Hè dames! De titel zegt het al. Ben heel nieuwsgierig wanneer jullie je kleintje voelde bewegen in je buik. Hoor zoveel leuke verschillende verhalen.☺ mijn eerste voelde ik rond de 18 weken. En kijk er naar uit om dit wondertje te voelen bewegen. Zo bijzonder.❤ Benieuwd naar jullie verhalen. Liefs
Afgelopen donderdag met precies 16 weken. En dat met voorliggende placenta Sindsdien dagelijks mini schopjes
Ik voelde mijn wondertje met 16 weken en 5 dagen. Placenta achter. Nu inmiddels 24 weken en 1 dag zwanger en word soms bond en blauw geschopt. Haha. Fijne zwangerschap!
Mijn eerste voelde ik rond de 24 weken en nooit zo vaak. Deze voel ik vanaf 14 weken en sinds week 18 elke dag wel eventjes.
Ik voelde het rond de 15,16 weken voor het eerst maar dat komt ook door de achter liggende placenta. Nu lijkt het soms of ze er bijna uit komt als ze beweegt 😬 Zoon mooi gevoel!
Mijn oudste echt bewust rond de 19/20 weken. Mijn jongste al met 12 weken. En achteraf gezien heb ik de oudste ook al wel eerder gevoeld, maar dan weet je het nog niet zeker
Ik voelde onze kleine vorige week in de 17e week voor het eerst. Mijn placenta ligt aan de achterkant en ik ben vrij slank dus ik haar (gelukkig) al vrij vroeg voelen.
Ik ben nu 19 weken en 4 dagen zwanger. En ik voel heel soms een borreltje. Ik heb een voorligende placenta. Wat voor gevoel is dat als je je kleintje voor het eerst goed voelt. Wie kan dan omschrijven? Groetjes Denise