Prikpil

Discussion in 'Zwanger worden' started by Emma29, May 30, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Emma29

Emma29 VIP lid

May 30, 2007
    10,467
    0
    36
    carnavaller !!
    hoi hoi allemaal
    Sinds een tijdje lees ik jullie forum en sinds vandaag heb ik de stap genomen om mijn vraag ook te gaan stellen.
    ik heb 10 jr lang de prikpil gebruikt en ben sinds dec. 2005 gestopt met de spuiten. Helaas ben ik nog steeds niet zwanger heeft iemand hier ook ervaring mee ?
    Tevens lees ik dat veel vrouwen hier een cyclus hebben van +/- 30 dagen die van mij is maar 24 ! en ik ben maar 2 dagen ongie ! zou dit alles bij elkaar kunnen horen ? begin me nu toch zorgen te maken

2. Yolandake

Yolandake Actief lid

Oct 29, 2006
    362
    0
    0
    antwerpen
    heykes ik heb vroeger ook de prikpil gezet en toen ik stopte heb ik aan de gyn gevraagd hoe lang het duurt voor de prikpil uit je lichaam volledig verdwenen is, en hij zij dat je soms toch op een jaar moet rekenen. nadat ik gestopt ben zijn mijn regels direkt regelmatig geweest. maar spijtig genoeg ben ik nog steeds niet zwanger en met het ventje is er niks mis . het is nu 6 jaar geleden dat ik gestopt ben.

veel geluk met het zwanger worden , het loopt niet bij iedereen hetzelfde ieder lichaam is anders.

3. busybusy

busybusy Fanatiek lid

Feb 17, 2007
    1,543
    0
    0
    Ik weet niet of de hormonen van een pil en prikpil veel verschillen, maar ik heb ook een korte cyclus en ben toch zwanger geraakt. Ik moet wel zeggen dat ik zeker 5 dagen ongi was, behalve bij de laatste keer (cyclus 22 dgn)

4. sarai

sarai Actief lid

May 8, 2007
    308
    0
    0
    student/moeder van 2 kids
    velp
    ik heb 3 jaar geleden de laatste prikpil gezet en mijn ongi was een zooitje, den daarna aan de pil gegaan micrgynon; dacht die had ik voor de prikpil ook dus moet goed gaan..... niet dus! wanneer mijn zusje ongi was werd ik ook wanneer mijn moeder ongi was werd ik ook hahahhaa best lachuh maar was er niet blij mee toen ben k naar ha gegaan en die adviseerde mij trigynon die gaat met je cycles mee en dat werkte gelukkig!
    en anderhalf jaar geleden gestopt met de pil en heb nu een cycles van 28 dagen..
    maargoed op mijn prikpil bijsluiter stond dat het negen maanden kan duren voordat hij is uitgewerkt dus misschien heb je er nog wel gewoon last van
    hoop het niet voor en dat je gewoon zwanger wordt

groetjes sarai

5. moedergans

moedergans Actief lid

Apr 13, 2007
    373
    0
    0
    mamma & catering mw.
    zuid holland
    ik heb 5 jaar lang de prikpil gehad en het heeft toen ik stopte ruim 18 mnd geduurt voordat ik zowiezo weer ongi werd!
    Na 2 jaar en 3 mnd werd ik uiteindelijk zwanger.

Nee de prikpil neem ik sinds dien dus maar niet meer, lijkt me toch een beetje te zwaar.

Maar hou dus hoop, 't komt wel.

Share This Page