spanning voor de echo!

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door jolijntje, 26 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jolijntje

jolijntje Lid

13 feb 2014
    21
    0
    1
    Over 2 weken hebben wij de eerste echo (dan ben ik 8 en half week).
    Voel echt niks van het zwanger zijn, geen borstpijn, misselijk.. nee niks.
    Ben zo bang dat ik straks een slechte echo krijg te zien.. hoe kan ik met deze spanning omgaan ? Liefs Jo

2. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Rustig blijven,ik heb bij 2 zwangerschappen nooit niks gevoeld!
    Deze keer dan wel,maar ook geen mega kwalen.

Heb 2 miskramen gehad en bij eentje had ik wel kwalen terwijl het al heel vroeg is misgegaan toen;)
    Het zegt dus allemaal niks,probeer te genieten.
    Die kwaaltjes kunnen met een week of 6 ineens verschijnen en dan zou je willen dat je nooit geklaagd had! Hihihi

3. jolijntje

jolijntje Lid

13 feb 2014
    21
    0
    1
    Zegt dus allemaal niks..
    Pff vind het zo spannend allemaal! Nog 2 weekjes wachten..
    Bedankt voor je reactie :)

Liefs Jo!

4. JJaylinn

JJaylinn Bekend lid

19 dec 2013
    517
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik voelde ook niks en was dus ook bang dat er op de echo gewoon niets te zien was, dat de testen me voor de gek hadden gehouden ;)
    Maar bij 10 weken kwam de kleine mooi in beeld, voel nog steeds niets behalve wat krampjes.

5. jolijntje

jolijntje Lid

13 feb 2014
    21
    0
    1
    Fijn om te lezen :) ik heb inmiddels 6 testen gedaan.. en allemaal positief! Moet het toch maar gaan geloven ha ha :)

6. Dyson

Dyson Fanatiek lid

8 mrt 2013
    1.404
    551
    113
    Probeer maar gewoon te vertrouwen op jezelf en je kleintje. Zoals BabyAngel al zei, garanties zijn er toch niet. Wel of geen kwaaltjes hoeft helemaal niks te zeggen, en ook de ene zwangerschap is de andere niet.
    Maar het blijft spannend hoor dat aftellen. Ik moet ook nog 2 weken wachten en de dagen gaan me niet snel genoeg.
    Hoop voor je dat je een mooie echo met een mooi hartje te zien krijgt.

7. Anoliesje

Anoliesje Lid

6 feb 2014
    79
    0
    0
    Oh begrijp hoe je je voelt! Ik heb volgende week dinsdag echo bij 7 weken.
    Ik heb dan wel wat kwaaltjes, maar die komen meer door de overstimulatie die ik heb gehad en waar ik nog steeds behoorlijk hinder van ondervind. In ieder geval vind ik het wachten en de spanning, net als iedereen ws, killing!

8. Vien

Vien Actief lid

27 jun 2012
    261
    0
    0
    NULL
    NULL
    Morgen ben ik precies 5 weken zwanger en ik vind het ook superspannend. 17 maart mijn eerste echo..soms zijn er dagen dat ik niks voel en soms voel ik me beetje weeig. Maar heb vorig jaar een miskraam bij 6.5 weken gehad dus mijn zenuwen spelen wel op nu..:(

9. Daantjuh85

Daantjuh85 Fanatiek lid

6 mrt 2013
    3.166
    2
    38
    Zoetermeer
    Probeer zo rustig mogelijk te blijven.. Symptomen zeggen helaas niet zo heel veel.

Heb vertrouwen

10. jolijntje

jolijntje Lid

13 feb 2014
    21
    0
    1
    Gelukkig ! Er zijn meer ! (Of is dit een beetje gemeen) haha. Toch erg fijn om jullie reacties te lezen :)

Vanmorgen flink misselijk geweest! (Voor het eerst dat ik dat fijn vond haha)

Wachten duurt lang.. nog 1,5 week..

Ik laat jullie weten hoe het is gegaan! Duimen voor een mooi kloppend hartje :)

Fijn weekend nog allemaal!

Xx Jo

11. Mrsm

Mrsm Lid

18 nov 2012
    85
    0
    6
    NULL
    NULL
    Ik denk dat het voor iedereen wel herkenbaar is. Ik had m'n 1e echo met 7Wkn en 3 dgn, was ook echt zenuwachtig. Alle was goed en hartje klopte mooi. Vervolgens precies een week later nog een 'bonus' echo en ik was wéér enorm zenuwachtig, haha.. Wat kunnen we onszelf toch gek maken hè? Maar we moeten gewoon vertrouwen hebben in ons lichaam..

12. mamavanyasmin

mamavanyasmin Actief lid

11 dec 2011
    403
    1
    16
    Zuid Holland
    ik begrijp je ook helemaal! ik heb zelf nog ergens zo'n topic geopend van help ik voel niks of iets in die trant! Maar ja, bij mij is het zo gegaan, dit is zwangerschap nummer 6 (heb een paar miskramen gehad). Bij de ma's had ik volop kwalen en dikke knaltesten maar dus helaas geen levende embryo's. Bij deze zwangerschap zijn mijn misselijke dagen op 1 hand te tellen. Alleen in het begin erg moe geweest en neerslachtig. Dat zijn ook van die vervelende kwalen. Maar alles gaat toch echt goed! Dus je zult er gewoon op moeten vertrouwen dat zolang je geen bloed verliest en geen buikkrampen hebt, het goed zit. Want bij mijn 2 ma's bloedde ik wel de hele tijd, niet erg maar toch een inlegkruisje per dag. Dus succes en hopen dat de tijd snel gaat! Succes;)

13. jolijntje

jolijntje Lid

13 feb 2014
    21
    0
    1
    Ja gek he? Hopen dat ik ook zo'n mooie echo krijg :)

14. jolijntje

jolijntje Lid

13 feb 2014
    21
    0
    1
    Gelukkig geen bloed/buikkrampen :) dus ik heb een goed gevoel :)
    Het is gewoon zo spannend!
    Ben nu ook erg moe.. na een vergadering van t werk kon ik me al bij elkaar vegen :(

15. jolijntje

jolijntje Lid

13 feb 2014
    21
    0
    1
    Yes! Een mooi hartje gezien! Moest gelijk huilen.. wat een zenuwen! Maar helemaal blij natuurlijk (-:

16. skye81

skye81 Bekend lid

24 aug 2013
    920
    11
    18
    NULL
    NULL
    Hey goed nieuws zeg! gefeliciteerd!

17. jolijntje

jolijntje Lid

13 feb 2014