Mijn moeder heeft vandaag te horen gekregen dat de uitslag van het borstonderzoek niet goed was. De arts had het ook over een verdikte lymfeklier, of klier ( misschien had ze dat niet goed gehoord). Wie heeft dit mee meegemaakt of kent iemand die dit heeft mee gemaakt? Moeten we, ook ivm dat lymfeklier verhaal, van het slechtste uitgaan of kan het ook vals alarm zijn.
Hè bah! Ik weet niet of je van het slechtste moet uitgaan, maar dit is in ieder geval niet leuk om te horen. Sterkte!
Ze is ook nig maar 53. Te jong voor dit soort dingen! Mijn oma heeft op ong haar 60e ook borstkanker gehad
Mijn moeder is een maand of twee geleden geopereerd na een slechte uitslag. . Zover ze nu kunnen zien hebben ze alles weg kunnen halen. .. Sterkte want het is flink schrikken als het zo dichtbij komt! !
ik heb dat ook meegemaakt met mn moeder. ook na dat bevolkingsonderzoek. ik ken ook iemand die die foto's maakt. ze kunnen vaak wel gelijk zien dat het mis is, maar zekerheid is er pas na de punctie. sterkte!!
Alleen een verdikte lymfeklier of ook iets in de borst gezien? Gelukkig nemen ze met dit soort dingen tegenwoordig geen risico meer en zal ze snel verder onderzocht worden. Een verdikte lymfe kan op vanalles wijzen, van verkoudheid tot kanker...
Iets in de borst. De verdikking zat ook in de borst. Heb wel begrepen dat het vaak ook vals alarm is en daat hopen we dan masr op. Toch zijn ervaringen waarbij hrt ook vals alarm was welkom
Ik heb ook een verdikking in mijn borst. Echo gehad en er was niks bijzonders te zien.. verdikt klierweefsel. Er zijn ook veel goed aardige dingen. Hoeft niet meteen kwaadaardig te zijn!
Mijn schoonmoeder heeft kleine 2 maanden terug dat te horen gekregen na bevolkingsonderzoek. Morgen moet ze naar de oncoloog. Ze had 1 plek in d'r borst, die is inmiddels weggehaald, was gemiddeld agressief. Tijdens die operatie hebben ze ook kliertjes weggehaald en daar was het gelukkig niet uitgezaaid. Wel zagen ze een andere plek die kanker kon worden. Morgen horen ze dan of ze ook chemo's krijgt. Bestralingen beginnen ze as maandag mee. Maar: iemand anders uit dat dorp heeft het ook te horen gekregen na dat onderzoek en daar is het uiteindelijk vals. Er zat wel een verdikking (sorry weet niet precies meer wat het wel was) maar ze hebben dat weggehaald en verder was er gelukkig met haar niets aan de hand. Dus dat kan zeker hoor! Sterkte ermee, het is een hoop onzekerheid waar je ineens mee zit!
Probeer je niet te druk te maken tot je meer weet meis. Dat is moeilijk maar het kan nog vanalles zijn. Een ontsteking, verkalking, cyste etc. En dat komt vaker voor dan borstkanker.