slechte teken?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door duqi, 30 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kimmiej89

kimmiej89 Fanatiek lid

16 jan 2014
    4.685
    0
    36
    Sterkte meis, duim voor je

2. Emo

Emo Fanatiek lid

6 nov 2013
    1.855
    1
    36
    Vrouw
    Moeder
    Zwangerschapspagina
    Dit zegt nog niets, je bent nog niet ongesteld dus geef de moed nog niet op. Zou in ieder geval nooit meer zo vroeg testen voor nod. Want 7 dagen voor nod is té vroeg.

Met nod nogmaals testen en dan met die van kruidvat of action.

3. duqi

duqi Bekend lid

7 sep 2011
    508
    1
    0
    mijn dochters
    noorden
    Ze zijn allemaal roze en binn de tijd . Door het slechte foto zie je ze niet. Nee ik heb geen bloeding. Ik heb alleen menstruatie krampen.

4. sita90

sita90 Niet meer actief

Sorry maar ik vind dit een beetje een lompe reactie.
    Haar testen waren allemaal positief zoals ze zelf zegt, dus ze was zwanger. Je hoeft geen knaltesten te hebben om zwanger te zijn.

Ts, ik heb dit 2 keer meegemaakt.. ondanks de licht positieve testen wist ik gewoon dat ik zwanger was.
    Dit is niet leuk, ook al is het zo vroeg misgegaan. Sterkte meid. Hopelijk snel een goede zwangerschap:)...

5. lunap

lunap Fanatiek lid

15 okt 2011
    2.064
    6
    38
    Officieel word dit in de medische wereld ook geen miskraam genoemd ;) vind haar reactie niet lomp.:)

Dat neemt natuurlijk niet weg dat het verdrietig is, je verlangt er naar en dan blijkt het ( waarschijnlijk ) niet goed te zitten.

Hopelijk lopen ze nog op( op de foto's zie ik niks maar dat komt omdat ze erg wazig zijn)

6. Emily27

Emily27 Fanatiek lid

14 nov 2011
    2.616
    2
    0
    Zo'n extreem vroege miskraam is toch wel een wat grotere teleurstelling dan een normale ongi, vind ik zelf hoor. Al is het dan wellicht nog niks, en wordt het eigenlijk bijna niet gezien als een zwangerschap. Er zat tóch even iets, en opeens waren je kansen op een baby toegenomen van zegge 15% per maand naar zo'n 50% kans.
    Je gaat toch hopen en dromen.
    Ik had in december ook dat ik het gewoon al wist, zonder tests, door een heel duidelijke innestelingsbloeding en symptomen. Kon niet missen. Uiteindelijk rond 10/11 dpo (weet niet meer precies) getest en inderdaad vaag streepje, maar toen al gevoel dat het niet goed zat. Rond de normale tijd ongesteld.
    Was toch een fikse teleurstelling hoor, alhoewel minder groot dan een 'echte' miskraam, natuurlijk.
    Hoe verder je komt hoe groter de klap is.

Maar TS; alleen kramp en geen bloed wil niet zeggen dat je ongesteld wordt hoor... Ik heb deze ronde ook echt een week lang dagelijks gedacht dat ik die dag ongesteld zou worden, voelde echt echt echt zo - niet eens een klein beetje anders dan anders. En op 10 dpo alleen een extreem vaag tuurstreepje.
    Maar ongi bleef uit, en op 18 dpo moed verzameld om te testen en hij was hartstikke duidelijk.
    Je weet het pas zeker als je ongi doorbreekt!
    Tot die tijd kun je altijd hopen...

7. Jla80

Jla80 Bekend lid

28 feb 2014
    780
    1
    16
    Ben er even stil van :(

8. duqi

duqi Bekend lid

7 sep 2011
    508
    1
    0
    mijn dochters
    noorden
    Net een test van early zwangerschap gedaan. Van etos Weer een streep:(terwijl met die van trekpleister niks nada erop . Kan die early van etos vals positief geven binnen afleestijd?

Bijgevoegde bestanden:

9. duqi

duqi Bekend lid

7 sep 2011
    508
    1
    0
    mijn dochters
    noorden
    Deze. Is mischien beter?

Bijgevoegde bestanden:

10. Kris81

Kris81 Fanatiek lid

14 mrt 2013
    3.418
    378
    83
    Vrouw
    Het verre Oosten ;)
    Ik zie wel iets... Maar omdat je nog flink voor nod zit, is het misschien handig om nu even te stoppen met testen, je staart je zo blind op die testen ;). Over een dag of twee zou het hcg weer verdubbeld moeten zijn. Succes!

11. duqi

duqi Bekend lid

7 sep 2011
    508
    1
    0
    mijn dochters
    noorden
    ik dacht laat me een laatste test doen voor de zekerheid , nu ga ik toot maandag w8. het w8 duuuuurt lang en zeker voor nod pfffff.

12. duqi

duqi Bekend lid

7 sep 2011
    508
    1
    0
    mijn dochters
    noorden
    @kris 81 ik zit 3 dagen voor nod

13. Booey

Booey VIP lid

6 dec 2006
    5.663
    0
    36
    Radiator Springs
    Ik vraag mij dus af of je überhaupt wel 7 dagen voor nod positief kunt testen... het is dan bezig zich in te nestelen, volgens mij kan het niet eens. Ik vraag me af of jij niet een restant LH met je test hebt opgepikt. Ook omdat je nu niks meer ziet. Zou heel goed kunnen.

14. Booey

Booey VIP lid

6 dec 2006
    5.663
    0
    36
    Radiator Springs
    hmmm ik vind deze nog best wel hoopvol voor 3 dagen voor nod moet ik eerlijkheidshalve wel zeggen....
    Heb je geen Action in de buurt? Anders echt gewoon even wachten tot dinsdag, dan weet je het gewoon zeker.

15. Emo

Emo Fanatiek lid

6 nov 2013
    1.855
    1
    36
    Vrouw
    Moeder
    Zwangerschapspagina
    Lijkt me ook erg sterk zo ver voor nod.

Op de laatste foto van vandaag lijk ik iets te zien TS. Maandag of dinsdag nogmaals testen. Ik duim voor je

Deel Deze Pagina