Hallo dames ik zit dus met een opgezwolle oog maar maak het goed schoon maar die zwelling van me ooglid is vreselijk iemand tips voor me xx
Wattenschijfjes nat maken en in de vriezer leggen!! HEERLIJK!! Of eerst in kamillethee dompelen en dan 5min in de vriezer. Sterkte!
goed schoonhouden met lauwwater, niet wrijven want is zeer besmettelijk en goed handen wassen. koelen is altijd goed tegen zwelling. als dit niet helpt dan anders even aan je huisarts fucidin vragen dan ben je er zo vanaf. beterschap met je oog.
Vertel mij wat! Heb dat ook regelmatig gehad en de dokter wist/weet niet wat het kan zijn. Sinds de zwangerschap niet meer gehad gelukkig!! En dan blijft het oog ook nog tranen waardoor je dus een snotneus krijgt..bah!! Succes,hopelijk helpt het! Bij mij wel!
Fysiologisch water van Daro erin druppelen om het schoon te maken. Dat hielp hier altijd bij de kids. Zelf heb ik er gelukkig nooit last van.
Kamillethee is hier echt een tovermiddel Ik zou er even mee stomen, daarna je oog ermee schoonmaken en ook een kopje ervan drinken
Wat raar dat je ha je er mee laat lopen. Wij raden in de apotheek altijd de oculoheel oogdruppels aan, kun je meestal ook bij de drogist krijgen. Succes!
jaa vind ik dus ook,. ik zei ook van ja maar me oog is net een kokosnoot ja mevrouw dat trekt vnzelf weg uhh oke dan, is zeer vervelend.
Ik loop er dus nu ook een week mee... vorige week donderdag heb ik gebeld naar de assistente en kreeg Fucidin mee. Helaas werd het in het weekend erger, zo erg dat mijn complete rechterkant van mijn gezicht opzette en zelf verdoofd aan ging voelen. Verder voelde ik me lamlendig en had ik koorts. Ik kon meteen terecht bij de huisarts. Mijn oog en de zenuw die daaronder loopt is flink ontstoken en ik heb nu een andere antibiotica gekregen. Het gaat gelukkig nu al een stuk beter. Let dus goed op of het na 3 dagen beter gaat. Is dat niet het geval dan terug naar de huisarts!