Ik wens je ondanks al het verdriet toch een mooie bevalling toe. En een mooie ontmoeting met jullie zoon. Het zal een van de weinige herinneringen zijn dus ik hoop op vooral liefde en trots! Dat zal bestaan naast het hartverscheurende verdriet.
Wat vreselijk om dit te lezen zeg, ik wens jou en je man en omgeving ontzettend veel sterkte deze aankomende tijd. Ik vind het zo erg voor je.
Lieve, sterke Melissa, wilde zeggen dat ik aan je denk. Hoop dat je bevalling achter de rug is. Wat is dit een moeilijke periode voor jullie. Iedereen die het ooit heeft meegemaakt voelt met jullie mee✨ (anderen uiteraard ook alleen weten wij als lotgenoten wat je nu doorgaat. )
Lieve Melissa, ik moet zo ontzettend aan je denken. Ik hoop dat ondanks alle shit, je goed bent bijgestaan. Kind, wat ben ik ben met je bezig. Liefs, Aug
Door vlinder84 werd ik op dit topic gewezen. En wat vind ik het verdrietig wat jullie mee moeten maken. Ik hoop dat je in real life niet de personen tegenkomt die je hier in het topic hebt getroffen. Of dat je er iig boven kan staan. Het frappant vind ik dat het degenen zijn die niet veroordeeld willen worden op hun keuze om een kindje met een aandoening te laten komen maar doen dat vervolgens wel bij iemand die een andere keuze maakt. Ik hoop dat jij je daardoor niet rotter voelt dan dat je al doet.
Lieve Melissa, Heb al een paar keer op het forum gekeken, maar helaas nog geen bericht van je gelezen. Heel begrijpelijk ook. Je hebt je energie nu hard nodig om jezelf weer op de rit te krijgen. Ik hoop dat je gisteren toch een mooie bevalling hebt mogen meemaken en dat jullie je zoon hebben kunnen knuffelen en aanraken. Het zullen vast prachtige herinneringen zijn. Ik weet hoe je je voelt en dat is echt vreselijk. Maar ook ik ben na bijna 10 weken weer opgekrabbeld. Het verdriet blijft, maar de eerste 3 weken zijn de ergste. Daarnee wil ik niet zeggen dat jouw verdriet niet nog erger is of langer kan duren. Maar ik dacht er nooit meer uit te komen en toch is dat gebeurd. Hou je taai en heel veel sterkte!!
Twijfel niet over je liefde voor je kindje, je hebt een onmenselijke keuze moeten maken. Jij als moeder voelde dat dit de juiste keuze was, wat een ander daar ook van vindt. Heel veel kracht gewenst de komende tijd.
Lieve Melissa, Hplijk ben je al bevallen en heb je fijn met je zoontje kunnen knuffelen. Ik hoop dat de bevalling ondanks de emotionele pijn dragelijk was. Komt je zoontje ook even thuis? Dikke knuffel
Lieve Melissa, Ik heb dit topic doorgelezen en wat een hel maak jij door.. Ik hoop dat je de bevalling een beetje goed hebt doorstaan en dat je ondanks al het verdriet ook mooie herinneringen aan het maken bent met jullie zoon. Heel veel liefs!
Ook ik heb alles gelezen en meid toch.. Vreselijk is dit! Ik wil je heel veel sterkte toewensen en alle kracht die jullie nodig hebben! Je bent in m'n hoofd en hart! Ik denk aan je Liefs
Lieve melissa, Ik hoop dat ondanks alles het toch naar omstandigheden goed met je gaat en je een mooie bevalling hebt mogen meemaken. Heel veel sterkte de komende tijd.
Lieve Melissa Ik denk heel veel aan je! Hopelijk kun je iets van steun en kracht halen uit de woorden van de dames hier. Ik weet zeker dat we allemaal zoveel meer voor je hadden willen doen als dat had gekund... X