hoi, ik heb een vraagje heb zojuist een ovulatietest gedaan, van sensitest, cassette mijn controlestreep is donker, test heeft dus goed gewerkt. als er bij de T van teststreep geen streep komt is de test negatief. maar mijn teststreep is er wel maar is lichter dan de controlestreep. de test is volgens de handleiding negatief, het lichaam heeft nog te weinig LH aangemaakt. Maar betekend een licht streepje dat het er wel aan zit te komen? of zegt dat helemaal niks? hoop dat iemand mij antwoord kan geven! gr mayo
Een licht streepje kan betekenen dat het eraan zit te komen. Morgen weer testen (en vast beginnen met klussen is ook een goed idee)
Kan maar hoeft niet. Bij mijn eerste twee had ik ook lichte streepjes, en daarna helemaal niks meer te zien. En vanuit het niks op de 8ste dag positief. Je kunt even in mijn album kijken. De lichtste streepjes op de eerste twee zijn inmiddels weggetrokken. (Ik had MatCare cassette)
Hoi, Ook ik had van dag 8 tot dag 11 steeds lichte streepjes, niet steeds een tikkeltje donkerder maar allemaal even licht. Toen opeens dag 12 en dag 13 een hele donkere streep.
m`n teststreep is maar iets lichter dan de controlestreep. doe morgen wel weer een test en dan zie ik wel weer verder. in ieder geval bedankt voor de antwoorden! gr mayo
vandaag weer een test gedaan. nu heb ik een heel licht streepje, die van gisteren was echt duidelijk zichtbaar maar nog niet zo donker als de controlestreep. de streep van vandaag is heel vaag. Misschien dat ik m`n eisprong al heb gehad, al lijkt me dat wel een beetje snel! gr mayo
Maar het kan ook zijn dat je test van gister dus wel positief was. Bij mij worden de teststrepen n.l ook nooit zo donker als de controle streep. Maar doordat ik ook temp weet ik wel dat ik mijn ei gehad heb. Deze maand heb ik de duurdere digitale cb ovutets gedaan en die gaf een duidelijke smiley. Dus veel duidelijker, voor mij dan, dan de matcare testen.
Ik had deze maand twee dagen achter elkaar een heel licht streepje. De dagen er omheen ook getest maar: niets. De maand ervoor had ik het precies zo. Heb ik geen ei? Ik wordt wel ongi (en heftig ook). Als je geen ei hebt, wordt je toch ook niet ongi?
Heb je wel rond dezelfde tijd getest? En ja, dat dacht ook als je geen ei hebt ook niet ongi? Maar zeker weten doe ik dat niet?
maar gisteren zat ik op dag 11, wel erg vroeg ofnie? zit in de eerste rond, dus verder geen ervaring mee. misschien btje overdreden om nu al te testen, maar wil zo graag weten wanneer eisprong en normale cyclus, vandaar. t`is allemaal wel een btje raar met die testen, de 1 zegt dit de ander dit, bij iedreen weer anders.
Ik ben ook deze ronde begonnen met sensitest ovutesten... inmiddels heb ik er al 6 gedaan maar nog geen een posi maar wel lekker vaag... heb wel tussentijds een iets donkerder lijntje gehad, maar doordat ik temp weet ik dat dat niks met eisprong te maken had... testen in album
Heb je wel een lijstje, daar staat op op welke dag van je cyclus je moet beginnen! En dan elke dag om dezelfde tijd testen, ik had ze van sensi en je ziet het (album) me ei gevonden op dag 6. Bij de een duurt het wel langer als de ander misschien? Succes
Hallo allemaal, ook ik ben deze maand begonnen met ovulatietesten omdat ik soms onregelmatig ben, gemiddeld 30/34 dagen laatst een keer 44 dagen begonnen deze cyclus met testen vanaf dag 11 dag 11 geen streepje dag 12 licht streepje dag 13 licht streepje dag 14 licht streepje dag 15 licht streepje dag 16 licht streepje dag 17 Geen streepje dag 18 licht streepje erg vaag dus ik snap er niks meer van weet iemand hier iets van? Alvast bedankt? Groet Femke!
misschien dat je te voreg test? dat je eisprong er nog aan moet komen. bij mij zijn de ovulatietesten ook erg raar, snap er w.d.b ook niet veel van. een duidelijk antwoord kan ik je dus ook niet geven! succes gr mayo
bedankt voor je antwoord,, maar ik begreep dat je normaal 2 weken voor je ongi je eisprong hebt dan zou het nu dus een lange cyclus worden. nou ja ik wacht het maar af hoop dat ik vandaag positieve test heb. Jij ook veel succes! Groet Femke
Ik heb ooit eens gelezen dat je dan een korte LH piek kunt hebben. Om dan je ei te vinden kun je 's morgens en 'savond beter een tets doen, dus twee keer op een dag zodat je je piek niet mist.
dag 11 is niet echt heel vroeg hoor. Je piek zit 1 of 2 dagen voor je ei. Dus je ei op dag 12 of 13 daar weer 14 dagen bij op tot je ongi dan zit je op een cyclus van 26 of 27 dagen. 28 dagen is gemiddeld, dus 26 of 27 is best in orde.