Slechte uitslag gehoortest...

Discussion in 'Baby en dreumes' started by Lucia, Apr 15, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. gina18

gina18 Bekend lid

Dec 30, 2006
    536
    0
    0
    Nijmegen
    Ik heb er geen ervaring mee maar ik zal voor je duimen.

2. Lucia

Lucia VIP lid

Sep 6, 2005
    12,287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    De secretaresse heeft gebeld, 18 juni moet ze normaal naar het ziekenhuis voor haar trommelvliesjes.
    We gaan morgen nog wel effe naar onze ka om een second opinion te vragen, wil gewooon zeker weten dat we het juiste doen!
    Ze wordt om 8 u 's morgens geopereerd maar mag vanaf 12 uur 's nachts niets meer eten,alleen water drinken. :( (Ze zit nog op 5 voedingen dus dat wordt een beetje een probleem)
    Als de ka zegt dat de operatie echt NU noodzakelijk is, hoop ik in elk geval dat we het toch in onze eigen stad kunnen laten doen,anders is ze al vanaf 5 uur wakker (als we gaan vertrekken), en dan wordt het hééééééééél moeilijk om haar voor de opereatie geen eten meer te geven!

3. debora21

debora21 VIP lid

Jul 4, 2007
    12,280
    0
    36
    Noord Brabant
    Succes, zeg! En ja, kan me voorstellen dat het met de voedingen, een heel gedoe is... Vind ik zo zielig als ze niet mogen eten... Maar komt vast goed!

4. Lucia

Lucia VIP lid

Sep 6, 2005
    12,287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Zo,we zijn naar de ka geweest,en die raadde ons ten sterkste aan nog te wachten met een operatie!

De kans is heel groot dat het de volgnde maanden wegtrekt,en anders kunnen we nog altijd zien.

Hij heeft een paar testjes gedaan en ze hoort in elk geval,dus hij maakte zich totaal geen zorgen.
    Hij zag ook maar een héél klein beetje vocht.

Ben wel opgelucht, heb meteen het ziekenhuis gebeld dat we willen afwachten. :)

Share This Page