Dank je wel vlinder. Je hebt helemaal gelijk!!! Maar het maakt me wel erg kwaad! Gooi het er maar op dat ze zelf niet in de gaten hebben hoe dom ze zijn.
Dank je wel Bloemetje. Het is inderdaad al verschrikkelijk moeilijk genoeg. er zijn geen woorden die de pijn en verdriet kunnen beschrijven.
Ik wil je alleen maar heel veel kracht en sterkte wensen in deze ongeloofelijk moeilijke tijd! En aub negeer die haatzaaiende reacties van sommige hier! Ik vind dat gewoonweg schaamteloos echt! Je bent een kanjer! En jou keuze getuigd alleen maar van een onvoorwaardelijke liefde voor je kindje!
Ik wil je heel veel sterkte en kracht toewensen. Kan me niet voorstellen hoe moeilijk deze beslissing moet zijn. Nogmaals veel sterkte!
Dat beseft zij ook wel. Ik weet hoe zwaar het is te moeten bevallen en te weten dat je een dood kind in je handen hebt en toch vind ik ieders keuze hun keuze. Iedereen maakt een keuze uit zijn/haar hart. Deze sterke dame heeft een keuze gemaakt, anders dan jij blijkbaar zou doen maar lekker makkelijk oordelen als je niet weer voor dezelfde keuze staat. Ze vraagt steun, geen mensen die vinden dat ze een andere keuze moet maken. De downers van johny de mol zijn leuk, maar ooit iemand met down gezien die continu agressief is, niet kan praten, operatie na operatie heeft en zelf niets kan???????? En die garantie heb je vooraf bij een kind met down niet. Ja ik maak me hier boos om. Ipv je mening zo te geven op anderen ipv iemand steun te geven. Richt je lekker op je eigen leven. Melissa, sorry maar vind dit zo niet fair tegenover jou! Jij hebt he verdriet er van en ik vind je een krachtige vrouw. Je kiest voor je kindjes die je hebt en om de baby deze harde maatschappij van nu te besparen.. Jouw keuze is net zo goed uit liefde als die van iemand die het wel zou houden!!!!
Hou je gezever voor je. Ik geloof dat er meer is maar ik haat mensen die alles op hun geloof gooien en dus alles beter denken te weten. Hoe en of iemand gelooft, is hun privé. Ik geloof anders dan jij duidelijk maar dring mijn mening jou ook niet op. Staat er in de bijbel niet iets over respect?! Waar is jouw respect voor iemand die een andere keuze maakt dan jij zou doen? God is daar vast ook niet trots op dat je een ander niet in zijn/haar waarde laat!
Dank je wel poppetje en vlinder en alle andere die niet oordelen. Het zijn maar 3 woorden maar ze betekenen zoveel meer, geloof me.
Mensen, dit is geen topic om een discussie te voeren over het wel of niet geboren laten worden van een kindje met down. Ik snap dat er verschillende meningen zijn maar het is niet respectvol om dit in dit topic ' uit te vechten '. Melissa heeft een weldoordachte keuze gemaakt puur vanuit liefde voor haar kindje. En daar heb ik respect voor. Net zoals ik respect heb voor mensen die het wel zouden laten komen. Zolang je de keuze maakt uit liefde voor je kindje kun je geen verkeerde keuze maken. Nathalie, ik snap dat dit pijnlijk voor je is omdat je moest bevallen van een niet levensvatbaar kindje. Echt verschrikkelijk. Maar een reactie geven vanuit je eigen pijn helpt Melissa niet. Die voelt zich alleen maat rotter en dat lijkt me niet nodig. Dat helpt jullie geen van beide. Mama201, prima dat jij keuzes maakt vanuit je geloof maar niet iedereen gelooft dus het lijkt me niet nodig God erbij te betrekken. Melissa heel veel sterkte. Ik hoop dat je veel steun en liefde zult ervaren in je omgeving. Ik denk aan je.
Melissa ik wens je heel veel sterkte. Ik weet nooit zo goed wat te zeggen in dit soort situaties dus wil je op afstand een digitale knuffel geven! Mama201 jij bent echt niet goed bij je hoofd! Koop een bomgordel en wordt gelukkig met je God ofzo maar val mensen die het moeilijk hebben niet zo lastig met jouw mening!
Hier moet ik echt om lachen! Wat triest dat jij je vasthoud aan een simpel boekje die simpele zielen zoals jij voorschrijft hoe te leven, allemaal omdat je bang bent voor wat er hierna komt. Ik heb eigenlijk gewoon medelijden met jou, dat je zo vastgeroest zit in een religie en dat je daarbij niet eens meer het vermogen hebt om compassie op tebrengen voor iemand. Ik ben verbaasd dat je nog niet van dit forum getrapt bent na dit alles. Maar jou karma komt nog, die heb je laatst al gehad toen je zo dom was om het perfecte goedkope huurhuisje te laten schieten. Altijd de schuld van een ander he? Nooit die van jou! Ga nu gewoon echt weg met je gestoorde waanideeen en ga lekker iets met je kinderen doen, iets leuks en nuttigs, zodat ze later niet net zo'n ballast zijn voor de maatschappij als jij nu bent.
Jij jouw geloof en zij haar keuze. Ik heb genoeg mensen om me heen die jouw geloof delen. Toch veroordelen die niet, al zouden zij zelf idd andere keuzes maken. Zo hoort het, leef en laat leven. Ik heb respect voor hun en zij ook voor iedereen. Zou veel oorlogen schelen. Want mensen vonden het al nodig vanuit vroeger om oorlog te voeren omdat een ander een ander geloof heeft. Ik respecteer mensen of ze ongelovig zijn, katholiek, christenen of wat mij betreft al geloven ze in kabouters. Het enige waar ik niet tegen kan is geen respect voor je medemens! Volgens mij staat dat in ieder boek, ongeacht welk geloof, dat je elkaar moet respecteren. Over mijn iq hoef je overigens niets te zeggen, zeg het alvast, meerdere testen gehad en zit ver boven gemiddeld.
Sterkte Melissa, zeker na wat je allemaal naar je hoofd geslingerd krijgt. Ik snap heel goed dat dit een onmenselijke keuze is, niemand wil die keuze maken. Voor degeen die deze keuze niet zouden maken; dat is prima. Ik zou deze keus ook niet maken, maar wie ben ik om een ander daarop aan te kijken. Ze doet het uiteindelijk uit liefde en het is duidelijk dat ze de keuze niet zo maar maakt. Ook al zou je zelf een andere keus maken, dan kan je een ander wel steunen in het verdriet.
dank je wel me26 voor je respect. ook al zou je een andere keus maken. ook daar heb ik zielsveel respect voor!
Melissa heel veel sterkte met alles wat je de komende periode te wachten staat, vol verbazing de opmerkingen van sommige leden zie ik onder ogen, soms geloof ik gewoon niet wat ik lees.. Maar goed dat terzijde... Heel veel sterkte nogmaals 🙏🙌🍀
Dank je wel babywish, Ik kan het ook niet geloven wat sommige hier zeggen, het is verschrikkelijk kwetsend