij van. 1 januari sta ik dan ook gewoon om 8 uur naast mijn bed!
Hier werkt het niet.....of ze nu om 18.00 uur of om 20.oo uur gaat smorgen is ze altijd om de zelfde tijd paraat.
Hier gaat dat ook niet op.. Tussen 7 en half 9 gaat de sirene.. Of ze nou om 18.00 of om 20.00 op bed ligt. Wij maken het dan ook niet heel laat morgen..
agos, ik ga mn meisje echt niet wakker houden! Ik slaap wel wat bij als ze overdag een slaapje doet, en gewoon vroeg naar bed! Alsof je nog nooit een gebroken nacht hebt...
Ben het eigenlijk wel met guppie eens....of het nou 31 december is of een willekeurige datum, ik hou haar gewoon in haar ritme.Dan zelf maar een beetje meer moe, maar zij hoeft er geen last van te hebben, toch?
ik reken er ook op dat het idd gewoon 6 uur is. met de kerst was het ook laat geworden en had mama maar 3 uur geslapen. ach voor een dagje... we zijn nog jong toch
Nou ik ga er ook niet vroeger voor op bed dat vind ik ook weer zo jammer van onze oud en nieuw! Dan maar een dagje brak hoor dat overleven we ook wel weer Ik heb toch ALTIJD als ik haar smorgens hoor dat ik denk 'aah nee niet nu al ' Maar zodra ik haar kamertje binnenkom en haar stralende 'heee mama'-snoetje zie dan ben ik echt in 1 klap wakker! Die andere klap die komt later op nieuwjaarsdag dan wel hahah
Wij houden haar ook gewoon in haar eigen ritme. Maar hier werkt het ook niet, ze is altijd rond 6.30 uur wakker. Ik ben ook liever een dag brak . En als ik nog zo duf ben en zie dan haar stralende lach dan ben ik ook opeens wakker!
WHahaha, ja hier ook zo... Al word ze de laatste dagen pas rond half 9 wakker, maar voorheen was het rond 6uur. Daar word je niet echt vrolijk van, ik ga dan half mokkend naar haar kamertje, en kom met een grote smile weer terug. Hier gaat ze ook gewoon de normale tijd haar bed in. We zien het wel, ik denk wel dat ze gewoon door gaat slapen. We hebben ook al afgesproken dat mijn vriend heel weinig gaat drinken, en morgen gewoon voor haar klaar staat, ik mag dus aan de zuip en kan morgen lekker uitslapen. En anders maar brak, dat heb ik er wel voor over.