Hallo allemaal, Hier ben ik ook weer eens. Heb vandaag een goede uitslag gekregen,en we krijgen er een mannetje bij. Ben hele maal blij en kan de hele dag wel dansen. Bedankt voor jullie steun, Veel liefs Jessica
JIPPIE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! \/ gefeliciteerd Jessica met dit geweldige nieuws! Fijn dat je deze onzekere periode nu kan afsluiten en nu lekker kan voor de volle 200% kan gaan genieten van de kleine man in je buik! echt super! geniet ze meisje! liefs Esther
bedankt weer voor jullie reacties. Vandaag weer een echo gehad,om te kijken naar hoeveelheid vruchtwater. Wel weer leuk.Meneer had het erg druk lag te draaien en te schoppen.Was ook behoorlijk gegroeid met 1,5 week terug. Fijn om het te zien. Liefs Jessica
Hallo Jessica, Ik ben een beetje laat met mijn reactie, maar daardoor is natuurlijk niet minder gemeend. GEFELICITEERD!! Dans en feest ze en ga lekker shoppen voor jullie kleine mannetje. Heerlijk dat je die onzekerheid nu kan afsluiten en nu fijn kan genieten van het groeiende mannetje in je buik. Geniet ze! groetjes, Aurelie