echo op negenmaandenbeurs

Discussion in 'Onderzoeken en echo's' started by norwegian-sky, Feb 18, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. norwegian-sky

norwegian-sky Fanatiek lid

Jun 7, 2009
    1,701
    0
    0
    NULL
    roze wolk
    wie heeft er ook een echo op de negenmaandenbeurs laten doen?
    wij hebben het gister gedaan. echo foto's waren niet echt denderend maar we weten wel dat we een meid krijgen!

ben benieuwd naar jullie ervaringen!

xx sky

2. Pinjo

Pinjo Bekend lid

Jan 5, 2008
    672
    0
    16
    Leuk dat jullie nu weten wat het wordt!

Ik ga morgen naar de beurs en wil het graag laten doen omdat we dan iets eerder hopen te weten wat het geslacht wordt. Wat ik me wel afvroeg. Stel dat ze iets raars zien op de echo, zeggen ze dat dan? Daar maak ik me een beetje zorgen over, dat je op zo'n beurs ligt en iemand ineens shocking nieuws voor je heeft. Dat hoor ik dan liever van mijn eigen echoscopist. En was het niet druk voor de echo's? Om daar nu zo lang voor in de rij te staan.

3. 123miesje

123miesje Bekend lid

Dec 5, 2008
    872
    0
    0
    Ik denk dat ze verplicht zijn je te vertellen als ze iets afwijkends zien. En ze zullen toch ook niet alles supergoed gaan bekijken, het geslacht daar kan ik inkomen.
    Ik zou het ook niet durven, stel je voor dat je verontrustend nieuws krijgt. Dan heb ik liever dat dat bij een arts is en dat die gelijk verder actie kan ondernemen zonder in grote onzekerheid te hoeven zitten.

4. SuusW

SuusW Actief lid

May 5, 2010
    247
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat kost een echo op de 9maanden beurs?

5. Marlous28

Marlous28 Fanatiek lid

May 5, 2010
    2,645
    0
    36
    Twente
    Ik dacht 25 euro en dan krijg je 2 foto's erbij. Ik was er gisteren en toen viel het wel mee met de lengte van de rij.

6. brechje

brechje Actief lid

Apr 21, 2009
    341
    0
    0
    nee toch.....hebben we dus toch nog wat gemist :(

7. norwegian-sky

norwegian-sky Fanatiek lid

Jun 7, 2009
    1,701
    0
    0
    NULL
    roze wolk
    bij ons moest je je gewoon inschrijven. dan konden we een uurtje later. het koste 25 euro en ik kreeg er 3 foto's bij.(waren niet echt goede kwaliteit) bij ons lag de kleine te slapen maar kon der wel goed zien.

8. Duveldraakje22

Duveldraakje22 Fanatiek lid

May 22, 2006
    3,674
    2
    0
    Heerlijk voor mn kleine meiden zorgen!
    Vught
    Zo te lezen is de kwaliteit van de echo's dan flink gedaald. Wij hebben het 3 jaar geleden laten doen (wel met 23 weken) en dat waren echt prachtige foto's.

9. binnabinna

binnabinna VIP lid

Dec 19, 2007
    10,027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    Wij zijn bij die geen in haar echo bureau geweest en vindt het erg leuke vrouw echo's. Zijn super mooi foto's. Niet allemaal even scherp

Zij. Op de 9 maande beurs niet geweest omdat ik 30 weken ben en het dan zonden vindt wacht nog wel 10 weken al krijg ik er als het goed is nog 1 of 2

Share This Page