slechte uitslag nipt test

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door melissa1981, 12 feb 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. melissa1981

melissa1981 Actief lid

12 feb 2016
    128
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nee ik heb alleen woensdag een gesprwk maar dat is op de verpleegafdeling om de inleiding van d bevalling van de dag erna te bespreken.

2. Vlinder84

Vlinder84 Niet meer actief

Die twijfel zul je nog enige tijd houden, ik heb die zelfs gehad en onze dochter was hoe dan ook gestorven. Met je verstand weet je wat de beste keuze is, maar je hart en je moedergevoel zeggen natuurlijk iets heel anders. Ik wilde haar bij me houden, had mijn leven voor haar gegeven, had alles willen doen om te kunnen ruilen met haar. Maar het kan niet en je wil je kindje altijd beschermen. En dat doe je denk ik juist door los te laten. Niet altijd, ik begrijp het ook als mensen ervoor kiezen door te gaan. Maar eerlijk gezegd weet ik niet eens wat ik zou doen als ik weer voor de keuze zou staan. Van tevoren kun je zo makkelijk zeggen dat je het wel of niet zou afbreken. Maar als je er voor staat, dan verandert alles. Dus ik weet het niet, alleen melissa en haar man kunnen deze keus maken.

Oh en mama201 is geblokkeerd, dus daar zullen we geen last meer van hebben. Hoop dat dit je wat helpt, zij is maar 1 persoon en het gros van de mensen leeft met je mee.

3. Vlinder84

Dat vind ik wel kwalijk. Ik heb eerst met de arts uitgebreid gesproken en daarna met maatschappelijk werk. Niet dat ik aan die laatste veel had en ik had wel graag iets langer bedenktijd gehad. Maar ik denk wel dat je betere begeleiding verdiend.

4. melissa1981

melissa1981 Actief lid

12 feb 2016
    128
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja vlinder, je verwoord het precies goed. Je verstand zegt het een maar je hart en je moedergevoel zeggen wat anders. Dat doet zo pijn en dat maakt die twijfel zo erg.

Ja ik had een bericht gehad dat ze geblokkeerd was. Vind ik heel netjes.

Liefs

5. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Dat is heel kwalijk! Want dit soort begeleiding en vooral rouw begeleiding hoor je te krijgen meis. Het is niet niks wat je moet ondergaan!

Het is iets totaal anders, maar zelfs in m'n ivf traject kreeg ik evt begeleiding. Laat staan wat jij moet gaan doormaken. Zou het zeker wel aankaarten hoor.

6. melissa1981

melissa1981 Actief lid

12 feb 2016
    128
    0
    0
    NULL
    NULL
    #166 melissa1981, 14 feb 2016
    Laatst bewerkt: 14 feb 2016
    Bij de ivf behandeling heb ik dit ook niet gehad. Dit was in hetzelfde ziekenhuis. Misschien werken ze daar anders?
    En nu ook nergens over gesproken. Misschien doen ze dit erna ik heb werkelijk geen idee. De gynaecoloog zei maandag punctie dinsdag bel ik voor de uitslag, woensdag gesprek over de inleiding van de bevalling op de verpleegafdeling en donderdag de bevalling.

7. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Zeker bij dit soort ingrepen en emotionele gebeurtenissen,
    Moet men hierop geattendeerd worden. Is natuurlijk niet niks wat er gaat gebeuren meis.

Denk je dat je het samen met je man wel aankan; of zeg je; wellicht heb ik hierbij professionele hulp nodig. Want als dat het geval is, vraag er dan om meis.

Normaliter wordt een persoon ook heel goed voorbereid op alles, dus ook mbt de bevalling ed.

8. poppetje77

poppetje77 Fanatiek lid

11 jul 2012
    3.880
    330
    83
    Vrouw
    ambtenaar
    regio rotterdam
    Sterkte morgen meis! Mijn vwp is verzet, vanavond gebeld, de arts ligt plat. Lees morgen hoe het bij jou gegaan is.

9. melissa1981

melissa1981 Actief lid

12 feb 2016
    128
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb geen idee of we het aankunnen. Voordat we naar bed gingen kregen we woorden over de hele gebeurtenis en zijn we zonder verder wat te zeggen naar bed gegaan. Het is allemaal even te veel denk ik. Voor allebei. Voor hem ook vooral om mij zo te zien. Hij weet niet wat ie met mij aanmoet.

10. melissa1981

melissa1981 Actief lid

12 feb 2016
    128
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank je wel poppetje. Oh dat is vervelend zeg.

Pff ben toch wel beetje bang. Omdat de komende dagen niet veel opgeruimd wordt en om mijn gedachten proberen te verzetten ben ik als een bezetene gaan poetsen. Veel te veel gedaan en nu een keiharde pijnlijke buik. Morgen vroeg op. ...

Xx

11. Pat1978

Pat1978 Bekend lid

23 aug 2015
    629
    0
    16
    Zelfstandig ondernemer
    Provincie Groningen
    Heel veel sterkte vandaag en de komende dagen

12. Berte

Berte VIP lid

24 feb 2011
    7.026
    3.840
    113
    Vrouw
    Thuis
    Sterkte vandaag.

Als het ziekenhuis je geen ondersteuning biedt, zou ik contact opnemen met je huisarts, zij hebben tegenwoordig vaak een maatschappelijk werker in de praktijk die je ook kan ondersteunen. De assistente kan je waarschijnlijk al meer vertellen aan de telefoon.

13. Vlinder84

Hopelijk is de punctie achter de rug. Je bent in mn gedachten!

14. Mithay

Mithay Actief lid

10 feb 2016
    156
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jeetje wat een nachtmerrie voor jullie.. Een keus gemaakt uit liefde is nooit fout.

Heel veel sterkte..

15. melissa1981

melissa1981 Actief lid

12 feb 2016
    128
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank je wel allemaal

16. melissa1981

melissa1981 Actief lid

12 feb 2016
    128
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja de punctie is voorbij was verschrikkelijk deed veel pijn en nu nog. De baby is heel druk sinds de punctie. Weet niet of dit normaal is. Morgen rond 4 uur de uitslag.... pffff

17. Diazz

Diazz VIP lid

28 dec 2014
    6.391
    3.134
    113
    Wat fijn dat de punctie erop zit. Probeer maar echt rustig aan te doen nu.
    Sterkte met afwachten!

18. Vlinder84

Geen idee of dat normaal is, doe idd maar rustig aan en laat je goed verzorgen. Xx

19. melissa1981

melissa1981 Actief lid

12 feb 2016
    128
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank je wel allebei. Heb ook pijn maar niet op de plaats waar he prikt is. Weet ook niet of dit normaal is eigenlijk.

X

20. Goedemorgen

Goedemorgen Actief lid

5 jun 2014
    232
    0
    16
    NULL
    NULL
    Heel veel sterkte met het wachten op de uitslag!!

Deel Deze Pagina