Hoi Shel, Gefeliciteerd met jullie goede uitslag en leuk dat jullie een zoontje krijgen! Wij moesten voor het geslacht mooi nog wachten tot de volledige uitslag binnen was, dus je hebt mazzel. Geniet ze! Mama Esther, Blij dat de punctie achter de rug is en volgens mij heb je de twee meeste riskante dagen nu achter de rug en nu is het wachten op de uitslag. En je hebt groot gelijk dat je de uitgebreide test heb gekozen. Je moet altijd doen waar je je goed bij voelt. Veel sterkte met wachten! groetjes, Aurelie
hoihoi, bedankt allemaal! Het is nog even wachten op de definitieve (volledige) onderzoek, maar heb er alle vertrouwen in. Esther en anderen die wachtend op uitslagen zijn, veel succes. liefs, shel
Dag dames Heeft even geduurd, maar wilde nog even aan jullie laten weten dat ik vandaag de definitieve uitslag binnen heb gehad, en alles is ok. Hoe gaat het met jullie?
hallo allemaal, vandaag lag de verlossende envelop met het goede nieuws op de deurmat! Ik ben helemaal happy alles is okee en we krijgen een derde zoon! groetjes esther
Hoi MamaEsther, Gefeliciteerd! En leuk nog een zoon erbij! Geloof dat er veel jongetjes bijkomen. Hoewel ik en mijn man beloofd hebben om het dit keer geheim te houden, durf ik wel te zeggen dat wij voor wat tegenwicht in het al dat blauw gaan zorgen. Geniet ervan en ga lekker shoppen. Dat heb ik gedaan zodra ik wist dat alles goed was. Ik heb toen de eerste kleertjes gekocht voor na de bevalling. Ik werd er helemaal blij en gelukkig van. Hoi Shel, Fijn dat je nu helemaal zeker weet dat alles goed is. Nu lekker gaan genieten. Hier gaat ook alles goed en ik begin al een aardig buik te krijgen, dus de hele wereld kan nu zo ongeveer wel zien dat ik zwanger ben! Vandaag de laatste aanpassingen op zolder en dan gaan wij in april beginnen met een kleine interne verhuizing en de inrichting van de babykamer. groetjes, Aurelie
dag esther en aurelie, Gefeliciteerd, super nieuws hebben we gelukkig gehad hé! Vandaag heb ik voor het eerst zelf wat gekocht voor de kleine, voelt ook supergoed. Genieten zullen we nu vast en zeker. Aurelie, lief dat je het toch wilt delen (het meer roze bij jou thuis straks). liefs, shel
Hoe is het nu met jullie? Ik vind het erg moedig wat jullie allemaal hebben doorstaan en kan er alleen maar veel respect voor hebben, want het is niet niks allemaal! Liefs Daantje
hallo Daantje, dank voor je belangstelling. Hoe ben je zo op dit onderwerp terecht gekomen, hoop niet dat je in dezelfde situatie zit Wij hebben inmiddels de onzekere periode helemaal achter ons kunnen laten en we kunnen nu weer met volle teugen genieten van onze kleine man in de buik. de 20-weken echo vond ik ondanks de goede uitslag van de punctie toch nog wel spannend, maar ook daar zijn verder geen bijzonderheden gevonden. Ik heb echt 6 weken dikke stress gehad, maar nu gaat het helemaal prima. de kleine groeit ook ineens als kool en schopt dat het een lieve lust is. @ Aurelie en Shel, met jullie ook alles okee? groetjes esther
Dag dames, Ook hier alles goed. De kleine man groeit sinds al het goede nieuws ook als kool. Zo snel zelfs dat we een groeiecho krijgen over 2 weekjes. Maar ach, laat maar lekker groeien, en ja ook enorm schoppen . Tot nu toe gaat alles super, voel me goed en idd stress is absuluut voorbij. Begin nu met spulletjes kopen en ook al ongeduldig te worden met het wachten op de babykamer Nog eventjes geduld... Liefs, Shel
Hallo allemaal, Ik heb vandaag ook een goede uitslag van mijn vruchtwaterpunctie gekregen! We weten nog niet wat het geslacht is, daar kan ik aankomende week voor bellen. (denk zelf al vanaf het begin dat het weer een jongetje is, dus ben wel heel nieuwsgierig... Ik moest het even kwijt! Dan duren die 2 1/2 week toch wel lang hoor, en dat terwijl ik helemaal niet zo'n stresskip ben, maar toch. Morgen ga ik (lang leve de koopzondag)eindelijk iets kopen voor de nieuwe spruit, dat heb ik tot nog toe niet durven doen. joepie! gr Petra
Hallo allemaal, Ik zit in het zelfde schuitje.Afgelopen dinsdag gebeld door de gyn.dat de combitest een verhoogd risico aangaf. Bij ons is het nu 1:50.As dinsdag heb ik vwp.Zie hier best tegenop en dan vooral de tijd erna want moet zo lang wachten op de uitslag . Ben wel blij dat ik hier wat ervaringen heb kunnen lezen steld mij toch een gerust. Gr Jessica
Leuk om weer iets van iedereen te lezen! Hier gaat alles ook prima. We hebben ondertussen alles binnen voor de babykamer en in mei gaan we alles klaar maken. En daar heb ik echt zin! Door enkele vage redenen van HRM van ons bedrijf, is mijn verzocht voor mijn zwangerschapsverlof extra ouderschapsverlof van ons zoontje op te nemen. Om van al het gezeur af te zijn, ga ik het doen en dat betekent dat 20 mei mijn verlof al ingaat!! Zo snel kan het gaan. Het lijkt soms wel gisteren dat ik vwp heb laten doen en nu is het aftellen al bijna begonnen. Soms wel onwerkelijk, maar al die schoppen in mijn buik en tegen mijn ribben laten mij elke keer weer beseffen dat het de werkelijkheid is. Petra en Jessica succes met afwachten. We weten allemaal hier hoe spannend het is. Heel veel succes en ik duim voor jullie! groetjes, Aurelie
Hoi, @babykaya: gefeliciteerd met je goede uitslag hoor! Ik hoop dat je vandaag lekker hebt kunnen shoppen, heb ik ook gedaan toen we eindelijk groen licht kregen! @jesje: heel veel sterkte meid voor komende dinsdag. Ik heb ook hetzelfde moeten doormaken, mijn verhaal kun je lezen in een ander topic hier "vlokkentest of vruchtwaterpunctie, ervaring gezocht", maar waarschijnlijk ben je daar ook al eens gaan kijken? Ik vond dat het echt wel hielp om te weten dat je er niet alleen voor staat, en dat je hier wat steun kan komen "tanken" als je dat nodig hebt. Nogmaals heel veel succes, en ik duim voor een goede uitslag! Liefs, Sunnyke
Hallo allemaal, Vandaag de vwp gehad.Ingreep opzich viel me wel mee. Vond het emotioneel wel heftig.Ben nu ook echt heel moe van alle emoties van deze week. Nu dus wachten op de uitslag.Worden lange weken ben ik bang. Nu lig ik rustig heb alleen een wat gevoelige buik.Maar dat hoort erbij. De rest van de week lekker vrij.Even lekker rustig aan. Liefs Jessica
Hoi Jessica, Fijn dat het voorbij is! En de ingreep zelf valt inderdaad reuze mee, maar de emotionele achterbaan waarin je in bent beland, is slopend!! Neem lekker je rust, heb ik ook gedaan en nu aftellen na de uitslag. Nog even volhouden, maar de uitslag is vast goed en dan kan voor jou ook het onbezonnige genieten beginnen. groetjes, Aurelie
Aurelie, bedankt voor je lieve reactie.Had ik even nodig.Weinig mensen weten ervan omdat ik geen zin heb in alle (goedbedoelde) adviezen.Maar daardoor weinig mensen die je kunnen steunen. Veel liefs Jessica
Klopt inderdaad Jessica, van alle (goedbedoelde) adviezen en vooral 'meningen' zit niet iedereen op te wachten. Je/jullie hebben er goed over nagedacht. Ik had zelf een kansberekening van 1:60. En net als Aurelie duim ik ook voor je. Rustig aan doen is nu even het belangrijkste, vooral geestelijk (hoe lastig dat ook is hoor). Laat je weten hoe het met je gaat de komende tijd? liefs, Shel Aurelie, wat heerlijk dat je verlof al eerder ingaat, mijne een maandje later pas.
Hoi Jessica, fijn dat de vwp je is meegevallen. hou je lekker rustig de komende tijd, niets is belangrijker dan die kleine frummel in je buik. ik heb destijds veel steun gehad aan dit forum, ik had het ook aan bijna niemand verteld (had ook geen zin in alle meningen en adviezen van anderen die niet in het zelfde schuitje hebben gezeten, die weten dan toch niet echt waar ze over praten). het is gewoon fijn om hier te ontdekken dat je niet alleen staat. heel veel sterkte met wachten, alle duimen draaien overuren voor je! natuurlijk ook de groetjes aan de rest! groetjes esther