slechte uitslag nipt test

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door melissa1981, 12 feb 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. AnnaCF

AnnaCF Niet meer actief

Wat prachtig dat je hem zo'n mooie toepasselijke naam hebt gegeven.
    Nee ik denk zeker niet dat er iets mis is. Elk mens rouwt anders. Doe het op je eigen manier en als je wil huilen, huil. Als je wil schreeuwen, schreeuw dan en als je stil wil zijn wees dan stil. Voor dit soort dingen in het leven is nu eenmaal geen handboek.

Dikke knuffel!

2. mimi1988

mimi1988 VIP lid

7 apr 2015
    6.946
    4.154
    113
    Lieve Melissa,

Ik wil je heel veel sterkte, liefde en kracht wensen!
    Xxx

3. Babywish2016

Babywish2016 Fanatiek lid

28 nov 2015
    3.048
    0
    0
    Och lieve Melissa wat een verschrikkelijk nieuws..
    Ik heb geen woorden alleen maar tranen 😭😭😭
    Ik wens je zoveel veel kracht en heel veel liefde van je naasten..
    Heel veel kracht 🙏

4. Tailsy

Tailsy Actief lid

4 okt 2015
    250
    0
    16
    Lieve Melissa,

Ik wil je heel veel kracht toewensen. Ik heb er verder geen woorden voor.

Dikke knuff

5. Diazz

Diazz VIP lid

28 dec 2014
    6.391
    3.134
    113
    Mooi dat hij een gepaste en toepasselijke naam krijgt. De betekenis is in ieder geval prachtig!

Ik voelde de dagen voor het échte definitieve afscheid ook weinig tot niks. Het was alsof ik watten in mijn hoofd had, en niet echt aanwezig was. Het zal een soort van beschermingsmechanisme zijn. Na de bevalling barstte het in alle hevigheid los en heb ik iedere emotie wel x 10 gevoeld. Ik was woest, want waarom wij? Ik was verdrietig, want waarom mocht hij niet blijven? Ik was bang, bang voor de toekomst. Ik voelde twijfel en onzekerheid, hadden we het juiste gedaan? Maar ook trots, en onvoorwaardelijke liefde, want hij was werkelijk zo mooi, alleen zó niet klaar voor deze wereld. Het verdriet is er nog steeds, maar nog meer de liefde en de dankbaarheid voor onze kostbare momenten samen.

Mijn wens voor jullie is dat alles zal gaan zoals jullie willen. Vertrouw erop dat jullie handelen uit liefde.
    De aankomende tijd zullen jullie elkaar hard nodig hebben, maar ook hier zul je aan veel lieve dames een luisterend oor en veel steun hebben.

Liefs 💟

6. Champetter

Champetter VIP lid

5 mrt 2013
    6.825
    3.809
    113
    Heel veel sterkte TS, wat een afschuwelijke tijd. Ook voor alle andere vrouwen in dit topic die dit verdriet door zijn gegaan, mijn oprechte deelneming. In jullie verhalen zit zoveel pijn.

7. melissa1981

melissa1981 Actief lid

12 feb 2016
    128
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zei net tegen mijn man. Het lijkt alsof uit zelfbescherming mijn gevoel uit staat alsof het geblokkeerd is op een of andere manier.
    Omdat ik het anders niet aan kan. Maar ik denk en ben bang dat op het moment dat ik moet bevallen alles eruit komt...

8. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Jeetje Melissa, wat enorm heftig! Ik wil je heel veel sterkte en kracht wensen met dit enorm moeilijke besluit en verlies.

Fijn dat hij een mooie toepasselijke naam met mooie betekenis krijgt.

9. melissa1981

melissa1981 Actief lid

12 feb 2016
    128
    0
    0
    NULL
    NULL
    De laatste dagen heb ik heel veel geschreven om het maar van me af te schrijven omdat mijn gevoel me anders gek maakt. Ik heb net een brief aan hem geschreven.

Lieve ....

Mijn prachtige lieve zoon waar ik zielsveel van hou.
    Het leven is zo oneerlijk, zo hard.
    Waarom werd je aan ons gegeven en vervolgens zo snel weer van ons afgenomen?
    Ik zal je nooit horen huilen, nooit horen lachen. Ik zal je nooit kunnen troosten, je kunnen kussen, je zien opgroeien en zeggen dat ik zielsveel van je hou.
    Waarom gebeurd dit?
    Ik ben verscheurd, kapot, gebroken. Nee, er bestaan geen woorden die uitleggen wat ik voel. Hoe onmenselijk veel pijn ik heb.
    Het spijt me zo lieve ..... , maar weet alsjeblieft dat onze keus is gemaakt uit liefde voor jou. Een liefde die onbeschrijfelijk groot is. Ik troost mezelf met de gedachte dat je straks niet alleen bent. Dat je opa, overgroot opa, oom en broertje of zusje er zullen zijn en voor je zullen zorgen. Tot de dag dat ik je weer in mijn armen mag sluiten.
    Ik hou van jou, voor altijd zal je in mijn gedachten en mijn hart zijn. Mijn leven zal nooit meer hetzelfde zijn, mijn hart is gebroken.

Ik hou van jou mijn lieve ....
    Kus mama

10. Berte

Berte VIP lid

24 feb 2011
    7.026
    3.840
    113
    Vrouw
    Thuis
    Wat ontzettend naar dat het nu zeker is dat je lieve zoontje het Down syndroom heeft.

Heel veel sterkte de komende tijd.

Ikzelf ben met 21 weken bevallen van een dochter*, spontaan dus ik heb nooit die moeilijke keus hoeven maken en heb destijds heel veel steun gehad aan Lieve engeltjes.

Ze hebben lotgenoten groepen. Zij weten precies wat je door maakt, herkennen je emoties en hebben aan een half woord genoeg. Ze hebben ook groepen voor mensen die ook voor zo'n onmogelijke beslissing hebben gestaan.
    Lieve Engeltjes - G-een Keuze

11. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    verkoopster babyspeciaalzaak
    Lieve lieve melissa en man, heel veel sterkte
    Ik weet niet wat ik moet zeggen. Hele dikke knuffel.

12. Oceanna

Oceanna Fanatiek lid

12 okt 2015
    3.438
    1.423
    113
    Vrouw
    wat een schitterende brief.
    heel veel sterkte de komende tijd. Ik kan me totaal niets voorstellen bij het verdriet dat je moet hebben. dit omdat ik het zelf nooit heb moeten mee maken dit lijkt me het verschrikkelijkste wat een ouder kan mee maken. ik heb respect voor jullie keuze hoe zwaar die ook is. niemand mag jullie hier ooit over beoordelen. je doet zoiets uit liefde zoals al door meerderen is gezegd. enige wat ik jullie kan zeggen is dat jullie keuze en jullie motivering de beste is voor jullie en jullie ontzetten veel sterkte wensen. laat andere mensen maar praten ze weten niet wat jullie mee maken.

"je kan me veroordelen, maar loop eerst eens een kilometer in mijn schoenen voordat je me veroordeeld en kijk wat je zelf gedaan zou hebben." vind ik wel een mooi citaat voor iedereen. hopelijk krijg je er wat kracht uit.

13. Mamavanle

Mamavanle Actief lid

18 sep 2014
    459
    5
    18
    NULL
    NULL
    Heey meid heel veel sterkte!! Ik las dat je in het amphia in Breda gaat bevallen. Ik ben ook hier bevallen van ons overleden zoontje met 20.1. Als je nog vragen hebt over de procedure in het amphia mag je me altijd een pb sturen!! Knuffel alvast!

14. Mama Larissa

Mama Larissa Fanatiek lid

11 aug 2009
    3.946
    1
    0
    Mama zijn en 3 dagen per week werken
    Noord-Holland
    :( :( :(

Weet gewoon niet goed wat te zeggen...
    Vind het vreselijk voor je / jullie...
    Heel veel sterkte gewenst!!!
    Hopelijk blijf je steun vinden hier op zp.
    Ik denk aan je!

*knuf*

15. LaLune

LaLune Actief lid

27 dec 2015
    445
    172
    43
    Vrouw
    Tranen in mijn ogen; wat ontzettend verdrietig!
    Heel veel sterkte in de komende moeilijke dagen. 😘

16. Vlinder84

Vlinder84 Niet meer actief

De wanhoop en liefde spat van het scherm :( Je hebt hem een prachtige brief geschreven en wat mooi dat je het zo uit hebt kunnen leggen aan hem. Dit heb ik destijds ook gedaan. Praat tegen hem, aai je buik, maak nog wat liefdevolle herinneringen en momenten samen. Jullie hebben maar zo kort samen, wat oneerlijk.

17. In your eyes

In your eyes Niet meer actief

Lieve Melissa,
    Ik heb net je hele topic gelezen, wat een verschrikkelijke situatie voor jullie.. ik wil je heel erg veel kracht en sterkte wensen, veel liefs

18. Babywish2016

Babywish2016 Fanatiek lid

28 nov 2015
    3.048
    0
    0
    Wat heb je een enorm mooie brief geschreven...
    Sterkte meis en je doet t ontzettend goed.
    En vergeet niet echt niet dat je een hele lieve mama bent...

❤️🙏

19. augustus2009

augustus2009 Actief lid

3 jan 2011
    433
    0
    0
    Och lieverd, wat heb ik aan je gedacht gisteren. Wat is dit vreselijk. Als ik de berichten zo lees ben je niet alleen. Helaas weten een aantal dames wat het is. We houden je met zijn allen vast. Dikke zoen, Aug.

20. Palmboompje

Palmboompje Actief lid

16 jan 2013
    364
    0
    16
    Ook hier een stille meelezer en ik hoopte heel erg dat jullie bij die 1% hoorden. Wat een vreselijk nieuws zeg!

Ik wil jullie heel veel sterkte & kracht toewensen in deze verschrikkelijke tijd.

Deel Deze Pagina