Slechte uitslag confirmatietest CDT.

Discussion in 'De lounge' started by Strijkkraal, Jan 4, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. glimworm

glimworm Niet meer actief

jeetje wat heftg!

slikt je man bepaalde medicijnen zoals diclofenac?

mijn vader is ook voor een bepaald behandeltraject getest dmv bloedtesten. Daaruit bleek ok dat hij hele hoge leverwaardes had.
    Ik weet niet precies hoe ze er achter gekomen zijn,(waarschijnlijk heeft mijn vaders ha het ze verteld) maar ze wisten dat mijn vaders vader een zware alcoholist was (dat was ook echt zo) en dus gingen ze er maar vanuit dat mijn vader ook een drankprobleem had. :x
    na vele testen later bleken de waardes dor de diclofenac te komen ;) Mijn vader drinkt bijna geen druppel.

2. Strijkkraal

Strijkkraal VIP lid

Apr 11, 2008
    10,680
    3,692
    113
    Gedeeltelijke uitslag bloed ... de waardes waar we met smart op zitten te wachten zijn de leverwaardes (CDT), en die komen pas volgende week dinsdag :x

Andere bloeduitslagen zijn goed, dus dat is dan wel weer fijn, maar nu moeten nog eens 5 dagen wachten voordat we iets weten ...

pffff

3. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

Dec 25, 2008
    5,486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    Jeetje Suzy....wat een onzekerheid, gadverdarrie!

Ik ga heel hard voor jullie duimen!!!
    Hou je ons een beetje op de hoogte?!

Liefs Loesie

4. Kletskoek

Kletskoek VIP lid

Jan 7, 2013
    5,719
    477
    83
  5. LieseLeentje

LieseLeentje VIP lid

Sep 18, 2008
    5,406
    138
    63
    Female
    Balen dat jullie nog steeds moeten wachten, ik hoop dat de vorige test een vals positief was.

6. jada08

jada08 VIP lid

Jan 14, 2009
    7,567
    332
    83
    Wat balen dat jullie zolang moeten wachten.
    Had je nog gevraagd of een leveraandoening de test ook konden beïnvloeden?

7. Esthertje

Esthertje Fanatiek lid

Sep 6, 2006
    1,807
    0
    36
    Haarlem
    En? Hebben jullie al de uitslag?

8. Strijkkraal

Strijkkraal VIP lid

Apr 11, 2008
    10,680
    3,692
    113
    Nou, het loopt allemaal met een sisser af.

Vanochtend belde de ha met de uitslag. Ze belde zelf en niet de assistente. Uitslag CDT ... 0,8. :(

Dus na de initiële blijheid dat er niets aan de hand is, gelijk even de WPEX gebeld. Dat is het instituut die de onderzoeken doet voor het CBR. Wat blijkt ... Ze hebben de confirmatietest gedaan omdat de eerste test was mislukt. Alleen staat dat niet zo in de brief. Daar staat dat "bij waardes boven 2,8, de wet een confirmatietest voorschrijft. Bij u is een confirmatietest uitgevoerd ". Het blijkt dat dat de standaard tekst is :(:(

Vanmiddag met de mail ook de uitslag van die test gehad van WPEX, en die is zelfs nog wat lager dan die van de HA ... 0,6

Hoewel opgelucht, is mijn man wel heel boos dat hij bijna 2 weken angst heeft gehad dat er iets ernstigs aan de hand was. En daar kan ik me iets bij voorstellen.

In ieder geval krijgt hij zijn rijbewijs weer terug voor 5 jaar :)

9. chrystel73

chrystel73 VIP lid

Jan 9, 2009
    6,303
    2,578
    113
    pfff... wat een opluchting zeg!! Kan me wel voorstellen dat je man nog wel pissed of is. Stuur dan een brief dat de test mislukt is.

10. Esthertje

Esthertje Fanatiek lid

Sep 6, 2006
    1,807
    0
    36
    Haarlem
    Owww meis, wat een opluchting voor jullie en wat fijn dat hij zijn rijbewijs terug krijgt.

Wel een hele slechte zaak hoor en snap de boosheid ook.
    2 weken lang hebben jullie in de onzekerheid gezeten door een ''standaard'' tekst.

11. jada08

jada08 VIP lid

Jan 14, 2009
    7,567
    332
    83
    Jeetje wat een opluchting voor jullie. Wat een goed nieuws!

En wat belachelijk hoe ze dat omschrijven in die brief. Voor niks zo in angst gezeten

12. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

Jeetje wat fijn dat toch alles goed is, wat een onzekerheid zeg!

13. pluk

pluk VIP lid

Dec 13, 2005
    16,249
    4,480
    113
    Mijn man heeft ook ooit zulke k uitslagen gehad van een bloedtest (via de huisarts).
    De huisarts vroeg ook meteen hoeveel alcohol mijn man dagelijks dronk (hij drinkt hooguit een flesje per week), waarop mijn man dus antwoorde dat hij bijna niet dronk.

Na enig speurwerk op internet kwam ik er dus achter dat een teveel aan pindakaas en leverworst ook een verhoging in die waarden kon opleveren.
    En laat mijn man nu net verslaaft zijn aan leverworst en pindakaas :D

14. Strijkkraal

Strijkkraal VIP lid

Apr 11, 2008
    10,680
    3,692
    113
    Ik ben ook heel blij hiermee.

Wat mezelf een beetje dwarszit,is dat mijn allereerste gedachte toch weer was "is hij nou weer aan het drinken???" :) een andere reden voor die uitslag kwam domweg niet bij me op ... Gelijk weer dat wantrouwen ...

Toen ik het hem vroeg, en hij gaf aan niet te drinken, geloofde ik 'm wel, maar toch ... Die allereerste gedachte ..

De hele periode laat duidelijk nog steeds zijn sporen na. Ik denk dat ik er nooit echt vanaf kom :(

15. Edge

Edge Fanatiek lid

Mar 30, 2009
    4,833
    478
    83
    Female
    Haarlemmermeer
    Poeh...fijn dat het met een sisser afloopt.
    Maar lekker zo'n tekst zeg, jemig!

16. LieseLeentje

LieseLeentje VIP lid

Sep 18, 2008
    5,406
    138
    63
    Female
    Gelukkig loopt het me een sisser af!

Dat bedrijf mag zeker wel wa aan hun standaard tekst doen. niet normaal zeg, mensen zo laten schrikken.

Share This Page