ieders grootste angst beleef jij.we kunnen niet anders als heel erg meeleven en aan je denken en duimen,een kaars branden en ons gelukkig prijzen dat bij ons de nipt een goed resultaat gaf.ik hoop voor jou ook op een onverwachte opluchting .veel sterkte
Dat is een goede vraag, ik zou het zelf ook niet weten. Als er toch mozaïek is, komt dat er toch nog uit met het Normale onderzoek.
Thans, ik probeer ook sterk te blijven en er nuchter over te blijven, niet dat dat altijd meevalt! Vanmorgen ook, op van de zenuwen, bij het eerste gesprek voelde ik echt wel weer tranen opkomen. En sinds de jongste er is, hij heeft mozaiekdownsyndroo , zijn we ook meer per dag gaan leven, de rest wachten we weer af. Ook weer een stukje acceptatie van het hele gebeuren.
Daar heb je helemaal gelijk in, dan was er weer een lief kindje in mijn armen gekomen, waar je gewoon van houd. Maar helaas weten we het nu al in dit nog vroege stadium.
Ik vind je ook heel sterk en nuchter overkomen! Fijn dat je deze eigenschap bezit in deze onzekere tijd. En dat de tranen er komen betekent echt niet dat je minder sterk bent. Dat is emotie en meer dan menselijk gezien de situatie. Wat zou je nu graag een slinger aan de klok geven, dat er maar duidelijkheid is. Wachten is killing. Maar gelukkig krijg je morgen de uitslag al! Duim duim duim!
Ook ik wil je heel veel sterkte wensen, wij zijn vorige week geweest na een slechte echo en ik zit nu vol spanning op de uitslag te wachten.....Het zijn zulke heftige beslissingen die je moet gaan nemen. Ik hoop dat je er uit gaat komen!!
Ik heb geen idee, was eigenlijk van plan om een topic te openen om die vraag te stellen ze gaven vorige week 2 weken aan, maar ik hoop toch dat het wat sneller is, zo ongelofelijk spannend allemaal, nu kunnen we toch nog een beetje de kop in het zand steken, maar dan is het echt definitief.......
Wij kregen de uitslag na 10 dagen. Houd je mail ook in het weekend in de gaten, daar had ik geen rekening mee gehouden, tot hij maandag 's morgens belde! Veel sterkte voor jullie.
Vandaag de verloskundige aan de telefoon gehad. Uit de combinatietest kwam 1:250, vreemd toch? Morgenmiddag weten we het echt zeker. Ik hoop dat ik kan slapen!
Lieve meid, Ongelofelijk wat jullie meemaken, hoeveel kan je als mens,als mama dragen?! Ik zou heel veel willen zeggen maar besef dat woorden het verdriet en de onzekerheid niet weg kunnen nemen. Ik hoop dat je troost kunt vinden uit je andere kindjes. Vanmiddag zal ik een kaarsje branden voor jullie. Liefs
Hallo allemaal, Pffffffffffffffffff, weet niet wat ik moet zeggen, maar de uitslag is echt trisomie 21. Dat jullie het weten, heb verder even niks te melden.