slechte uitslag echo:-(

Discussion in 'Onderzoeken en echo's' started by mammamia, Jun 16, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mammamia

mammamia Niet meer actief

Hallo dames,
    Nou gisteren dus 1e afspraak gehad bij de Vk. was dat ff een tegenvaller zeg, bah!

Ze ging eerst met zo'n ding over men buik, maar toen kon ze nog niet goed iets zien. Toen ging ze vaginaal en zag ze wel een vruchtje zitten, maar eerst helemaal geen hartactiviteit en iets later zag ze toch wel heeel licht iets bewegen. Maar of het goed gaat komen? Ik moest ook rekening gaan houden met een miskraam:(
    Ik dacht zelf dus dat ik al meer dan 8 weken zwanger was, maar volgens hun berekening kwam ik gisteren op 6 weken en 5 dagen. Maar dan is het hartje toch ook nog zich aan het ontwikkelen? Ik weet het niet meer, het voelt allemaal heel dubbel... volgende week donderdag mogen we weer terug komen om te kijken of er nog iets veranderd is. We gaan zelf wel van het ergste uit, misschien dat het dan allemaal nog wel mee valt... zucht... tis zo moeilijk, zijn zo verdrietig. Heb me vandaag even ziek gemeld van mijn werk, heb zo slecht geslapen...

2. Deebie

Deebie Bekend lid

Sep 29, 2008
    831
    0
    0
    Jeetje meid, wat heftig. Heel veel sterkte!

3. Lilly

Lilly Fanatiek lid

Jun 1, 2006
    4,842
    0
    36
    Vegan blogger, vloger en coach!
    Bussum
    Wat erg voor jullie, die eerste echo hoort een mooi en leuk moment te zijn en dan krijg je dit......:(

Ik hoop voor jullie dat het toch nog anders blijkt te zijn.

Ik lees hier ook wel eens verhalen op het forum waarbij het toch nog goed uitpakt, ik hoop echt voor jullie dat je gewoon korter zwanger blijkt te zijn.

Maar ik kan me voorstellen dat je uitgaat van het ergste.

Sterkte met wachten tot donderdag.

4. talithatje

talithatje Bekend lid

Jun 9, 2009
    681
    0
    0
    NULL
    Amsterdam
    Heel veel sterkte.
    Hoop voor jullie dat het komt omdat je nog niet zo ver bent als dat je dacht.

5. MijnKleine

MijnKleine Fanatiek lid

Jan 13, 2009
    1,521
    0
    36
    Dressuur amazone & instructrice
    Zuid Limburg
    Dat is inderdaad een bittere pil. Hopelijk valt het allemaal mee en ben je gewoon minder ver dan je dacht, dat was bij mij ook het geval. Heel veel sterkte iig!

6. Marieken

Marieken Fanatiek lid

Jan 11, 2009
    3,278
    0
    0
    Kinderopvang en dierengeneeskunde
    arnhem
    het hartje gaat pas echt kloppen vanaf 7 weken dus best kans dat die het straks wel gewoon doet.
    hou een beetje moed er in, en we zijn heel benieuwd naar het nieuws volgende week.
    ik duim voor je mee!

7. mammamia

Ja, ik lees ook wel verhalen van dat het hartje pas echt gaat kloppen bij week 7, maar ook lees ik verhalen dat het al bij 5,5 week licht kan kloppen. Maar goed, we moeten het gewoon maar afwachten het is niet anders, maar zwaar is het wel bah!

Heb alleen nog helemaal geen bloedverlies gehad en ben zo bang om dat allemaal te moeten meemaken...:(

8. MijnKleine

MijnKleine Fanatiek lid

Jan 13, 2009
    1,521
    0
    36
    Dressuur amazone & instructrice
    Zuid Limburg
    Stress is ook zeker niet goed voor het kindje en zoals ik het begrepen heb was de VK er niet zeker van dus zou toch proberen niet al teveel te stressen. Hoe moeilijk dat natuurlijk is.

9. scheetjuh

scheetjuh Actief lid

Apr 12, 2009
    430
    1
    16
    jeetje zeg wat klote zeg! hopelijk komt het allemaal goed!

10. Sjanienu1

Sjanienu1 VIP lid

Sep 6, 2008
    6,495
    1
    0
    Winkelmedewerkster
    's-Heerenberg
    Jeetje meid, dat is idd niet het nieuws waar je op gerekend had :( En dan moet je ook nog eens wachten tot volgende week donderdag. Houd de moed erin, er hoeft niks aan de hand te zijn. Sterkte meid!

11. gimena

gimena Niet meer actief

jeetje wat heftig!!
    hou je rustig!!!neem de optijd je rust!
    hoop dat het nog allemaal goed komt!!
    ik had express geen vroegere echo gekregen.om zulke uitslagen altijd nog kunnen verandere!
    me vriendin had dat ook.
    2 weken later had ze een echo alles was prima in oorde!!
    dus geen de hoop niet op!!
    heel veel sterkte!!!
    en heel veel liefs xxx gimena

12. gimena

gimena Niet meer actief

#12 gimena, Jun 16, 2009
    Last edited by a moderator: Jun 16, 2009
    ik weet niet waneer je btw een nieuwe echo heb??
    hou ons op de hoogte!!!
    xxx gimena

13. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

oow jeee ik wens jullie wel heel veel sterkte toe hoor deze onzekere dagen. maar idd wat anderen hier zeggen..mischien betekent het helemaal niks en is het wel allemaal goed.

ik duim voor je dat het goed is volgende week. ga niet teveel lopen stressen he ( snap dat dat moeilijk is)

14. mammamia

volgende week donderdag de 25e om 16 uur moeten we weer terugkomen. Hoever was jouw vriendin dan toen ze haar 1e echo kreeg? en ik ging gisteren voor een echo omdat ik zelf al dacht meer dan 8 weken zwanger te zijn...

15. Vrouwtje81

Mar 2, 2009
    79
    0
    0
    Amsterdam
    Inderdaad een bittere pil! Maar ik vind dat dat meer aan je VK ligt. Die had je er best wat meer over mogen vertellen.

Als je echt pas 6,5 weken was, dan is het zelfs zeer waarschijnlijk dat de hartactiviteit gewoon nog niet te horen is... Het is nu nog zo vroeg in je zwangerschap.

Ik duim voor je dat dit ook de reden is en niets anders!
    Sterkte en laat je niet gek maken.....

16. Only me

Only me Niet meer actief

Pfff, das ook wat! Heel veel sterkte en succes ermee !!!!!

Liefs, Kim

17. ElsbethM

ElsbethM Actief lid

Mar 1, 2009
    107
    0
    0
    Rot zeg! Was er een speciale reden om zo'n hele vroege echo te doen? Meestal wordt er gewacht tot ongeveer 12 weken voor de eerste echo.
    Ik hoop voor je dat dat rot gevoel snel plaats kan maken voor vreugde!
    Sterkte!

18. hier een echo met 6 weken pcies dacht er 8 te zijn en het hartje klopte heel traag maar je zag het wel ben nu 21 weken volgens de echo vrouw kon het er mee te maken hebben dat hartje net is gaan kloppen maar die zei niet van reken er maar op het fout gaat vind ook niet echte nette uitspraak en maakt je ontzettend onzeker maar ook een langzaam kloppent hartje kan goed zijn hopelijk heb je hier beetje steun aan

19. Zanetti

Zanetti Niet meer actief

Jeetje wat heftig voor jullie, hoop dat het goed uitpakt voor jullie en dat jullie volgende week een mooi hartje zien kloppen. Vooral niet stressen meid hoe moeilijk dat ook is.
    Heb je zelf nog wel 'last' van kwaaltjes?

20. mammamia

We houden nog een klein beetje hoop, ook na alles wat we er op internet over gelezen hebben dat het nog alle kanten op gaat en ik ook nog geen bloedverlies heb gehad. Maar aan de andere kant gaan we maar van het ergste uit, dan kan het nog altijd meevallen. en wij zagen zelf geen hartactiviteit, de vk moest echt goed zoeken voordat ze iets zag wat er op leek...

Share This Page