Ontzettend veel kracht en sterkte voor nu en voor de komende periode. Wat een ontzettend moeilijk maar dapper besluit!
Wat zijn jullie ongelovelijk sterk en dapper! met rillingen zit ik je verhaal te lezen, dit wens je niemand toe. Ik wens je heel erg veel sterkte vandaag, de komende tijd en de tijd erna.
Dit raakt me tot in mijn tenen... Ontzettend veel sterkte! Wat een onmogelijke beslissing hebben jullie moeten maken en wat een verdriet. Je hebt er geen zak aan, maar ik leef met jullie mee!
Ohh zo heftig...ik begrijp je helemaal, helaas hebben wij ook voor deze keuze gestaan in 2012. En mede ook de reden die jij hebt beschreven hebben wij er voor gekozen de zwangerschap te beeindigen (ze had ook nog een waterhoofdje en nog meer lichamelijke afwijkingen) Ik ben toen ook ingeleid... en ondanks alleseen prachtig mooi meisje geboren. Ze heeft ook een naam gekregen, en ze is gecremeerd. Heeft een mooi plekje thuis. heel veel sterkte de komende tijd, je mag me altijd pb-en. veel liefs xxxx
Meid wat verschrikkelijk, en wat oneerlijk maar heel begrijpbaar. Toch moet deze keuze onmogelijk zijn geweest. Heel veel sterkte bij de inleiding en alle tijd daarna. Dikke knuffel!
Tranen springen in mijn ogen bij het lezen van dit verhaal. Ik wil jullie heel veel sterkte wensen voor de komende tijd.
Afgelopen dinsdag is ons meisje geboren. De bevalling ging niet moeiteloos, heb bijna 1,5 liter bloed verloren en ik moest nog naar de o.k. voor curettage. Hier was ik al wel op voorbereid, omdat dat bij de helft van de vrouwen moet gebeuren. De nacht daar gebleven, maar dat was niet erg. Zo kon ik langer naar haar kijken en nog meer foto's maken. Zo mooi dat ze is. Zo tegenstrijdig allemaal. Je weet dat je een goede beslissing hebt gemaakt voor je gezin, maar je moederinstinct zegt toch iets heel anders. Ze zal altijd in ons hart blijven dat is 1 ding wat zeker is.
Wat een verdriet. Heel veel sterkte met het verlies van jullie meisje. Je hebt inderdaad de juiste beslissing genomen voor jullie gezin. Tuurlijk zegt je moederhart iets anders. Ik hoop dat jullie er als gezin doorheen komen