Moet de hele tijd aan je denken ookal ken ik je niet, ik hoop dat alles goed verlopen is voor zover je het goed kan noemen. Nogmaals veel sterkte
Hey Melissa, ik hoop dat het naar omstandigheden goed is gegaan en dat we nog iets van je horen. Maak me een beetje zorgen...
Ik maak me ook een beetje zorgen. Hoop dat het naar alle omstandigheden goed met je gaat. Ik denk aan jullie. Liefs
Denk aan je.. Denk dat je door al het verdriet de kracht niet meer heb te schrijven maar hoop dat je iets van troost vind in alle woorden en vooral ook bij je man, kinderen en mensen om je heen..
Dat hoop ik ook dat het oke gaat naar omstandigheden. Ze komt wel gewoon online dus hopelijk laat ze ook even een berichtje achter, er leven zoveel mensen met haar mee. Al snap ik het ook als ze er nog niet aan toe is.
Dank jullie wel voor de lieve reacties Het spijt me maar kan het echt nog niet aan om wat te schrijven. Ik wil ook hier niemand zien of spreken. Het liefst lig ik de hele dag in bed. Wil niks meer voelen en denken. Het is dat ik moet voor mijn kinderen...
Heel begrijpelijk hoor. Lief dat je even wat hebt laten weten. Hopelijk krijg je wat hulp met de kinderen en het huishouden. En neem de tijd om je verlies te verwerken.
Neem je tijd hoor. Het lijkt me nu ook absoluut geen prioriteit om hier updates te komen geven. Sterkte!
Voel je nooit verplicht te reageren. Denk aan jezelf en je gezin. Logisch dat de rest gestolen kan worden. Herken je gevoel van je in willen graven. Ik heb het zelf meegemaakt maar jij bent jij en ik ben ik. Ik kan zeggen wat mij hielp maar kan nooit voor jou bepalen wat jou helpt.. Volg echt je hart, al weet ik hoeveel pijn die nu doet. Nogmaals heel veel sterkte. Mijn gedachten zijn bij jullie.
Hopelijk krijg je zoveel mogelijk de kans om onder dekens te liggen. Voel je idd niet verplicht te reageren, maar ik ben in elk geval blij met een teken van leven. Begon me allerlei dingen in mijn hoofd te halen, een bevalling die volledig mis gelopen was en dat je nog in het zkh lag ofzo. Nou ja, ik ben in ieder geval blij dat jij er nog bent, maar ik leef intens met je mee. Zoveel verdriet