20WEKEN ECHO ERNA PIJN

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door BrasilPrincess, 8 mei 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BrasilPrincess

BrasilPrincess Bekend lid

24 mrt 2008
    593
    0
    0
    hey meiden

ik heb 20weken echo gehad vannochtend alles was goed maar kindje werkten niet mee om ruggetje te bekijken toen heeft de vk aardig wat kracht uitgeoefend op mijn buik niet fijn maar ook niet pijnlijk.
    ben erna naar school gegaan echo was om 9 uur en school tot 1 gehad moesten stukje wandelen.kwam thuis en werd steeds vervelender te voelen bij mijn schaambot bekken en onderbuik.ik ben gaan slapen tot 3 hopend dat minder zou worden is nu aleen maar erger kan nauwelijks lopen naar wc duurt normaal 1 min nu 5minuten.Weet nu niet meer goed alles wat ik doe doet pijn enige wat werkt in plat op mijn rug liggen.Iemand mischien ervaring of zelfde meegemaakt en waneer ging weg?
    Zou morgen gaan babykamer shoppen voor de kleine prinses maar goed kan nu niet lopen ern mijn vriend vragen om mij de winkel door te dragen hij weet dat ik gek ben maar denk dat hij dat niet doet he ;)
    maar goed maak mij nu wel beetje zorgen kindje voel nu ook niet meer trappen hopelijk heeft iemand advies

liefs,

2. Gentle

Gentle VIP lid

10 okt 2007
    6.979
    1
    36
    Overijssel
    Ik zou je VK even bellen. Het klinkt in ieder geval vervelend. Ik weet zelf dat ik door de spanning wel buikpijn had na de 20 weken echo, gewoon van de zenuwen en de emoties denk ik. Zeker als je VK krachtig op je buik heeft geduwd (ze zal heus weten wat ze doet) zou ik gewoon even bellen. Ze kan je in ieder geval even geruststellen en je vertellen wat je moet doen mocht het echt pijn blijven doen.

Hou je taai en vertrouw op je VK.

3. Karel1978

Karel1978 Fanatiek lid

12 jan 2009
    2.273
    0
    0
    Maastricht
    Ik heb dat ook gehad! Omdat wij een tweeling krijgen hebben ze dus dubbele tijd gepakt.Ik heb toen anderhalf uur gelegen en er is al die tijd flink geduwd :cry: ... Daarna nog naar de gyn die ging aan mijn buik voelen, samen met de co-assistent. Oh dat deed pijn! :evil:
    Ik heb er ook de hele dag last van gehad. Kon alleen maar zitten/liggen en meer niets.. Ik denk toch gewoon wat gevoeligheid van het geduw enzo.. kan denk ik verder geen kwaad want ik heb er nu geen last meer van...

4. BrasilPrincess

24 mrt 2008
    593
    0
    0
    Dankjullie wel meiden ja het is nu minder en voel kindje weer schoppen maar heb echt 2 dagen plat gelegen nu word langzaam minder moet morgen naar de VK en zal dan even goed laten kijken naar het kindje maar zolang ze schopt ben ik gerust

liefs,

5. Sannehai

Sannehai Niet meer actief

hoi dames

ik had dit zelfs bij mijn 12 weken echo.. gewoon omdat ze zo had lopen porren in mn buik, en savond ook nog naar de vk geweest toen, en die ook weer lopen porren in mn buik, hopelijk heb ik als ik de 20 weken echo heb, niet ook nog op dezelfde dag de vk en hopelijk gaan ze dan niet meer zo porren!

6. Hee

Hee Lid

8 mrt 2009
    38
    0
    0
    Barcelona
    Ik had na mijn eerste echo ook pijn. de tweede nergens last van gehad.

Liefs,

Helene

7. BrasilPrincess

24 mrt 2008
    593
    0
    0
    ik hoop ook niet bij alle 4 andere echo's geen pijn aleen deze vk denk dat kneuzingen zijn die zelf weg moeten gaan meisje lief heeft geen last van gelukkig dat is belangrijkst..

veel succes hoop dat jullie geen pijn hebben erna ;)

Deel Deze Pagina