"slechte" uitslag nekplooimeting

Discussion in 'Onderzoeken en echo's' started by Aurelie, Jan 16, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Sam0110

Sam0110 Fanatiek lid

Sep 6, 2007
    1,567
    1
    0
    Beste Natel,

Wat verschrikkelijk, ik wens jullie heel veel sterkte!

2. crisje

crisje Fanatiek lid

Aug 5, 2006
    2,974
    1
    0
    brabant
    Ow natal, wat erg. Ik word er helemaal naar van als ik het lees. Heel veel sterkte met alles.

3. Skatje

Skatje VIP lid

Dec 10, 2008
    9,026
    165
    63
    Female
    Gastouder
    Arnhem
    Wat rot om te lezen Natal :(

Heel veel sterkte!

4. Aurelie

Aurelie Bekend lid

Jan 31, 2007
    500
    1
    0
    teamleader
    Brabant
    Hoi Natal,

Wat verschrikkelijk! Het is je grootste nachtmerrie en ik zit met tranen in mijn ogen je bericht te lezen.
    En eerlijk is eerlijk, ik ben nu nog zenuwachtiger voor mijn eigen uitslag om 14h30.

Heel veel sterkte en als er iets is wat je voor je kan doen, je weet me te vinden.

liefs, Aurelie

5. crisje

crisje Fanatiek lid

Aug 5, 2006
    2,974
    1
    0
    brabant
    @aurelie, voor jou nog een extra knuffel. Ik weet hoe t voelt als je gaat bellen, en nu je zo'n bericht leest wordt dat alleen maar erger.

6. Natel

Natel Lid

Jan 15, 2009
    11
    0
    0
    Brabant
    Hallo lieve mensen,

Ik wil jullie namens mijn man en ik hartelijk bedanken voor alle lieve berichtjes.

Vandaag zijn we naar het ziekenhuis geweest voor een gesprek met de gyn. We hebben daar weer wat extra informatie gehad. Het ergste moment voor ons was de echo om te zien of het kindje nog in leven is. En ja hoor, mevrouw (want ja we zouden een dochter krijgen) lag nog vrolijk te zwemmen en zwaaien en haar hartje klopte ook. Wat was dat emotioneel. Morgen hebben we wederom een afspraak in het ziekenhuis met een maatschappelijk werkster om de vervolg procedure te bespreken met betrekking tot het afscheid nemen en zo. Oh ja, ik word dinsdag in het ziekenhuis verwacht voor de bevalling.

Nu hebben we nog een aantal dagen om een aantal zaken op een rijtje te zetten en een aantal beslissingen te nemen.

Dikke kussen voor iedereen.

Liefs Natel

7. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

Jan 6, 2007
    8,553
    0
    36
    renkum
    nog even Aurelie dan krijg jij de verlossende telefoontje ik heb alles gelezen maar nog niet gereageerd gehad ik hoop zo dat je een geode uitslag krijg

natal dikke knuffel wat zal het moeilijke keuze zijn voor jullie om de zwangerschap af te breken.
    dit kindje was jullie zo gegunt maar het is nu eenmaal niet anders dat je kindje niet levensvatbaar is
    en dan is het inderdaad erg moeilijk te zien op de echo dat jullie dochter gewoon nog in leven is en lig te zwaaien en alles dat maakt het nog moeilijker om af te breken de zwangerschap ik wil je veel sterkte wensen.

8. Uk80

Uk80 Fanatiek lid

Natel: Heel veel sterkte met de bevalling en het verwerken van dit grote verlies!

Aurelie: Ik hoop dat de uitslag goed was... Duim nog voor je.

9. Shel

Shel Actief lid

Oct 27, 2008
    136
    0
    0
    Regio Utrecht
    Dag Natel, wat een vervelend bericht. Ik wens je heel veel sterkte toe de komende tijd en het verwerken van dit verlies! Hopelijk kan je nog eens laten weten hoe het met je gaat de komende tijd, maar ik begrijp het ook als je daar geen behoefte aan hebt. Je mag me altijd mailen.

Aurelie, hoe is het bij jou gegaan vanmiddag?

Ik ben zelf vanmiddag voor de intake naar het ziekenhuis geweest. Gelukkig is daar eens alles goed uitgelegd en hebben ze de tijd genomen om de boel door te spreken. De punctie staat nog steeds gepland op de 23e.

Liefs, shel

10. Aurelie

Aurelie Bekend lid

Jan 31, 2007
    500
    1
    0
    teamleader
    Brabant
    Ik kan lachen en huilen tegelijk van opluchting, want wij hebben goed nieuws gehad. Er zijn echt kilo's stress van mij afgevallen en het leven ziet er weer prachtig uit. Wat onzekerheid allemaal met je kan doen.
    Ik weet alleen nog niet het geslacht van ons kindje, want dat horen wij pas over 2 weken wanneer wij de volledig uitslag van de punctie hebben. Maar het maakt mij allemaal niks uit, want het ging erom dat ons uk gezond zou zijn en de belangrijkste 3 afwijkingen zijn hierbij uitgesloten.
    Morgen is het nu dubbelfeest, want ons zoontje wordt 1 jaar en nu kunnen we ook gaan vieren dat zijn broertje of zusje er nu echt aankomt.
    Het kan niet beter!

Iedereen echt superbedankt voor het meeleven. Dat heeft mij veel goed gedaan.
    De dames die nog op een uitslag wachten, succes!

En Natal, jij en je man onwijs veel sterkte de komende periode.

Een dolgelukkige Aurelie

11. Shel

Shel Actief lid

Oct 27, 2008
    136
    0
    0
    Regio Utrecht
    Aurelie, wat een goed nieuws! Geniet ervan en een fijne viering morgen!

liefs,
    Shel

12. Mama Esther

Mama Esther Actief lid

Feb 10, 2009
    160
    0
    16
    Thuismoederen
    Home sweet home
    Beste Aurelie,

wat een geweldig nieuws! ik heb vandaag wel 10x keer gecheckt of je al nieuws had en dit is super!

dubbelfijne dag morgen voor jou en je gezin!
    dat wordt Jip-en-janneke champagne knallen!

ikzelf heb de VWP op 25 febr. dus ons geduld wordt nog even op de proef gesteld.

groetjes esther

13. Natel

Natel Lid

Jan 15, 2009
    11
    0
    0
    Brabant
    Beste Aurelie,

Wat een geweldig nieuws. Van harte gefeliciteerd. Nu is het inderdaad echt genieten van je zwangerschap.

Fijne dag morgen.

Liefs Natel

14. crisje

crisje Fanatiek lid

Aug 5, 2006
    2,974
    1
    0
    brabant
    Fijne dag vandaag aurelie. Geniet van de verjaardag en de goede uitslag.

15. kate77

kate77 Lid

Nov 15, 2008
    82
    0
    0
    Hallo Natel,
    Ik hoop dat jij en je man heel veel steun krijgen de komende tijd van familie en vrienden want het verdriet eindigt natuurlijk niet met de bevalling... Heel veel sterkte meid!

16. Uk80

Uk80 Fanatiek lid

Aurelie, wat super voor jullie zeg!

17. Miffy77

Miffy77 Fanatiek lid

Jan 9, 2009
    2,725
    3
    38
    Maastricht
    Lieve Natel... voor jou en je man heel heel veel kracht gewenst. Wat een afschuwelijke uitslag. Ik denk aan jullie! Het siert je dat je nog steeds zo meeleeft met de dames die een gelukkige uitslag hebben gehad.

Aurelie: super voor je, geniet er maar flink van jullie wonder!

Liefs Monique

18. Aurelie

Aurelie Bekend lid

Jan 31, 2007
    500
    1
    0
    teamleader
    Brabant
    We hebben een superverjaardag gehad! De ballonnen en het pakpapier waren het grootste succes. En de kers op de slagroom was natuurlijk het nieuws dat er een gezond broertje of zusje aan zit te komen.

Natal, bedankt voor je felicitaties en knap dat je nog aan me denkt ondanks dat jezelf in een zeer zware en moeilijke periode zit.

Iedereen bedankt voor de felicitaties en iedereen die nog een vwp moet laten doen. Heel veel sterkte en laat even weten hoe het gegaan, want ik leef nog steeds met jullie mee.

groetjes, Aurelie

19. Sam0110

Sam0110 Fanatiek lid

Sep 6, 2007
    1,567
    1
    0
    Ben blij voor je Aurelie.

@ Natel, ik wil je heel veel sterkte wensen morgen bij de bevalling :(

20. crisje

crisje Fanatiek lid

Aug 5, 2006
    2,974
    1
    0
    brabant
    @ Natal, ook van mij heel veel sterkte morgen bij de bevalling.

Share This Page