Ontzettend veel sterkte gewenst meis. Jullie staan voor een onmogelijke beslissing. :'( zou willen voor jou en je gezin dat t anders was. Heel veel liefs!!
Och nee Eline wat een slecht nieuws voor jullie. Wat een zware beslissing moeten jullie nemen! Hopelijk komen jullie er samen uit. Heel veel sterkte!
Ik lees net je laatste reactie, kippenvel krijg ik ervan. Ik wil je heel veel sterkte en kracht wensen om een goede beslissing te nemen.
Jeetje Eline wat erg! Oh wat vind ik dit verdrietig voor jullie. Jullie krijgen het wel voor jullie kiezen zeg. Heel veel sterkte met alles wat jullie nu moeten kiezen/beslissen.
oh nee meis toch wat erg! ik weet niet goed wat ik moet zeggen? ik wil jullie wel heel veel sterkte wensen met de keuze die jullie gaan maken ik weet zeker....de keuze die jullie gaan maken is er 1 is die uit liefde genomen word ! dikke knuffel
ook in ben sprakeloos en zit met kippevel je post te lezen. ongelooflijk veel sterkte, liefde, kracht, wijsheid, gevoel, geen gevoel, beredenatie, steun en alles wat je nog meer keihard nodig gaat hebben de komende tijd gewenst.