Slechte uitslag confirmatietest CDT.

Discussion in 'De lounge' started by Strijkkraal, Jan 4, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Nescio

Nescio Niet meer actief

Jeetje wat een rotnieuws!

Misschien dat het je iets kan opbeuren, mijn oom had een tijdje geleden ook heel hoge waardes, dat ze ergens voor vreesden. Hij heeft meerdere onderzoeken doorlopen, in het ziekenhuis is hij zowat binnenstebuiten gekeerd, de waardes waren echt abnormaal hoog, maar hij is volkomen gezond verklaard en zijn waardes zijn ook weer gedaald. Het kan blijkbaar af en toe voorkomen, zo'n 'uitschieter'.

Misschien toch een beetje positief denken en alle onderzoeken doen om vooral maar dingen uit te sluiten... ik hoop mee voor jullie.

2. cerberus

cerberus Fanatiek lid

Oct 19, 2011
    3,709
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hij heeft geen medicijnen gebruikt ten tijde van de test ofzo? Dat ook de waardes kan manipuleren? ...

Sterkte.... Want onzekerheid.... Pfffff

3. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

Mar 21, 2012
    23,242
    16,618
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Idd ik vroeg me ook al af of hij misschien medicatie gebruikt.
    Medicatie voor bijv een schimmelnagel kunnen van invloed zijn op de leverfuncties.

4. Strijkkraal

Strijkkraal VIP lid

Apr 11, 2008
    10,680
    3,692
    113
    Niet dat ik weet. Hij moet normaal niets van medicatie hebben. Het enige wat ik kan verzinnen is dat hij Nicotinell pleisters plakt omdat hij wil stoppen met roken. Zou dat invloed hebben dan?

5. Theepot

Theepot Fanatiek lid

Mar 21, 2010
    1,447
    0
    36
    Zuid Holland
  6. 4dogs82

4dogs82 Fanatiek lid

Sep 3, 2012
    2,314
    0
    36
    Een mooi huis
    Sterkte met deze onzekerheid!

7. klarinet

klarinet Fanatiek lid

Apr 23, 2007
    2,985
    132
    63
    Praktijkondersteuner somatiek
    Zuid limburg
    Veel sterkte!

8. Arevinol

Arevinol VIP lid

Oct 7, 2007
    7,759
    3
    0
    mama!
    Ik hoop dat dat t is dan! Geen idee dat daar in zit, lijkt me alleen een nabootsing van nicotine. Maar zou zomaar kunnen. Misschien omdat t toch een andere stof is, dan het lichaam gewend is?
    Heeft ie die klachten ook sinds die pleisters en het stoppen met roken (dat kan natuurlijk ook afkickverschijnselen geven-zijn klachten..?)

Enorm schrikken iig, sterkte!

9. jada08

jada08 VIP lid

Jan 14, 2009
    7,567
    332
    83
    Het is wel een nabootsing natuurlijk, had wel gelezen dat je het bijvoorbeeld niet mag gebruiken bij leveraandoeningen. Het zou mij dus niks verbazen dat het wel iets kan doen met je lichaam ( die pleisters)

10. evelien69

evelien69 VIP lid

Sep 16, 2007
    5,531
    3
    38
    verzorgende
    slechte leverwaarden geven sowieso ernstige vermoeidheid..... hoeft niet perse kanker te zijn..... hoop dat het mee valt! Sterkte!

11. evelien69

evelien69 VIP lid

Sep 16, 2007
    5,531
    3
    38
    verzorgende
    het zou ook pfeiffer kunnen zijn.....

12. Strijkkraal

Strijkkraal VIP lid

Apr 11, 2008
    10,680
    3,692
    113
    Hij heeft in het begin een maand of 2 geleden toen hij net die stickers startte, 1 keer 2 van die dingen op z'n arm geplakt (ja, onvoorstelbaar dom ... staat ook op de bijsluiter). Gevolg ... ik werd gebeld dat hij zich echt beroerd voelde, al had overgegeven langs de weg en of ik 'm op kon halen, hij durfde echt niet meer te rijden. Heeft gewoon een overdosis gehad toen. Goeie vraag voor de HA maandag dus.

Pfff, de schrik ik al wat gezakt, maar ik ben er toch niet gerust op allemaal.

13. jada08

jada08 VIP lid

Jan 14, 2009
    7,567
    332
    83
    Ik hoop ergens dat het gewoon door die pleisters komt. Is hij sinds het gebruik van de pleisters en het stoppen met roken meer moe etc?

Ik wens jullie succes voor maandag! Laat je nog even weten hoe het is gegaan? Ik zal duimen voor jullie dat het iets onschuldigs is

14. Zonnebloem1987

Zonnebloem1987 Fanatiek lid

Jan 9, 2009
    1,327
    21
    38
    Wow, het is net of we hier ons verhaal lezen!
    Man ook opgenomen geweest 6 jaar geleden, ook elk jaar weer terug voor de keuring, en ELK jaar NIET goed.
    Ik heb er wat angst voor gehad dat hij teruggevallen zou zijn!

Heb dit verhaal net aan mn man laten lezen: zijn antwoord was: die slikt zeker ook concerta?
    Bij mijn man zijn de waardes niet okay, doordat hij dat medicijn slikt!

Ik vind die testen sowieso heel onbetrouwbaar!
    Zonder concerta een alcoholprobleem, en met concerta nooit goede waardes!

Sterkte..hopelijk kom je er gauw achter, maar maak je vooral nu niet te druk, aangezien het bij ons ook meeviel en de waardes dus daarvandaan kwamen / komen!

15. Strijkkraal

Strijkkraal VIP lid

Apr 11, 2008
    10,680
    3,692
    113
    @ Ninosz - nee, hij slikt geen medicijnen dus daar zou het niet aan kunnen liggen.

Ge-wel-dig weekend achter de rug (not) :( Mijn vent is behept met een zwart/wit kijk op het leven ... en uiteraard was alles zwart van het weekend. Want hij hij krijgt of zijn rijbewijs niet terug of er is iets heel ernstigs aan de hand. Ik vroeg semi-grappig of ik de kistenmaker vast moest bellen (ik kan erg slecht tegen zulk gedrag hoor, het is niet fijn en ik schrok ook maar voorlopig weten we nog helemaal niets).

Hij is vanochtend wel bloed gaan prikken, treft dan ook weer een huisarts die niet weet wat CDT is en dat op moet zoeken in 2 boeken ;) ... schept ook geen vertrouwen.

Maar goed, woensdag moet hij bellen voor de uitslag. Hij wordt getest op algeheel bloedbeeld, lever, bezinking, ijzer e.d.

16. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

Apr 20, 2011
    8,087
    2
    36
    onderzoek in de gezondheidszorg
    Noord-Holland
    Jeetje wat waardeloos zeg, wordt een lange tijd tot woensdag. Hopelijk kunnen jullie de uitslag 's ochtends al krijgen.
    Sterkte

17. Esthertje

Esthertje Fanatiek lid

Sep 6, 2006
    1,807
    0
    36
    Haarlem
    Hoe is het meis? Al uitslag gehad?

18. Strijkkraal

Strijkkraal VIP lid

Apr 11, 2008
    10,680
    3,692
    113
    Nope - vanochtend gebeld, en nu moeten we morgen tussen 10 en 14 uur bellen want ze hadden de uitslag nog niet binnen ... :(

19. Esthertje

Esthertje Fanatiek lid

Sep 6, 2006
    1,807
    0
    36
    Haarlem
    Sjeempie, nog een dag in spanning :(

Sterkte met het wachten en een dikke knuffel.

20. mama079

mama079 Fanatiek lid

Apr 30, 2010
    1,065
    30
    48
    mijn vader heeft ook een te hoge waarde in de lever (volgens mij is dat de gamma waarde?) 10 jaar geleden is dit vastgesteld en als hij nog een druppel zou drinken, dan zou hij binnen een jaar dood zijn. Mijn vader heeft in zijn jeugd stevig gedronken, maar ten tijde van de diagnose waren het meestal twee pilsjes als hij uit zijn werk kwam. Hij is na de diagnose meteen gestopt met drinken. Toch bleef de waarde hoog en de ha geloofde hem eerst niet dat hij niet meer dronk. Nu tien jaar later is de waarde nog steeds hoog ondanks dat hij niets drinkt. Hij moet ook uitkijken met medicijnen. Blijkbaar hoort deze hoge waarde bij mijn vader (hij heeft ook een biopsie en alles gehad) Ik hoop dat dit voor jouw partner ook zo is en dat het niet ernstiger is dan dat. Sterkte!

Share This Page